Przetargi.pl
Zadanie I: Dostawa kuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów poziomu hemoglobiny HemoCue Hb 201 DM wraz z ich serwisem z dopuszczeniem oferty wariantowej, obejmującej dzierżawę hemoglobinometrów oraz zakup kuwet do oznaczania hemoglobiny, materiałów kontrolnych, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów; Zadanie II: Dostawa kuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów do oznaczania niskich stężeń hemoglobiny HemoCue low Hb

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-078 Lublin, Żołnierzy Niepodległej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 328 932, , fax. 815 325 318
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie
    Żołnierzy Niepodległej 8
    20-078 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 328 932, , fax. 815 325 318
    REGON: 43102941200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie I: Dostawa kuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów poziomu hemoglobiny HemoCue Hb 201 DM wraz z ich serwisem z dopuszczeniem oferty wariantowej, obejmującej dzierżawę hemoglobinometrów oraz zakup kuwet do oznaczania hemoglobiny, materiałów kontrolnych, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów; Zadanie II: Dostawa kuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów do oznaczania niskich stężeń hemoglobiny HemoCue low Hb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I: Dostawa kuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów poziomu hemoglobiny HemoCue Hb 201 DM wraz z ich serwisem z dopuszczeniem oferty wariantowej, obejmującej dzierżawę 20 hemoglobinometrów oraz zakup kuwet do oznaczania hemoglobiny, materiałów kontrolnych, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów w okresie 36 miesięcy; Zadanie II: Dostawa kuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów do oznaczania niskich stężeń hemoglobiny HemoCue low Hb w pokresie 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ – należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.(nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą. 2.1 Formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 2.1. i/lub 2.2. do SIWZ) 2.2 Zestawienie parametrów granicznych (Załącznik Nr 1.1. i/lub 1.2 do SIWZ) - w przypadku, gdy oferowany przedmiot zamówienia nie będzie spełniał tych warunków oferta zostanie odrzucona. 2.3 Wykaz dotyczący części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (Załącznik Nr 6 do SIWZ) – jeżeli dotyczy. 2.4 Dokument, z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z Rozdziałem II ust. 4.2 i 4.3 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach