45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 69-211 Wędrzyn, -
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 556 236, , fax. 957 556 222
- Data zamieszczenia: 2019-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
- -
69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
tel. 957 556 236, , fax. 957 556 222
REGON: 80521018000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie nr 1 - służba żywnościowa: usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 umowy nadanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014., w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014, poz. 1923). Zadanie nr 2 - infrastruktura: usługa odbioru, transporcie do miejsca dalszego zagospodarowania i zagospodarowanie odpadów o kodach wymienionych w § 5 niniejszej umowy nadanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014., w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014, poz. 1923). Zadanie nr 3 - sekcja medyczna: odbiór, transport do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów o kodach: 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09 nadanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014., w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014, poz. 1923). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów w podziale na trzy zadania: 1. Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 nadanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 poz.1923z późniejszymi zmianami), powstające przy przygotowywaniu i konsumpcji posiłków w ilościach podanych poniżej w tabeli nr 1 oraz nr 2. Zamawiający może skorzystać z zamówienia opcjonalnego (prawo opcji), wskazanego w § 1 tabela nr 2 po zrealizowaniu 100 % umowy w zakresie zamówienia podstawowego. W razie skorzystania z zamówienia opcjonalnego. Dostawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania całości prawa opcji. Zamawiający pisemnie zawiadamia Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Zamówienie z wykorzystaniem „opcji”- Cena jednostkowa netto w opcji nie może być inna niż cena jednostkowa netto w zamówieniu podstawowym. W przypadku zaproponowania ceny jednostkowej w opcji innej niż cena jednostkowa zaproponowana przez Wykonawcę dla zamówienia podstawowego, Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze min. 1 osoby wykonującej czynności obioru i transportu odpadów, objętych niniejszą umową w trakcie realizacji zamówienia jeżeli zakres czynności tych osób polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy ( Dz. U. 2019 poz.1040 ). Forma zatrudnionych osób nie może ulec zmianie. 2. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów o kodach wymienionych w tabeli poniżej nadanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014, poz. 1923). Wykonawca będzie dokonywał odbioru wraz z załadunkiem odpadów ze wskazanego każdorazowo przez Zamawiającego miejsca według jego potrzeb po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu, a odbiór nastąpi od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30 do 15.00, a w piątek od godziny 7.30 do 12.30. Miejsca te są miejscami administrowanymi przez Zamawiającego w m. Wędrzyn, Skwierzyna, Międzyrzecz. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 pracownika wykonującego bezpośrednie czynności związane z realizacją usługi będących przedmiotem zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. 2019 poz.1040 t. j.) 3. Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: - odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów o kodach: 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*,18 01 09 nadanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014, poz.1923); - zabezpieczeniu worków i pojemników sztywnych na odpady medyczne zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Odpady będą odbierane w ilości 194 kg, przy czym: - 18 01 03* – Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia że wywołują choroby u ludzi zwierząt (np. zainfekowane pielucho majtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 w ilości 133 kg; - 18 01 04 – Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 w ilości 15 kg; - 18 01 06* – Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne w ilości 16 kg; - 18 01 09 – Leki inne niż wymienione w 18 01 08 w ilości 30 kg. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze min. 1 osoby wykonującej czynności obioru i transportu odpadów, objętych niniejszą umową w trakcie realizacji zamówienia jeżeli zakres czynności tych osób polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. Forma zatrudnionych osób nie może ulec zmianie. II. Wzór umowy stanowi uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego rozdziału. III. Wykonawca złożyć oświadczenie stanowiące Załącznik do SIWZ nr 5, że Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres trwania umowy utrzyma zatrudnienie na umowę o pracę w ilości osób wskazanych jw. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie ze wzorami umowy będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników realizujących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz: Zadanie nr 1: a. Zezwolenie i wpis do rejestru właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami, ustawa z dnia 14.XII.2012r. o odpadach Dz.U. z 2013 poz. 21 z późniejszymi zmianami b. Wpis do rejestru działalności regulowanej na terenach objętych usługą, ustawa z 13.IX.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz.U. z 2013 poz. 1399 z późniejszymi zmianami. c. Decyzja powiatowego lekarza weterynarii nadająca numer identyfikacyjny na potwierdzenie działalności w zakresie transportu odpadków kat.3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z ustawą z dnia 11 marzec 2004 o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt / tekst jednolity Dz.U. z 2014r. poz.1539/ d. Decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat.3, określonymi środkami transportu zgodnie z ustawą z dnia 11 marzec 2004 o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt / tekst jednolity Dz.U. z 2014r. poz.1539/ Zadanie nr 2: a. Nr rejestrowy o którym mowa w art. 54 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2019, poz. 701 t. j.) w zakresie transportu odpadów wymienionych w § 5 niniejszej umowy b. Zezwolenie na zbieranie lub przetwarzanie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ((Dz. U. 2019, poz. 701 t. j.).) odpadów o kodzie 03 01 04*, 10 01 01, 15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*, 16 01 19, 16 03 03*, 17 01 07,17 02 04*, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 38, 20 01 39 c. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2018, poz. 1454 t. j.) na terenach objętych świadczeniem usługi, tj.: m. Wędrzyn (gmina Sulęcin), m. Skwierzyna (gmina Skwierzyna), m. Międzyrzecz (gmina Międzyrzecz) dla odpadu o kodzie 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 38, 20 01 39. Zadanie nr 3: a. aktualny wyciąg z rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) potwierdzający zezwolenie na transport o którym mowa w art. 233 lub wpis do rejestru o którym mowa w art. 50 ustawy z dnia 9 grudnia 2016 r. o odpadach (Dz. U. 2016, poz. 1987 z późniejszymi zmianami) odpadów o kodzie 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09; b. zezwolenie na zbieranie lub przetwarzanie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 9 grudnia 2016 r. o odpadach (Dz. U. 2016, poz. 1987 z późniejszymi zmianami) odpadów o kodzie: 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09 oraz 18 01 03* - jeżeli posiada; c. umowa współpracy dotycząca przekazania odpadów o kodzie 18 01 03* do przetwarzania przez termiczne przekształcanie w spalarni odpadów niebezpiecznych na terenie województwa lubuskiego oraz decyzja tego organu na przetwarzanie przedmiotowego odpadu – w razie braku zezwolenia na przetwarzanie odpadów o kodzie 18 01 03*; d. umowa z innego województwa najbliżej położonego oraz decyzja tego organu na przetwarzanie przedmiotowego odpadu – w razie braku zezwolenia na przetwarzanie odpadów o kodzie 18 01 03*.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1-5, 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotu trzeciego, wraz z ofertą należy złożyć stosowne zobowiązanie (Załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Odbiór i transport odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon oraz zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych z terenu Miasta i Gminy Torzym."
Dodano: 2024-04-17 - Zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenów obsługiwanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Żaganiu
Dodano: 2024-04-04 - Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Słońsk
Dodano: 2024-03-01 - Zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenów obsługiwanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Żaganiu
Dodano: 2024-02-28 - ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU SP SZPITALA DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH W MIĘDZYRZECZU
Dodano: 2024-02-27 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych nie ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 03 z terenów cmentarzy w Gminie Czerwieńsk
Dodano: 2024-02-07 - „Odbiór odpadów komunalnych – Komenda i Placówki NoOSG
Dodano: 2024-01-30 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej w m. Tursk
Dodano: 2024-01-12 - „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z targowisk miejskich, będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Gubinie”
Dodano: 2023-12-28 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Tuplice w 2024 r.
Dodano: 2023-12-14