Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg
- Adres: 05-120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
- Data zamieszczenia: 2019-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
REGON: 52483200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.legionowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie 1: Zakup, dostawa oraz montaż monitora interaktywnego z wbudowanym komputerem OPS na potrzeby podniesienia jakości kształcenia w ZSO2 w Legionowie poprzez modernizację pracowni informatycznej realizowanej przy pomocy środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych”, Zakup 2: Zakup, dostawa oraz montaż projektora 3D na potrzeby podniesienia jakości kształcenia w ZSO2 w Legionowie poprzez modernizację pracowni informatycznej realizowanej przy pomocy środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych”, Zakup 3: Zakup, dostawa oraz montaż drukarek 3D na potrzeby podniesienia jakości kształcenia w ZSO2 w Legionowie poprzez modernizację pracowni informatycznej realizowanej przy pomocy środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1: Zakup, dostawa oraz montaż 1 monitora interaktywnego z wbudowanym komputerem OPS na potrzeby podniesienia jakości kształcenia w ZSO2 w Legionowie poprzez modernizację pracowni informatycznej realizowanej przy pomocy środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych”. Zadanie 2: Zakup, dostawa oraz montaż 1 projektora 3D na potrzeby podniesienia jakości kształcenia w ZSO2 w Legionowie poprzez modernizację pracowni informatycznej realizowanej przy pomocy środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych”. Zadanie 3: Zakup, dostawa oraz montaż 2 drukarek 3D na potrzeby podniesienia jakości kształcenia w ZSO2 w Legionowie poprzez modernizację pracowni informatycznej realizowanej przy pomocy środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych” 2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dla Zadania 1 w załączniku Nr 11 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych, dla Zadania 2 w załączniku Nr 12 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych, dla Zadania 3 w załączniku Nr 13 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231320-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 7 do SIWZ 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczących: kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wypełniony załącznik nr 14 do SIWZ - oryginał; oryginał oświadczenia musi być podpisany przez wykonawcę; w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu (w przypadku spółki cywilnej). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązanie z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia; 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców; pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) udzielone pełnomocnictwo musi upoważniać do działania w imieniu wykonawcy a treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony w przypadku, gdy jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wymogami obowiązującego prawa; 5) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 6) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ; b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: –dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak oświadczenia wymienione w § 7 ust. 2 i 3 SIWZ – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; –dokumenty wspólne takie jak: formularz oferty, formularz podzespołów, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp; - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców, 7) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 6; 8) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy i realizacji odbioru i transportu odpadów, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 4. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty ułożone w kolejności jak niżej:9. 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1,2 i 3 do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę; 2) wypełniony i podpisany formularz podzespołów (załącznik nr 1a, 2a, 3a do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę; Dokumenty wymienione w pkt 2 w przypadku ich niezłożenia lub złożenia niezgodnie z ich treścią, nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie złoży tego dokumentu podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. 3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4-6 do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę; 4) informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 7 do SIWZ) – jeżeli dotyczy; 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa 10 monitorów interaktywnych z wbudowanym komputerem OPS do nauczania zdalnego i nowoczesnych form edukacji w szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Legionowo
Dodano: 2023-09-01 - Przetarg nieograniczony na dostawę 2 szt. monitorów interaktywnych 75” oraz z 2 szt. uchwytów instalacyjnych do monitorów z elektryczną regulacją wysokości.
Dodano: 2021-01-19 - Przetarg nieograniczony na dostawę 2 szt. monitorów interaktywnych 75” oraz z 2 szt. uchwytów instalacyjnych do monitorów z elektryczną regulacją wysokości.
Dodano: 2020-11-23 - Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2020-07-10 - Przetarg nieograniczony na dostawę 8 szt. monitorów interaktywnych 65”, 5 szt. monitorów interaktywnych 75” wraz z 11 szt. uchwytów instalacyjnych do monitorów z elektryczną regulacją wysokości oraz 3 szt. podstaw mobilnych do monitorów z elektryczną regulacją wysokości
Dodano: 2020-05-25 - Zakup monitorów na potrzeby PGE Narodowego w Warszawie.
Dodano: 2019-12-11 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MONITORÓW INTERAKTYWNYCH
Dodano: 2019-10-30 - „Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z budynku szkolno-dydaktycznego, ośrodka kultury i hali sportowej z zapleczem – Zadanie 16: Dostawa wraz z montażem monitorów wielodotykowych z komputerem”.
Dodano: 2017-10-06