Przetargi.pl
Zadanie Nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego do gry w siatkówkę i koszykówkę w ramach zadania pn „Plac zabaw dla dzieci i 50+ przy zbiorniku wodnym na Starym Młynie”, i/lub Zadanie Nr 2 Budowa piłko chwytu w ramach zadania pn „Plac zabaw dla dzieci i 50+ przy zbiorniku wodnym na Starym Młynie

Gmina Końskie ogłasza przetarg

  • Adres: 26200 Końskie, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 413 722 955
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
    ul. Partyzantów 1
    26200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3723249, 3723720, fax. 413 722 955
    REGON: 29100979700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie Nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego do gry w siatkówkę i koszykówkę w ramach zadania pn „Plac zabaw dla dzieci i 50+ przy zbiorniku wodnym na Starym Młynie”, i/lub Zadanie Nr 2 Budowa piłko chwytu w ramach zadania pn „Plac zabaw dla dzieci i 50+ przy zbiorniku wodnym na Starym Młynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: budowa boiska wielofunkcyjnego do gry w siatkówkę i koszykówkę o wymiarach zewnętrznych 17,00 m x 30,00 m, polu gry w siatkówkę 18,00 m x 9,00 m i polu gry w kosza 28,00 m x 15,00 m w ramach którego wchodzi m. in.: 1. wykonanie koryta – 426 m2, 2. wykonanie drenażu – 42,69 m3, 3. dostawa i montaż nawierzchni poliuretanowej – 420 m2, 4. wykonanie wszystkich linii – 1 kpl., 5. dostawa i montaż konstrukcji do koszykówki – 1 kpl., 6. dostawa i montaż kompletu słupków do siatkówki – 1 kpl. Szczegółowy zakres przedmiotu określa dokumentacja projektowa w zakresie przedmiotu zamówienia. Materiały pomocnicze: STWiOR i przedmiar robót. i/lub Zadanie nr 2: 1. dostawa i montaż piłkochwytu o wysokości 4,0 m (od strony cieku wodnego o dł. ok. 30,24 m) – 1 kpl. Szczegółowy zakres przedmiotu określa dokumentacja projektowa w zakresie przedmiotu zamówienia. Materiały pomocnicze: STWiOR i przedmiar robót. Szczegółowy zakres przedmiotu określa dokumentacja projektowa w zakresie przedmiotu zamówienia oraz STWIOR Materiały pomocnicze: przedmiar robót. 2.2 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 2.3 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 2.4 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w pkt. 2.4.1, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony wart. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2.4.1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Czynności zostały wyszególnione w przedmiarze robót 2.4.2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa wart. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 2.4.2.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie wymaganych tj oświadczenia że osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 2.4.2.1 a) SIWZ wykonawca zapłaci zamawiającemu karę w wysokości 5000,00 PLN. 2.5 Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych określa dokumentacja projektowa Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , że ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. 2.6 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.7 Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsc, gdzie będą prowadzone roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. Obowiązkiem Wykonawcy robót jest zawiadomienie zainteresowanych właścicieli działek i budynków o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego, o ile będzie zachodziła taka potrzeba. 2.8 Standardy jakościowe i dostępność projektu dla osób niepełnosprawnych Standardy jakościowe oraz dostępność projektu dla osób niepełnosprawnych zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w treści specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 2.9. Gwarancja jakości na materiały i roboty budowlane Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały i roboty budowlane min. 36 miesięcznej gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach