Gmina Solec nad Wisłą ogłasza przetarg
- Adres: 27-320 Solec nad Wisłą, ul. Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3761266, 3761257 , fax. 483 761 266
- Data zamieszczenia: 2020-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec nad Wisłą
ul. Rynek 1
27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie
tel. 48 3761266, 3761257, fax. 483 761 266
REGON: 54530800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.solec.pl, www.solec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Dostawa obejmuje następujący asortyment: 1. Sprzęt do odtwarzania CD z głośnikami- szt. 1 2. Sprzęt do odtwarzania CD z głośnikami- szt. 1 3. Kamera cyfrowa- szt. 1 4. Tablica interaktywna- szt. 3 5. Projektor krótkoogniskowy + uchwyt do projektora- szt. 3 6. Wizualizer- szt. 1 7. Głośniki do tablic interaktywnych- szt. 4 8. Nagłośnienie przenośne, kolumna mobilna, portable player & Bluetooth- szt. 1 9. Sprzęt do odtwarzania CD z głośnikami- szt. 3 10. Monitor Interaktywny- szt. 4 11. Aparat fotograficzny z obiektywem- szt. 1 12. Uchwyt do monitora interaktywnego wraz z montażem- szt. 4 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wniesienie, zamontowanie, skonfigurowanie, szkolenia) sprzętu multimedialnego. Montaż oraz podstawowe szkolenie dotyczą tablic interaktywnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa obejmuje szkoły: - Publiczna Szkoła Podstawowa w Pawłowicach, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Solcu nad Wisłą. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231320-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty wg wzoru, - zał. nr 1 do SIWZ podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wraz z załącznikiem nr 6 stanowiącym OPZ; 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy zał. 5, 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór zał. nr 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa 10 monitorów interaktywnych z wbudowanym komputerem OPS do nauczania zdalnego i nowoczesnych form edukacji w szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Legionowo
Dodano: 2023-09-01 - Przetarg nieograniczony na dostawę 2 szt. monitorów interaktywnych 75” oraz z 2 szt. uchwytów instalacyjnych do monitorów z elektryczną regulacją wysokości.
Dodano: 2021-01-19 - Przetarg nieograniczony na dostawę 2 szt. monitorów interaktywnych 75” oraz z 2 szt. uchwytów instalacyjnych do monitorów z elektryczną regulacją wysokości.
Dodano: 2020-11-23 - Przetarg nieograniczony na dostawę 8 szt. monitorów interaktywnych 65”, 5 szt. monitorów interaktywnych 75” wraz z 11 szt. uchwytów instalacyjnych do monitorów z elektryczną regulacją wysokości oraz 3 szt. podstaw mobilnych do monitorów z elektryczną regulacją wysokości
Dodano: 2020-05-25 - Zakup monitorów na potrzeby PGE Narodowego w Warszawie.
Dodano: 2019-12-11 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MONITORÓW INTERAKTYWNYCH
Dodano: 2019-10-30 - Zadanie 1: Zakup, dostawa oraz montaż monitora interaktywnego z wbudowanym komputerem OPS na potrzeby podniesienia jakości kształcenia w ZSO2 w Legionowie poprzez modernizację pracowni informatycznej realizowanej przy pomocy środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych”, Zakup 2: Zakup, dostawa oraz montaż projektora 3D na potrzeby podniesienia jakości kształcenia w ZSO2 w Legionowie poprzez modernizację pracowni informatycznej realizowanej przy pomocy środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych”, Zakup 3: Zakup, dostawa oraz montaż drukarek 3D na potrzeby podniesienia jakości kształcenia w ZSO2 w Legionowie poprzez modernizację pracowni informatycznej realizowanej przy pomocy środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych”
Dodano: 2019-10-24 - „Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z budynku szkolno-dydaktycznego, ośrodka kultury i hali sportowej z zapleczem – Zadanie 16: Dostawa wraz z montażem monitorów wielodotykowych z komputerem”.
Dodano: 2017-10-06