Przetargi.pl
Zadanie A: Wykonanie placu zabaw w miejscowości Łęgowo Zadanie B: Wykonanie placu zabaw w miejscowości Mozów

Sulechowski Dom Kultury w Sulechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, al. Wielkopolska 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 385 22 14 , fax. 0-68 385 22 14
  • Data zamieszczenia: 2013-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sulechowski Dom Kultury w Sulechowie
    al. Wielkopolska 3 3
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 0-68 385 22 14, fax. 0-68 385 22 14
    REGON: 00028186100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dk-sulechow.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie A: Wykonanie placu zabaw w miejscowości Łęgowo Zadanie B: Wykonanie placu zabaw w miejscowości Mozów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413: Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów - dla operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznawania pomocy w ramach działam Osi 3, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 2. ZADANIE A: Wykonanie placu zabaw w miejscowości Łęgowo: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie placu zabaw w miejscowości Łęgowo zgodnie z opisem urządzeń w wykazie urządzeń poniżej oraz wszystkimi postanowieniami SIWZ, b) montaż urządzeń i transport na miejsce montażu, c) wykonanie dokumentacji technicznej. 2) Wykaz urządzeń: 1. Zestaw zabawowy wykonany zgodnie z normą PN-EN 1176, wymiar urzą-dzenia: - min. 741 x 682 cm - wysokość min. 330 cm Zestaw wykonany z drewna litego okrągłego o przekroju od 100 do 140 mm, elementów stalowych. Elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych w klasie IV, elementy stalo-we malowane proszkowo, urządzenie montowane na kotwach stalowych ocynkowanych, boki urządzenia wykonane ze sklejki lub płyt HDPE odpor-nych na wilgoć, ślizg ze stali nierdzewnej. W skład zestawu wchodzą: - przeplotnia z lin polipropylenowych z rdzeniem stalowym, - dwie wieże min. h=1.0 m, - pomost ruchomy, - trap typu przeplotnia, - ślizg min. h=1.0 m, - rura strażacka, - drabinka krzyżakowa, - drabinka pozioma 1 szt. 2. Huśtawka wagowa - wykonana zgodnie z normą PN-EN 1176, z drewna litego okrągłego o przekroju od 100 do 140 mm, elementów stalowych, elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynni-ków atmosferycznych w klasie IV, elementy stalowe malowane proszkowo; urządzenie montowane na kotwach stalowych ocynkowanych, siedziska gumowe - 1 szt. 3. Ławka - podstawa z elementów stalowych malowanych proszkowo, mon-towana w stopach betonowych, elementy siedziska z drewna klejonego za-bezpieczonego ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych w klasie IV, długość siedziska min. 170 cm - 2 szt. 4. Kosz na śmieci - 2 szt. 5. Regulamin - 1 szt. 6. Wykonanie ogrodzenia o długości 70,0 m (w tym 2 furtki), ogrodzenie panelowe, panel przetłaczany ocynkowany, min. h=100 cm, panele zabezp. poprzez ocynkowanie i malowanie proszkowe, pręty pionowe i poziome o przekr. min. 5 mm, oczka o rozmiarze ~ 50x200 mm, na słupkach z rur w rozstawie ~ 250 cm - 70 mb. 7. Przygotowanie terenu o powierzchni ok. 300 m2 prace obejmują: - wykorytowanie terenu - odpowiednie wyrównanie - dostawę żwiru o granulacji od 2 do 8 mm w ilości ok. 110,7 m3 w celu wykonania warstwy amortyzującej upadek o grubości 30 cm na całej powierzchni placu 8. Montaż obrzeży betonowych w celu uniemożliwienia wysypywania się żwiru z terenu placu - obrzeża muszą mieć wymiar 100x20x6 [cm] - obrzeża zostaną ułożone na podsypce piaskowo-cementowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 70 szt. 9. Stojak na min. 5 rowerów- wykonany zgodnie z normą PN-EN 1176 z elementów stalowych malowanych proszkowo, urządzenie montowane na kotwach w sposób uniemożliwiający przemieszczanie - 1 szt. 10. Promocja projektu (tablica promocyjno-informacyjna) według wzoru opra-cowanego przez Zamawiającego - podkład PCV - 5mm - wydruk na folii monomerycznej + laminat płynny - wymiary 70 cm x 90 cm - transport i montaż na stelażu wolnostojącym - 2 słupkowym (rurki ocyn-kowane) trwale umocowanym w gruncie - miejsce montażu: Łęgowo przy placu zabaw (miejsce zostanie wskazane przez Zamawiającego) 1 szt. 3) Zaproponowane zestawy i urządzenia zabawowe muszą być wykonane z drewna litego okrągłego. Elementy dekoracyjne i barierki należy wykonać z HDPE. Elementy pionowe urządzeń zarówno drewniane jak i metalowe muszą być zabezpieczone od góry przed deszczem. Do łączenia elementów należy stosować śruby maszynowe ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami a tam gdzie jest to nie-możliwe nakrętki wystające należy zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1. 4) Drewniane elementy konstrukcyjne kotwione w ziemi należy zabezpieczyć przed wilgocią z podłoża poprzez zastosowanie marek stalowych ocynkowanych fundamentowanych za pomocą betonu klasy B-15 lub lepszego, jeżeli urządzenie wymaga (np. urządzenia wysokie i dynamiczne). 5) Elementy metalowe dotyczące urządzeń zabawowych muszą być ocynkowane, a elementy przeznaczone do chwytania rączkami dodatkowo malowane proszkowo 6) Łańcuchy do huśtawek muszą być wykonane ze stali nierdzewnej. 7) Liny w urządzeniach służących do wspinania minimalna średnica lin 16 mm, rdzeń sta-lowy zabezpieczony i pokryty tworzywem, połączenia między linami i mocowanie lin do elementów drewnianych w gniazdach, kauszach ze stali nierdzewnej odporne na wyrwa-nie. 8) Elementy kolorowe dekoracyjne oraz wypełnienia z HDPE: wykonane z polietylenu wy-sokiej wytrzymałości lub ze sklejki wodoodpornej, odporne na działanie czynników at-mosferycznych, zadrapania, czy uderzenia. 9) Każde urządzenie musi mieć naniesioną tabliczkę znamionową z informacjami o roku produkcji, nazwą producenta, kodem urządzenia i o zgodności z normą bezpieczeństwa. 10) Dla placu zabaw musi być wykonany projekt. Projekt na budowę i wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruk-tury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U nr 202, poz. 2072). Powinien zawierać projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót. 11) Projekt musi być wykonany i przekazany Zamawiającemu w czterech egzemplarzach i musi zawierać również: a) projekt zagospodarowania działki z podziałem na część opisową i część rysunkową b) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia c) projekt urządzeń rekreacyjnych z podziałem na część opisową i część rysunkową d) karty techniczne urządzeń 12) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Wykonawcy projektów w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy po akceptacji Zamawiającego. 13) Wykonawca zobowiązany jest do użycia przy budowie oraz do wyposażenia placów za-baw materiałów, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że za-pewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN. Do-starczone urządzenia muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN. 14) Wykonawca zapewni dostarczenie, montaż i transport własny, w opakowaniach zapew-niających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem. 15) Wykonawca uporządkuje teren po zamontowaniu urządzeń (usunie powstałe odpady i wyrówna teren przy montowanych urządzeniach). 16) Po zamontowaniu urządzenia Wykonawca oznaczy na urządzeniu poziom gruntu. 17) Tablica z regulaminem o wymiarach 60 cmx 80 cm, o treści: REULAMIN PLACU ZABAW DLA DZIECI 1. DZIECI DO LAT SIEDMIU MOGĄ KORZYSTAĆ Z URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH WYŁĄCZNIE POD OPIEKĄ RODZICÓW, NAUCZYCIELI LUB OSÓB DOROSŁYCH. 2. Z URZADZEN ZABAWOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA PLACU ZABAW NALEŻY KORZYSTAĆ ZGODNIE Z ICH PRZEZNACZENIEM. 3. NA TERENIE PLACU ZAWBAW ZAKAZUJE SIĘ: a) NISZCZENIA URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH I OGRODZENIA b) WCHODZENIA NA GÓRNE ELEMENTY KONSTRUKCJI URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH SZCZEGÓLNIE DOTYCZY HUŚTAWEK, DRABINEK, BRAMEK I DACHÓW DOMKÓW c) KORZYSTANIE Z URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH PRZEZ WIĘCEJ, NIŻ JEDNO DZIECKO NA JEDNYM MIEJSCU d) NISZCZENIA I USZKADZANIA ROSLINNOŚCI e) ŚMIECENIA f) WPROWADZANIA ZWIERZĄT g) JAZDY NA ROWERZE h) ZAKŁÓCENIA SPOKOJU I PORZĄDKU PUBLICZNEGO i) WNOSZENIA NIEBEZPIECZNYCH PRZEDMIOTÓW j) PALENIA OGNISK ORAZ UŻYWANIA MATERIAŁÓW PIROTECHNICZNYCH I SZKODLIWYCH SUBSTANCJI CHEMICZNYCH k) SPOŻYWANIA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH LUB INNYCH ŚRODKÓW ODURZAJĄCYCH, PRZEBYWANIA OSÓB NIETRZEŹWYCH ORAZ PALENIA TYTONIU 4. NIEPRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW PORZADKOWYCH ZAGROŻONE JEST KARĄ GRZYWNY WYMIERZONĄ W TRYBIE I NA ZASADACH OKREŚLONYCH W PRAWIE O WYKROCZENIACH. 5. URZADZENIA ZABAWOWE PRZEZNACZONE SĄ DLA DZIECI W WIEKU OD 3 DO 15 LAT 6. WŁAŚCICIEL PLACU NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYPADKI POWSTAŁE W WYNIKU NIEDOSTOSOWANIA SIĘ DO PRZEPISÓW PORZĄDKOWYCH. TELEFONY ALARMOWE : POLICJA: 997 POGOTOWIE: 999 STRAŻ POZARNA: 998 STRAŻ MIEJSKA 68 352 82 05 WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA 68 385 11 18) Promocja projektu (tablica promocyjno-informacyjna) według wzoru opracowanego przez Zamawiającego: - podkład PCV - 5mm - wydruk na folii monomerycznej + laminat płynny - wymiary 70 cm x 90 cm - transport i montaż na stelażu wolnostojącym - 2 słupkowym (rurki ocynkowane) trwale umocowanym w gruncie - miejsce montażu: Łęgowo przy placu zabaw (miejsce zostanie wskazane przez Zama-wiającego). 3. ZADANIE B: Wykonanie placu zabaw w miejscowości Mozów. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje a) wykonanie placu zabaw w miejscowości Mozów zgodnie z opisem urządzeń w wykazie urządzeń poniżej oraz wszystkimi postanowieniami SIWZ, b) montaż urządzeń i transport na miejsce montażu, c) wykonanie dokumentacji technicznej 2) Wykaz urządzeń: 1. Zestaw zabawowy wykonany zgodnie z normą PN-EN 1176, wymiar urzą-dzenia: - min. 741 x 682 cm - wysokość min. 330 cm Zestaw wykonany z drewna litego okrągłego o przekroju od 100 do 140 mm, elementów stalowych. Elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych w klasie IV, elementy stalowe malowane proszkowo, urządzenie montowane na kotwach stalo-wych ocynkowanych, boki urządzenia wykonane ze sklejki lub płyt HDPE odpornych na wilgoć, ślizg ze stali nierdzewnej. W skład zestawu wchodzą: - przeplotnia z lin polipropylenowych z rdzeniem stalowym, - dwie wieże min. h=1.0 m, - pomost ruchomy, - trap typu przeplotnia, - ślizg min. h=1.0 m, - rura strażacka, - drabinka krzyżakowa, - drabinka pozioma 1 szy. 2. Kolejka linowa Zestaw wykonany zgodnie z normą PN-EN 1176, zestaw wykonany z: drewna klejonego warstwowo o przekroju 90x90 oraz 120x120 mm - drewna litego okrągłego o przekroju od 100 do 140 mm - elementów stalowych - elementy drewniana zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynni-ków atmosferycznych w klasie IV elementy stalowe malowane proszkowo, urządzenie montowane na kotwach stalowych ocynkowanych 3220 x 200 cm wysokość 300 cm 1 szt. 3. Huśtawka wagowa - wykonana zgodnie z normą PN-EN 1176, z drewna litego okrągłego o przekroju od 100 do 140 mm, elementów stalowych, elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynni-ków atmosferycznych w klasie IV, elementy stalowe malowane proszkowo; urządzenie montowane na kotwach stalowych ocynkowanych, siedziska gumowe - 1 szt. 4. Huśtawka wahadłowa podwójna - siedzisko płaskie i kubełkowe - zestaw wykonany zgodnie z normą PN-EN 1176, zestaw wykonany z drewna litego okrągłego o przekroju od 100 do 140 mm, elementów stalowych, belka stalowa pozioma o przekroju kwadratowym 100x100 mm, elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych w klasie IV, elementy stalowe malowane proszkowo, łańcuch techniczny kalibrowany, huśtawka wyposażona w siedzenia gumowe typu: kubełkowe i płaskie - 1 szt. 5. Bujak sprężynowy - wykonany zgodnie z normą PN-EN 1176, elementy ze sklejki wodoodpornej lub z tworzywa HDPE zabezpieczone przed działa-niem czynników atmosferycznych, elementy stalowe ocynkowane, malo-wane proszkowo, urządzenie montowane w stopie betonowej - 1 szt. 6. Ławka - podstawa z elementów stalowych malowanych proszkowo, mon-towana w stopach betonowych, elementy siedziska z drewna klejonego za-bezpieczonego ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych w klasie IV, długość siedziska min. 170 cm - 2 szt. 7. Kosz na śmieci - 2 szt. 8. Regulamin - 1 szt. 9. Wykonanie ogrodzenia o długości 100,0 m (w tym 2 furtki), ogrodzenie panelowe, panel przetła-czany ocynkowany, min. h=100 cm, panele zabezp. poprzez ocynkowanie i malowanie proszkowe, pręty pionowe i poziome o przekr. min. 5 mm, oczka o rozmiarze ~ 50x200 mm, na słupkach z rur w rozstawie ~ 250 cm - 100 mb. 10. Przygotowanie terenu o powierzchni ok. 504 m2 prace obejmują: - wykorytowanie terenu - odpowiednie wyrównanie - dostawę żwiru o granulacji od 2 do 8 mm w ilości ok. 185,976 m3 w celu wykonania warstwy amortyzującej upadek o grubości 30 cm na całej powierzchni placu 11. Montaż obrzeży betonowych w celu uniemożliwienia wysypywania się żwiru z terenu placu - obrzeża muszą mieć wymiar 100x20x6 [cm] - obrzeża zostaną ułożone na podsypce piaskowo-cementowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 12. Stojak na min. 5 rowerów- wykonany zgodnie z normą PN-EN 1176 z elementów stalowych malowanych proszkowo, urządzenie montowane na kotwach w sposób uniemożliwiający przemieszczanie - 1 szt. 13. Promocja projektu (tablica promocyjno-informacyjna) według wzoru opra-cowanego przez Zamawiającego - podkład PCV - 5mm - wydruk na folii monomerycznej + laminat płynny - wymiary 70 cm x 90 cm - transport i montaż na stelażu wolnostojącym - 2 słupkowym (rurki ocyn-kowane) trwale umocowanym w gruncie - miejsce montażu: Mozów przy placu zabaw (miejsce zostanie wskazane przez Zamawiającego) - 1 szt. 3) Zaproponowane zestawy i urządzenia zabawowe muszą być wykonane z drewna litego okrągłego. Elementy dekoracyjne i barierki należy wykonać z HDPE. Elementy pionowe urządzeń zarówno drewniane jak i metalowe muszą być zabezpieczone od góry przed deszczem. Do łączenia elementów należy stosować śruby maszynowe ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami a tam gdzie jest to niemożliwe nakrętki wystające należy zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1. 4) Drewniane elementy konstrukcyjne kotwione w ziemi należy zabezpieczyć przed wil-gocią z podłoża poprzez zastosowanie marek stalowych ocynkowanych fundamentowa-nych za pomocą betonu klasy B-15 lub lepszego, jeżeli urządzenie wymaga (np. urzą-dzenia wysokie i dynamiczne). 5) Elementy metalowe dotyczące urządzeń zabawowych muszą być ocynkowane, a ele-menty przeznaczone do chwytania rączkami dodatkowo malowane proszkowo 6) Łańcuchy do huśtawek muszą być wykonane ze stali nierdzewnej. 7) Liny w urządzeniach służących do wspinania minimalna średnica lin 16 mm, rdzeń sta-lowy zabezpieczony i pokryty tworzywem, połączenia między linami i mocowanie lin do elementów drewnianych w gniazdach, kauszach ze stali nierdzewnej odporne na wy-rwanie. 8) Elementy kolorowe dekoracyjne oraz wypełnienia z HDPE: wykonane z polietylenu wysokiej wytrzymałości lub ze sklejki wodoodpornej, odporne na działanie czynników atmosferycznych, zadrapania, czy uderzenia. 9) Każde urządzenie musi mieć naniesioną tabliczkę znamionową z informacjami o roku produkcji, nazwą producenta, kodem urządzenia i o zgodności z normą bezpieczeństwa. 10) Dla placu zabaw musi być wykonany projekt. Projekt na budowę i wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Infra-struktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumen-tacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U nr 202, poz. 2072). Powinien zawierać projekt budowlano-wykonawczy, specy-fikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski oraz przedmiar ro-bót. 11) Projekt musi być wykonany i przekazany Zamawiającemu w czterech egzemplarzach i musi zawierać również: a) projekt zagospodarowania działki z podziałem na część opisową i część rysunkową b) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia c) projekt urządzeń rekreacyjnych z podziałem na część opisową i część rysunkową d) karty techniczne urządzeń 12) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Wykonawcy projektów w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy po akceptacji Zamawiającego. 13) Wykonawca zobowiązany jest do użycia przy budowie oraz do wyposażenia placów zabaw materiałów, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN. Dostarczone urządzenia muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN. 14) Wykonawca zapewni dostarczenie, montaż i transport własny, w opakowaniach zapew-niających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem. 15) Wykonawca uporządkuje teren po zamontowaniu urządzeń (usunie powstałe odpady i wyrówna teren przy montowanych urządzeniach). 16) Po zamontowaniu urządzenia Wykonawca oznaczy na urządzeniu poziom gruntu. 17) Tablica z regulaminem o wymiarach 60 cmx 80 cm, o treści REULAMIN PLACU ZABAW DLA DZIECI 1. DZIECI DO LAT SIEDMIU MOGĄ KORZYSTAĆ Z URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH WYŁĄCZNIE POD OPIEKĄ RODZICÓW, NAUCZYCIELI LUB OSÓB DOROSŁYCH. 2. Z URZADZEN ZABAWOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA PLACU ZABAW NALEŻY KORZYSTAĆ ZGODNIE Z ICH PRZEZNACZENIEM. 3. NA TERENIE PLACU ZAWBAW ZAKAZUJE SIĘ: a) NISZCZENIA URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH I OGRODZENIA b) WCHODZENIA NA GÓRNE ELEMENTY KONSTRUKCJI URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH SZCZEGÓLNIE DOTYCZY HUŚTAWEK, DRABINEK, BRAMEK I DACHÓW DOMKÓW c) KORZYSTANIE Z URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH PRZEZ WIĘCEJ, NIŻ JEDNO DZIECKO NA JEDNYM MIEJSCU d) NISZCZENIA I USZKADZANIA ROSLINNOŚCI e) ŚMIECENIA f) WPROWADZANIA ZWIERZĄT g) JAZDY NA ROWERZE h) ZAKŁÓCENIA SPOKOJU I PORZĄDKU PUBLICZNEGO i) WNOSZENIA NIEBEZPIECZNYCH PRZEDMIOTÓW j) PALENIA OGNISK ORAZ UŻYWANIA MATERIAŁÓW PIROTECHNICZNYCH I SZKODLIWYCH SUBSTANCJI CHEMICZNYCH k) SPOŻYWANIA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH LUB INNYCH ŚRODKÓW ODURZAJĄCYCH, PRZEBYWANIA OSÓB NIETRZEŹWYCH ORAZ PALENIA TYTONIU 4. NIEPRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW PORZADKOWYCH ZAGROŻONE JEST KARĄ GRZYWNY WYMIERZONĄ W TRYBIE I NA ZASADACH OKREŚLONYCH W PRAWIE O WYKROCZENIACH. 5. URZADZENIA ZABAWOWE PRZEZNACZONE SĄ DLA DZIECI W WIEKU OD 3 DO 15 LAT 6. WŁAŚCICIEL PLACU NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYPADKI POWSTAŁE W WYNIKU NIEDOSTOSOWANIA SIĘ DO PRZEPISÓW PORZĄDKOWYCH. TELEFONY ALARMOWE : POLICJA: 997 POGOTOWIE: 999 STRAŻ POZARNA: 998 STRAŻ MIEJSKA 68 352 82 05 WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA 68 385 11 08 18) Promocja projektu (tablica promocyjno-informacyjna) według wzoru opracowanego przez Zamawiającego: - podkład PCV - 5mm - wydruk na folii monomerycznej + laminat płynny - wymiary 70 cm x 90 cm - transport i montaż na stelażu wolnostojącym - 2 słupkowym (rurki ocynkowane) trwale umocowanym w gruncie - miejsce montażu: Łęgowo przy placu zabaw (miejsce zostanie wskazane przez Zama-wiającego). 4. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno lub oba zadania. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 9. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) zadanie A: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100), b) zadanie B: 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dk-sulechow.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach