Przetargi.pl
Zadanie I: Budowa sięgacza - drogi klasy KDD oraz ciągu pieszego wraz ze schodami terenowymi, na odcinku od ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego do al. Smorawińskiego w Lublinie wraz z odwodnieniem i oświetleniem. Zadanie II: Budowa ul. Czapskiego w Lublinie na odcinku od ul. W. Chodźki do skrzyżowania z ul. Kisielewskiego i przebudowa ul. Kisielewskiego w Lublinie na odcinku od ul. Czapskiego do granicy działki nr ewid. 6/9 (obręb 18, ark. 7).

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie I: Budowa sięgacza - drogi klasy KDD oraz ciągu pieszego wraz ze schodami terenowymi, na odcinku od ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego do al. Smorawińskiego w Lublinie wraz z odwodnieniem i oświetleniem. Zadanie II: Budowa ul. Czapskiego w Lublinie na odcinku od ul. W. Chodźki do skrzyżowania z ul. Kisielewskiego i przebudowa ul. Kisielewskiego w Lublinie na odcinku od ul. Czapskiego do granicy działki nr ewid. 6/9 (obręb 18, ark. 7).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Zadanie nr 1: 1.1. Roboty branży drogowej: a) budowa nowych konstrukcji: sięgacza - drogi klasy KDD oraz ciągu pieszo-jezdnego wraz ze schodami terenowymi, b) budowa chodników, c) budowa zjazdów. 1.2. Roboty branży sanitarnej: a) budowa kanalizacji deszczowej, b) regulacja wysokościowa istniejącego uzbrojenia nadziemnego sieci wod.- kan. (kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej). 1.3. Roboty branży elektroenergetycznej: a) budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż realizowanego odcinka sięgacza - drogi klasy KDD oraz ciągu pieszo-jezdnego, b) przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych nn. 1.4. Roboty branży branży zieleń: a) wykonanie wycinki drzew i krzewów. 1.5. Wykonanie elementów stałej organizacji ruchu: drogowego oznakowania poziomego i pionowego, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 1.6. Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie projektu w ZDiM w Lublinie, oraz oznakowania miejsc prowadzenia robót zgodnie z tym projektem. 1.7. Wykonanie robót rozbiórkowych: nawierzchni drogowych, ogrodzeń - w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania. 1.8. Wykonanie w niezbędnym zakresie robót związanych z przebudową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z budową sięgacza - drogi klasy KDD oraz ciągu pieszo-jezdnego wraz ze schodami terenowymi. 1.9. Wykonanie monitoringu kanalizacji deszczowej zgodnie z wytycznymi dysponentów sieci. 1.10. Obsługę geodezyjną prowadzonych robót. 1.11. Uporządkowanie terenu inwestycji. 1.12. Wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 1.13. Prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 1.14. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego (w ilości 3 egz.), który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą zgodną z ustawą Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17.05.1989 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 1.15. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi. 2. Zadanie nr 2: 2.1. Roboty branży drogowej: a) budowa planowanej drogi gminnej ul. Józefa Czapskiego na odcinku od ul. Witolda Chodźki do ul. Stefana Kisielewskiego oraz przebudowa i budowa planowanej drogi gminnej ul. Stefana Kisielewskiego od ul. Józefa Czapskiego do działki nr ewid. 6/9 (obręb 18, ark. 7), b) budowa chodników, c) budowa zjazdów, d) budowa stanowisk postojowych. 2.2. Roboty branży sanitarnej: a) budowa kanalizacji deszczowej, b) regulacja wysokościowa istniejącego uzbrojenia nadziemnego. 2.3. Roboty branży elektroenergetycznej: a) budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż realizowanego odcinka ul. Czapskiego oraz wzdłuż ul. Kisielewskiego - w zakresie od ul. Czapskiego do terenu działki nr ewid. 37/2 (obręb 18, ark. 7), b) przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych nn, kolidujących z budową ul. Czapskiego, budową i przebudową ul. Kisielewskiego. 2.4. Roboty branży branży zieleń: a) wykonanie wycinki drzew i krzewów. 2.5. Wykonanie elementów stałej organizacji ruchu: drogowego oznakowania poziomego i pionowego, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2.6. Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie projektu w ZDiM w Lublinie, oraz wykonanie oznakowania miejsc prowadzenia robót zgodnie z tym projektem. 2.7. Wykonanie robót rozbiórkowych: nawierzchni drogowych, ogrodzeń - w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania. 2.8. Wykonanie w niezbędnym zakresie robót związanych z przebudową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z budową lub przebudową ulic. 2.9. Wykonanie monitoringu kanalizacji deszczowej zgodnie z wytycznymi dysponentów sieci. 2.10. Obsługę geodezyjną prowadzonych robót. 2.11. Uporządkowanie terenu inwestycji. 2.12. Wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 2.13. Prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 2.14. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego (w ilości 3 egz), który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą zgodną z ustawą Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17.05.1989 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 2.15. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych i 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach