Przetargi.pl
Zadanie 1: Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 670 w km 55+288 km. Stock. Zadanie 2: Przebudowa przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze w km 24+216 w m. Zalesie oraz w km 25+350 w m. Moszczona Pańska. Zadanie 3: Przebudowa mostów w m. Rutka-Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 przez rz. Szeszupa w km 53+283 oraz przez rz. Potopka w km 53+027.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-620 Białystok, ul. Elewatorska 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 67 67 130 , fax. 85 67 67 153
  • Data zamieszczenia: 2013-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
    ul. Elewatorska 6 6
    15-620 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 67 67 130, fax. 85 67 67 153
    REGON: 05066786300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 670 w km 55+288 km. Stock. Zadanie 2: Przebudowa przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze w km 24+216 w m. Zalesie oraz w km 25+350 w m. Moszczona Pańska. Zadanie 3: Przebudowa mostów w m. Rutka-Tartak w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 przez rz. Szeszupa w km 53+283 oraz przez rz. Potopka w km 53+027.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu na przepust przy całkowitym rozebraniu istniejącego mostu i wykonaniu w tym samym miejscu przepustu z rur stalowych karbowanych. Nośność obiektu zostanie podniesiona do klasy A (500 kN) wg PN-85/S-10030. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie: - wykonanie oznakowania robót i drogi objazdowej, - rozebranie istniejącego obiektu mostowego, - rozebranie istniejącej nawierzchni na dojazdach, - roboty ziemne, - montaż konstrukcji stalowej przepustu, - wykonanie umocnienia wlotu i wylotu, - wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonanie umocnienia skarp, - wykonanie nowej nawierzchni na obiekcie i dojazdach, - wykonanie innych robót związanych z realizacją zadania Zadanie 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch przepustów: a) ZALESIE - istniejący przepust przewidziano do rozbiórki. W miejscu rozebranego przepustu zaprojektowano nowy obiekt o konstrukcji z rur stalowych karbowanych i następujących parametrach: średnica 0,8 m, długość po osi (sklepienie dolne) 15,00 m. Na wlocie i wylocie zaprojektowano rów przydrożny, który należy umocnić brukowcem na podsypce cementowo-piaskowej. b) MOSZCZONA PAŃSKA - istniejący przepust przewidziano do rozbiórki. W miejscu rozebranego przepustu zaprojektowano nowy obiekt o konstrukcji z rur stalowych karbowanych i następujących parametrach: średnica 0,8 m, długość po osi (sklepienie dolne) 14,00 m. Na wlocie i wylocie zaprojektowano rów przydrożny, który należy umocnić brukowcem na podsypce cementowo-piaskowej. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie: - wykonanie oznakowania robót, - rozebranie istniejącego obiektu inżynierskiego, - rozebranie istniejącej nawierzchni na dojazdach, - roboty ziemne, - montaż konstrukcji stalowej przepustu, - wykonanie umocnienia wlotu i wylotu, - wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonanie umocnienia skarp i rowów, - wykonanie nowej nawierzchni na obiekcie i dojazdach, - wykonanie innych robót związanych z realizacją zadania. Zadanie 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch mostów: a) most przez rz. SZESZUPA - istniejący most przewidziano do rozbiórki. W miejscu rozebranego mostu zaprojektowano nowy obiekt mostowy o następujących parametrach: długość całkowita mostu: 17,00 m, szerokość całkowita: 12,20 m, szerokość jezdni: 2 x 3,50 m, szerokość chodnika: 1,50 m. Nośność obiektu zostanie podniesiona do klasy A (500 kN) wg PN-85/S-10030. Na czas budowy nowego mostu przewidziano budowę mostu tymczasowego. Most stały został zaprojektowany jako konstrukcja wykonana z prefabrykowanych belek strunobetonowych typu Kujan NG-15 zespolonych z żelbetową płytą pomostu utwierdzoną ze ścianą przyczółków żelbetowych, tworząc schemat statyczny ramownicy jednoprzęsłowej, posadowionej na żelbetowych palach wielkośrednicowych. Ponadto zaprojektowano przebudowę dojazdów do mostu o łącznej długości 286,09 m wraz z mostem przez rz. Szeszupa - szerokość pasa ruchu: 2 x 3,50 m, szerokość jezdni: 7,0 m, szerokość chodnika: 2,0 ÷ 3,0 m, przebudowę kanalizacji deszczowej i sieci energetycznej, budowę kanału technologicznego i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej oraz przebudowę zatoki autobusowej. b) most przez rz. POTOPKA - istniejący most przewidziano do rozbiórki. W miejscu rozebranego mostu zaprojektowano nowy obiekt mostowy o następujących parametrach: długość całkowita mostu: 9,50 m, szerokość całkowita: 11,65 m, szerokość jezdni: 2 x 3,50 m, szerokość chodnika: 1,50 m. Nośność obiektu zostanie podniesiona do klasy A (500 kN) wg PN-85/S-10030. Na czas budowy nowego mostu przewidziano budowę mostu tymczasowego. Most stały został zaprojektowany jako konstrukcja wykonana z prefabrykowanych desek strunobetonowych typu DS - 9 zespolonych z żelbetową płytą pomostu utwierdzoną ze ścianą przyczółków żelbetowych, tworząc schemat statyczny ramownicy jednoprzęsłowej, posadowionej na żelbetowych palach wielkośrednicowych. Ponadto zaprojektowano przebudowę dojazdów do mostu o łącznej długości 171,33 m wraz z mostem przez rz. Potopka - szerokość pasa ruchu: 2 x 3,50 m, szerokość jezdni: 7,0 m, szerokość chodnika: 2,0 ÷ 3,0 m, przebudowę kanalizacji deszczowej, budowę kanału technologicznego i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej oraz przebudowę zatoki autobusowej. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie: - ustawienie, utrzymanie i demontaż tymczasowego oznakowania, - budowę mostów tymczasowych ( w tym wykonanie rysunków warsztatowych), - rozebranie istniejących obiektów inżynierskich, - rozebranie istniejącej nawierzchni na dojazdach, - roboty ziemne, - wykonanie prefabrykowanych pali wielkośrednicowych wierconych, - wykonanie oczepów palowych, - wykonanie podpór mostów i ścian oporowych, - wykonanie konstrukcji nośnej mostów, - wykonanie płyt przejściowych, - wykonanie izolacji, - wykonanie odwodnienia, - wykonanie kap chodnikowych, - wykonanie krawężników, - wykonanie schodów skarpowych, - wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonanie umocnienia skarp i rowów, - wykonanie nowej nawierzchni na obiektach i dojazdach, - wykonanie wycinki drzew i krzewów, - wykonanie innych robót związanych z realizacją zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZADANIE 1-15 000 PLN ZADANIE 2-10 000 PLN ZADANIE 3-50 000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach