Przetargi.pl
Zadanie nr 14529 Remont dachów ceramicznych budynków w kompleksie 8209 - remont dachów: nr 5 - izba chorych i nr 16 - szkoleniowy w kompleksie 8209 Koszalin.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8892000, 8892026 , fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8892000, 8892026, fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 14529 Remont dachów ceramicznych budynków w kompleksie 8209 - remont dachów: nr 5 - izba chorych i nr 16 - szkoleniowy w kompleksie 8209 Koszalin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachów ceramicznych na budynku szkoleniowym numer 16 i budynku izby chorych numer 5 w kompleksie 8209 Koszalin. 1.1. Remont dachu o powierzchi 1.266,15 m2 na budynku szkoleniowym nr 16 obejmuje wykonanie między innymi: a) Rozbiórki obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, b) Rozbiórki pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, c) Wykonanie wymiany i wzmocnień drewnianej konstrukcji dachu, d) Impregmnacji konstrukcji drewnianej dachu, e) Ułożeniu paroizolacji i wymiana łaceń dachu, f) Pokrycie dachu dachówką ceramiczna karpiówką (angoba) w koronkę, g) Montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk, h) Wymiana deskowania czołowych scianek wolich oczek, i) Wymiany strychowej stolarki okiennej w sciankach czołowych wolich oczek, j) Wykonanie wymiany instalacji odgromowej. 1.2. Remont dachu o powierzchni 1.006,99 m2 na budynku izby chorych nr 5 obejmuje wykonanie między innymi: a) Rozbiórki obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, b) Rozbiórki pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, c) Rozebranie pokrycia papowego na wykuszach, d) Wykonanie wzmocnień konstrukcji wieży zegarowej, e) Impregnacji konstrukcji drewnianej dachu, f) Ułożeniu paroizolacji i wymiana łaceń dachu, g) Pokrycie dachu dachówką ceramiczna karpiówką (angoba) w koronkę, h) Montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk, i) Pokrycie daszków wykuszy blachą tytan cynk j) Wymiany stolarki okiennej wykuszy k) Wykonanie wymiany instalacji odgromowej. 2. Szacunkowa wartość zamówienia: 467.371,94 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14.000,00 PLN. Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP oraz nie zalegają z opłatami na rzecz ZUS, US, KRUS. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w ust. 1, zawierające treść jak w formularzu do oferty - Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Załączając kopię uprawnień oraz potwierdzenie aktualnej przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Warunek spełnia wykazanie osób z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - 1 osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - 1 osoba b) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach