Przetargi.pl
Zadanie nr 1 - Usługa ochrony obiektów i mienia Rybnik, ul. Mikołowska i ul. Gen. Hallera. Zadanie nr 2 - Usługa ochrony obiektów i mienia przy użyciu monitoringu napadowego.

Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Jankowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 329 540 , fax. 324 329 550
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne
    Jankowicka 41b
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 324 329 540, fax. 324 329 550
    REGON: 27150554300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rsk.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1 - Usługa ochrony obiektów i mienia Rybnik, ul. Mikołowska i ul. Gen. Hallera. Zadanie nr 2 - Usługa ochrony obiektów i mienia przy użyciu monitoringu napadowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwa zadania. Zadanie nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych według potrzeb Zamawiającego, w dniach i godzinach przez niego wskazanych w zleceniu przesłanym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, znajdujących się przy: ul. Mikołowskiej 105 w Rybniku (hala, budynek, ogrodzony teren i znajdujące się tam mienie - materiały) - szacunkowa ilość godzin ochrony to 1 800 godzin. Ul. Gen. Hallera oraz ul. Rzeczna w Rybniku (budynek ul. Rzeczna 8 - pomieszczenia użytkowane przez pracowników RSK, środki transportowe zaparkowane na zamkniętym parkingu obok budynku przy ul. Rzecznej, ogrodzony teren targowiska miejskiego przy ul. Gen. Hallera), szacunkowa ilość godzin ochrony to 13 200 godzin (orientacyjne godziny pracy 18:00 – 6:00). Zadanie nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów i mienia Rybnickich Służb Komunalnych. Monitoring wszystkich obiektów musi trwać całodobowo. Po zgłoszeniu alarmu Wykonawca niezwłocznie musi podjąć działania opisane w SIWZ. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia opisano w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego Monitoring wszystkich obiektów musi trwać całodobowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta/zadanie musi być zabezpieczona/e wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 3 000,00 zł brutto (trzy tysiące złotych). Zadanie nr 2 – 500,00 zł brutto (pięćset złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą i musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Szczegóły dotyczace wadium zawarto w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 2142 ze zm.) - dotyczy zadania nr 1 i 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach