Przetargi.pl
Zadanie A - Wykonanie druków, papierów firmowych i wizytówek dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą Zadanie B - Wykonanie druków specjalistycznych (USC) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie A - Wykonanie druków, papierów firmowych i wizytówek dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą Zadanie B - Wykonanie druków specjalistycznych (USC) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). Wymagania i warunki minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia, które Wykonawca musi zapewnić: Opis przedmiotu zamówienia 1. Wykaz druków stanowi załącznik 1A i 2B do SIWZ. 2. Druki z załącznika 2B muszą być spójne z obowiązującym komputerowym Systemem rejestracji Aktów Stanu cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Technika ul. Toszecka 2 w Gliwicach. 3. Zamówione druki, papier firmowy oraz wizytówki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego lub na wskazany przez Zamawiającego adres w obrębie Dąbrowy Górniczej, transportem, którym dysponuje Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu złożenia telefonicznego zapotrzebowania przez Zamawiającego. 4. Paczki z drukami muszą być opisane zgodnie z ich zawartością oraz winny być zapakowane w pakowy papier/pudełko. Druki muszą być zapakowane w taki sposób i przy użyciu takich materiałów, które uniemożliwią, rozerwanie paczki, wysypanie się lub uszkodzenie ich zawartości w czasie transportu (między innymi usztywnione z dołu i z góry). 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie zamówień cząstkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 6. Wzory druków i papierów firmowych oraz wzory wizytówek w formie elektronicznej (z rozbiciem dla zadania A i B), zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego - załącznik 5 do SIWZ. 7. Druki na Zadanie B wymienione w Załączniku nr 2B poz. od 1 do 11 należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych zasad sporządzania aktów stanu cywilnego, sposobu prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, ich kontroli, przechowywania i zabezpieczenia oraz wzorów aktów stanu cywilnego, ich odpisów, zaświadczeń i protokołów - z dnia 26 października 1998 r. (Dz.U. Nr 136, poz. 884 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla zadania A i B O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonywania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków ) dokumenty według formuły : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dla Zadania A i Zadania B. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę-osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną notarialnie. 2. Oświadczenie, stwierdzające, ze wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ - wskazana data podpisania oświadczenia Ponad to do oferty należy załączyć: 3.Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 i/lub 2 do SIWZ - wskazana data podpisania formularza. 4.Wypełniony formularz cenowy - Załącznik nr 1A (dla Zadania A) i/lub 2B (dla Zadania B) do SIWZ - wskazana data podpisania formularza. Załącznik nr 1A do SIWZ oraz Załącznik nr 2B do SIWZ stanowią odpowiednio Załącznik nr 1 do Umowy na Zadanie A i Załącznik nr 1 do Umowy na Zadanie B 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania: 1). wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 2). wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 uwag, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 2.1. uwag stosuje się odpowiednio. 4. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń) wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach