Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-078 Lublin, Żołnierzy Niepodległej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 328 932, , fax. 815 325 318
- Data zamieszczenia: 2019-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie
Żołnierzy Niepodległej 8
20-078 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 328 932, , fax. 815 325 318
REGON: 43102941200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie I: Dostawa kuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów poziomu hemoglobiny HemoCue Hb 201 DM wraz z ich serwisem z dopuszczeniem oferty wariantowej, obejmującej dzierżawę hemoglobinometrów oraz zakup kuwet do oznaczania hemoglobiny, materiałów kontrolnych, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów; Zadanie II: Dostawa kuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów do oznaczania niskich stężeń hemoglobiny HemoCue low Hb - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie I: Dostawa kuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów poziomu hemoglobiny HemoCue Hb 201 DM wraz z ich serwisem z dopuszczeniem oferty wariantowej, obejmującej dzierżawę 20 hemoglobinometrów oraz zakup kuwet do oznaczania hemoglobiny, materiałów kontrolnych, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów w okresie 36 miesięcy; Zadanie II: Dostawa kuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów do oznaczania niskich stężeń hemoglobiny HemoCue low Hb w pokresie 36 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696200-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ – należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.(nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą. 2.1 Formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 2.1. i/lub 2.2. do SIWZ) 2.2 Zestawienie parametrów granicznych (Załącznik Nr 1.1. i/lub 1.2 do SIWZ) - w przypadku, gdy oferowany przedmiot zamówienia nie będzie spełniał tych warunków oferta zostanie odrzucona. 2.3 Wykaz dotyczący części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (Załącznik Nr 6 do SIWZ) – jeżeli dotyczy. 2.4 Dokument, z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z Rozdziałem II ust. 4.2 i 4.3 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą aparatu immunochemicznego
Dodano: 2024-02-02 - Postępowanie nr 105/23 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę dwumetylosulfotlenku (DMSO)
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa odczynników dla pracowni immunologii transfuzjologicznej z bankiem krwi do posiadanych urządzeń Diamed (ID-Centrifuge 24S) z dzierżawą doposażenia dla potrzeb SP ZOZ w Puławach
Dodano: 2023-10-27 - Dostawa odczynników do badań immunohematologicznych
Dodano: 2023-06-14 - Dostawa odczynników do badań immunohematologicznych
Dodano: 2023-05-11 - Dostawa odczynników do badań immunohematologicznych
Dodano: 2023-03-23 - Dostawa odczynników hematologicznych, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych
Dodano: 2023-01-02 - Dostawa odczynników hematologicznych, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych
Dodano: 2022-11-24 - dostawa odczynników do analizatorów parametrów krytycznych, odczynników metody Elisa, kodów parzystych
Dodano: 2021-02-25 - sprzedaż i dostawa odczynników do metody Elisa, szczepów wzorcowych, kodów parzystych i pasków do glukometrów
Dodano: 2021-02-25