Przetargi.pl
„Budowa centrum przesiadkowego w miejscowości Załom wraz z pętlą autobusową” i „Budowa ulicy Leśnej w m. Załom, Gm. Goleniów wraz z infrastrukturą techniczną”

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa centrum przesiadkowego w miejscowości Załom wraz z pętlą autobusową” i „Budowa ulicy Leśnej w m. Załom, Gm. Goleniów wraz z infrastrukturą techniczną”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w systemie zaprojektuj i wybuduj, w zakresie której jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi niezbędnymi zezwoleniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie (na jej podstawie) robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn. „Budowa centrum przesiadkowego w miejscowości Załom wraz z pętlą autobusową” i „Budowa ulicy Leśnej w m. Załom, Gm. Goleniów wraz z infrastrukturą techniczną”. 2. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne jest realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o program funkcjonalno – użytkowy stanowiący: - załącznik nr 10 do SIWZ dla zadania pn. „Budowa centrum przesiadkowego w miejscowości Załom wraz z pętlą autobusową”, - załącznik nr 11 do SIWZ dla zadania pn. „Budowa ulicy Leśnej w m. Załom, Gm. Goleniów wraz z infrastrukturą techniczną”. 3. Przedmiot zamówienia należy traktować jako jedno zintegrowane zamówienie przewidziane do realizacji przez Wykonawcę robót, ale złożone z dwóch odrębnych zadań tj. „Budowa centrum przesiadkowego w miejscowości Załom wraz z pętlą autobusową” i „Budowa ulicy Leśnej w m. Załom, Gm. Goleniów wraz z infrastrukturą techniczną”. W/w dwa zadnia realizowane będą w oparciu o dwa odrębne programy funkcjonalno – użytkowe, niemniej jednak muszą być one wzajemnie skoordynowane pod względem projektowym i wykonawczym, w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie i użytkowanie powstałych obiektów (centrum przesiadkowego wraz z pętlą autobusową w Załomiu i drogi dojazdowej w ul. Leśnej w Załomiu). Do obowiązków Wykonawcy robót należy zatem zaprojektowanie i wykonanie obu zadań w kolejności umożliwiającej ich sprawną i prawidłową realizację. Zamawiający podpisze z Wykonawcą jedną umowę na opracowanie dokumentacji projektowych i wykonanie robót budowlanych dla obu w/w zadań. Każde z w/w zadań będzie rozliczane osobno, stąd też Wykonawca załączy do oferty „Zestawienie kosztów prac projektowych i robót budowlanych” stanowiące załącznik nr 1.1. do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, iż współfinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś priorytetowa II Gospodarka Niskoemisyjna. Działanie 2.2. Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego– na podstawie zawartej dnia 27 września 2017 r. umowy o dofinansowanie Projektu nr RPZP.02.02,00-32-0002/17-00 - objęte jest wyłącznie zadanie pn. „Budowa centrum przesiadkowego w miejscowości Załom wraz z pętlą autobusową”. 5.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 5.1. dla zadania pn. „Budowa centrum przesiadkowego w miejscowości Załom wraz z pętlą autobusową”: 5.1.1. w zakresie usługi obejmującej projektowanie: a) na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ, opracowanie dokumentacji projektowej, w szczególności projektu budowlanego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do: - uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem decyzji pozwolenia na budowę lub/i zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę lub/i decyzji na realizację inwestycji drogowej, - wykonania robót, o których mowa w SIWZ, UWAGA! Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową o której mowa powyżej, przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym w Goleniowie oraz w Urzędzie Miasta Szczecin, natomiast po zatwierdzeniu jej przez Starostwo Powiatowe oraz Urząd Miasta Szczecin, ma obowiązek dostarczyć ją do Zamawiającego, w formie pisemnej, w ilości określonej w programie funkcjonalno - użytkowym wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi. b) uzgodnienie dokumentacji z właścicielami infrastruktury technicznej, których dokumentacja i realizacja zadania dotyczy, c) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, decyzja pozwolenie na budowę lub/i zgłoszenie rozpoczęcia robót lub/i u decyzji na realizację inwestycji drogowej, uzgodnienie dokumentacji ZUD, uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem zapisów dot. min. adaptacji do zmian klimatu, łagodzenia zmian klimatu, pozwolenia wodno-prawnego w wymaganym zakresie, decyzji na wycinkę drzew, zatwierdzenie stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego, d) uzyskanie na etapie opracowywania projektu budowlanego pisemnych uzgodnień z właścicielami, zarządcami lub użytkownikami nieruchomości (posesji) lokalizacji nowoprojektowanych sieci, przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, e) ustalenie na etapie opracowywania projektu budowlanego nieruchomości i ich właścicieli, dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, f) wystąpienie w imieniu Zamawiającego o prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane do właścicieli nieruchomości (posesji), dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa dysponowania nieruchomością na cele budowlane, g) prowadzenie nadzoru autorskiego (miejscowego i zamiejscowego), h) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 5.1.2. w zakresie robót budowlanych: a) wykonanie robót budowlanych o których mowa w SIWZ, obejmujących budowę centrum przesiadkowego wraz z pętlą autobusową, w szczególności: - budowę trzech zatok autobusowych o nawierzchni z kostki kamiennej i szerokości 7 m umożliwiających wjazd miejskim autobusom przegubowym, - budowę peronów dla podróżujących o szerokości 3 m i długości minimum 20 m, o nawierzchni z kostki betonowej (perony oraz dojścia do peronów zadaszone), - budowę budynku obsługi podróżnych o powierzchni zabudowy około 147 m2 (budynek ogrzewany, wyposażony w pomieszczenie do oczekiwania podróżnych i toalety), - budowę parkingu dla samochodów osobowych (60 miejsc): 57 miejsc dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5 x 5,00 m oraz 3 miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6 x 5,0 m (nawierzchnia parkingu ażurowa, za wyjątkiem miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych dla których należy zastosować nawierzchnię z kostki betonowej z oznakowaniem cienkowarstwowym koloru niebieskiego), - budowę drogi dojazdowej do parkingu o szerokości 6 m oraz drogę manewrową przy miejscach postojowych o szerokości 5 m (nawierzchnia przepuszczalna z kostki betonowej z rozszerzoną fugą), - budowę parkingu dla rowerów Bike&Ride dla 18 rowerów, - budowę ścieżki rowerowej o szerokości 2 m oraz ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż parkingu o szerokości 2,9 m i nawierzchni asfaltowej, - budowę sytemu rozsączającego zbierającego wody opadowe z nawierzchni utwardzonych i budynku obsługi podróżnych, - rozbiórkę ogrodzenia stalowego o długości około 50 m, rozbiórkę altany drewnianej o wymiarach 4 m x 6 m wraz z nawierzchnią z kostki betonowej o powierzchni 55 m2, - budowę oświetlenia parkingu, pętli autobusowej, dróg i ścieżek pieszo – rowerowych, - demontaż istniejącej wiaty drewnianej i jej montaż na działce nr 221/42, obręb Załom. 5.2. dla zadania pn. Budowa ulicy Leśnej w m. Załom, Gm. Goleniów wraz z infrastrukturą techniczną”: 5.2.1. w zakresie usługi obejmującej projektowanie: a) na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ, opracowanie dokumentacji projektowej, w szczególności projektu budowlanego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do: - uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem decyzji pozwolenia na budowę lub/i zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę lub/i decyzji na realizację inwestycji drogowej, - wykonania robót, o których mowa w SIWZ, UWAGA! Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową o której mowa powyżej, przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym w Goleniowie oraz w Urzędzie Miasta Szczecin, natomiast po zatwierdzeniu jej przez Starostwo Powiatowe oraz Urząd Miasta Szczecin, ma obowiązek dostarczyć ją do Zamawiającego, w formie pisemnej, w ilości określonej w programie funkcjonalno - użytkowym wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi. b) uzgodnienie dokumentacji z właścicielami infrastruktury technicznej, których dokumentacja i realizacja zadania dotyczy, c) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, decyzja pozwolenie na budowę lub/i zgłoszenie rozpoczęcia robót lub/i u decyzji na realizację inwestycji drogowej, uzgodnienie dokumentacji ZUD, uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem zapisów dot. min. adaptacji do zmian klimatu, łagodzenia zmian klimatu, pozwolenia wodno-prawnego w wymaganym zakresie, decyzji na wycinkę drzew, zatwierdzenie stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego, d) uzyskanie na etapie opracowywania projektu budowlanego pisemnych uzgodnień z właścicielami, zarządcami lub użytkownikami nieruchomości (posesji) lokalizacji nowoprojektowanych sieci, przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, e) ustalenie na etapie opracowywania projektu budowlanego nieruchomości i ich właścicieli, dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, f) wystąpienie w imieniu Zamawiającego o prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane do właścicieli nieruchomości (posesji), dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa dysponowania nieruchomością na cele budowlane, g) prowadzenie nadzoru autorskiego (miejscowego i zamiejscowego), h) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 5.2.2. w zakresie robót budowlanych: a) wykonanie robót budowlanych o których mowa w SIWZ, obejmujących w szczególności: - budowę drogi klasy L od. ul. Lubczyńskiej w m. Załom do Osiedla Kasztanowe w Szczecinie (jezdnia o nawierzchni asfaltowej o szerokości 6,5 m, obramowana krawężnikami kamiennymi; odwodnienie jezdni za pomocą kanalizacji deszczowej lub powierzchniowo do projektowanych rowów odparowujących; wykonanie jednostronnego ciągu pieszo – rowerowego o szerokości 2,5 m o nawierzchni asfaltowej, - przebudowę skrzyżowania ul. Leśnej, ul. Lubczyńskiej i ul. Magnolii polecającej na wymianie warstwy ścieralnej nawierzchni asfaltowej, dowiązanie istniejącej nawierzchni na ul. Magnolii poprzez umocowanie kruszywem oraz budowę sygnalizacji wzbudzanej pętlami indukcyjnymi i przyciskami dla pieszych, - budowę oświetlenia ulicznego w systemie LED wzdłuż projektowanej ulicy, - podziały nieruchomości wynikające z konieczności poszerzenia pasa drogowego, - likwidację progów lub dopasowanie progów na ul. Lubczyńskiej w sposób umożliwiający uruchomienie komunikacji autobusowej. 6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o dokumentacje Wykonawcy robót budowlanych opracowane w oparciu o program funkcjonalno – użytkowy stanowiący: - załącznik nr 10 do SIWZ dla zadania pn. „Budowa centrum przesiadkowego w miejscowości Załom wraz z pętlą autobusową”, - załącznik nr 11 do SIWZ dla zadania pn. „Budowa ulicy Leśnej w m. Załom, Gm. Goleniów wraz z infrastrukturą techniczną”. UWAGA! Ostateczne dokumentacje projektowe opracowane przez Wykonawcę robót budowlanych i realizacja zadań (roboty budowlane) muszą być zgodne z zapisami programów funkcjonalno – użytkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP Regionalne Centrum Korporacyjne w Szczecinie, Al. Niepodległości 44, 70-404 Szczecin, nr konta: 06 1020 4795 0000 9802 0350 9361 z adnotacją na blankiecie przelewu: „Wadium – znak sprawy: WGG.271.4.52.2019.ET”. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, zaleca się w interesie wykonawcy, w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie z siedzibą przy Plac Lotników 1, 72–100 Goleniów przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Kasa Zamawiającego czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 14:00. Nie ma obowiązku załączać dokumentu wadium wniesionego w formie niepieniężnej do oferty (w przypadku, gdy wadium zostanie zdeponowane w oryginale w kasie Zamawiającego, o czym mowa w pkt 4. Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie jednak złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) Pzp odrzuci ofertę wykonawcy. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczeń o których mowa w punkcie 2, gwarancja/poręczenie ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.1. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej, jako Beneficjenta należy oznaczyć Gminę Goleniów, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów. 7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 11. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) „Zestawienie kosztów prac projektowych i robót budowlanych” zgodnie z załącznikiem nr 1.1. do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). f) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, g) jeżeli wykonawca chce uzyskać punkty w kryterium dodatkowe doświadczenie kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno – budowlanej wyznaczonego do realizacji zamówienia (D1), to musi wypełnić i załączyć do oferty wykaz doświadczenia do oceny w kryterium stanowiący załącznik nr 9.1. do SIWZ, h) jeżeli wykonawca chce uzyskać punkty w kryterium dodatkowe doświadczenie kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej wyznaczonego do realizacji zamówienia (D2), to musi wypełnić i załączyć do oferty wykaz doświadczenia do oceny w kryterium stanowiący załącznik nr 9.2. do SIWZ, i) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2) Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, e) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 8A do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach