Przetargi.pl
Likwidacja ( rozbiórka ) mostu wraz z zabezpieczeniem odcinka sieci teletechnicznej , wodociągowej i elektrycznej oraz budowa nawierzchni drogowej wraz z przebudowa odcinka sieci gazowej w ciągu pasa drogowego ul. Szpitalnej w Świętochłowicach

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2453031, 6527500 , fax. 032 2454976,3491812
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2453031, 6527500, fax. 032 2454976,3491812
    REGON: 00051589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietochlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja ( rozbiórka ) mostu wraz z zabezpieczeniem odcinka sieci teletechnicznej , wodociągowej i elektrycznej oraz budowa nawierzchni drogowej wraz z przebudowa odcinka sieci gazowej w ciągu pasa drogowego ul. Szpitalnej w Świętochłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest likwidacja ( rozbiórka ) ) mostu wraz z zabezpieczeniem odcinka sieci teletechnicznej, wodociągowej i elektrycznej oraz budowa nawierzchni drogowej wraz z przebudową odcinka sieci gazowej w ciągu pasa drogowego ul. Szpitalnej w Świętochłowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie poniższego zakresu robót: - rozbiórkę nawierzchni ulicy i chodników w obrębie mostu i dojazdów, - tymczasowe zabezpieczenie sieci i instalacji na czas prowadzenia robót, - rozbiórkę obiektu mostowego, - przebudowa odcinka sieci gazowej, - odtworzenie nawierzchni ulicy i chodników, Szczegółowy opis i zakres robót zawarty jest w załączonych do specyfikacji przedmiarach robót , projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót posiada zamawiający. Wykonawca robót ponosi koszty związane z wykonaniem oraz utrzymaniem oznakowania. Zamawiający nie dopuszcza podzlecania związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty należy wykonać według dokumentacji projektowej tj. projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211110
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 9.000zł słownie ; dziewięćtysięcyzłotych Wadium może być wniesione w następujących formach : pieniężnej, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U . Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) Wykonawca sam wybiera sobie formę wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach ING Bank Śląski S.A. Katowice OŚwiętochłowice : 54 1050 1373 1000 0022 8149 7178 z dopiskiem : Likwidacja mostu ul. Szpitalna w Świętochłowicach Wadium należy wnieśćwpłacić w terminie do 16.11.2009 do godz. 10,00. Wadium powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 16.11.2009 ( termin upływu wniesienia wadium ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał minimum 1 robotę budowlaną polegającą na rozbiórce obiektu inżynierskiego ( most, wiadukt , tunel, przepusty) wraz z przebudową , remontem ulicy i chodników o wartości wynoszącej nie mniej niż 400.000 zł brutto. 3. Wykonawca w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającą / cymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: -drogowej, -mostowej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych , wodociągowych - instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych, - telekomunikacyjnej 4. Wykonawca w zakresie potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000zł. 5. Wykonawca w zakresie potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000zł. 6.Wykonawca zaoferuje minimum 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane. Okres gwarancji liczony od daty odbioru całości zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów , których zamawiający sprawdzi kompletność , a następnie dokona sprawdzenia warunków według zasady spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków ustawy oraz warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca przystępując do niniejszego postępowania winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy - według załącznika nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. rozbiórką obiektu inżynierskiego ( most, wiadukt , tunel, przepusty ) wraz z przebudową , remontem ulicy i chodników o wartości wynoszącej nie mniej niż 400.000 zł brutto. 6.Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru robót ) potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5 zostały należycie wykonane. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 9. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w wysokości co najmniej 300.000zł. 11.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000zł. 12. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarami robót. 13. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swietochlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach