Przetargi.pl
Zadanie 1 sprzątanie i mycie pojazdów, Zadanie 2 sprzątanie pomieszczeń biurowych i przemysłowych, Zadanie 3 sprzątanie i odśnieżanie przystanków autobusowych.

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Łączna 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2129701 , fax. 067 2139702
  • Data zamieszczenia: 2010-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Pile
    ul. Łączna 4 4
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2129701, fax. 067 2139702
    REGON: 57090501800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 sprzątanie i mycie pojazdów, Zadanie 2 sprzątanie pomieszczeń biurowych i przemysłowych, Zadanie 3 sprzątanie i odśnieżanie przystanków autobusowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - Sprzątenie i mycie autobusów 1. Utrzymanie w czystości wnętrza autobusów oraz pozostałych pojazdów Zamawiającego. Zakres czynności: W ramach utrzymania w czystości autobusów, Wykonawca jest zobowiązany wykonać codziennie sprzątanie i mycie wnętrza pojazdów, które w danym dniu były użytkowane na liniach lub obsługiwane w ramach obsług i napraw technicznych. Zakres sprzątania, stosowane technologie pozostają w gestii Wykonawcy. Warunkiem koniecznym pozostaje jednak, że stosowane technologie, środki i wykonywane czynności nie mogą powodować uszkodzenia pojazdu lub dodatkowego (nie wynikającego z typowego użytkowania) skrócenia żywotności jego elementów. Wykonawca codziennie do godziny 4:00 jest zobowiązany oddać do użytkowania pojazdy w których czyste powinny być przedział pasażerski i kabina kierowcy w następującym zakresie: opróżnione i wyczyszczone śmietniczki, odkurzona, czysta i sucha podłoga w tym przestrzenie pomiędzy siedzeniami, nadkola wewnętrzne i stopnie wewnętrzne, czyste ściany, poręcze, sufit, czyste stopnie wejściowe w tym przestrzenie za drzwiami, w okresie zimowym usunięty śnieg i lód, usunięte napisy obce, rysunki wewnątrz autobusu, siedzenia z tworzyw sztucznych bez zabrudzeń, siedzenia tapicerowane bez zabrudzeń, w razie potrzeby odkurzona tapicerka, parapety, osłony urządzeń sterowania ( np. drzwi), tablice reklamowe czyste, czyste lusterka wewnętrzne, czyste obudowy nagrzewnic, tablic kierunkowych, usunięte zabrudzenia szyb wewnątrz (szczególnie w okresie letnim powstałe wskutek kontaktu z dłońmi itp.), inne rażące zabrudzenia usunięte lub umyte. Wykonawca podczas sprzątania codziennego jest zobowiązany zwrócić szczególną uwagę na wszystkie elementy, które mogą się stykać z odzieżą pasażerów i spowodować jej zabrudzenie. Pozostałe pojazdy Zamawiającego (dwa typu dostawczego, jeden typu osobowego) poddawane będą kompleksowemu czyszczeniu wnętrza (czyszczenie tapicerki drzwi, podłogi, siedzeń, dachu, przedziału ładunkowego oraz wyposażenia) w zależności od potrzeb, po uprzednim zgłoszeniu przez uprawnionego pracownika. Dla tej grupy pojazdów sprzątanie i czyszczenie wnętrza wykonywane będzie średnio raz w miesiącu. 2. Utrzymanie w czystości poszycia zewnętrznego autobusów oraz pozostałych pojazdów Zamawiającego. Zakres czynności: W ramach utrzymania w czystości poszycia zewnętrznego autobusów, Wykonawca jest zobowiązany wykonać mycie całościowe lub częściowe zabrudzonych pojazdów. Częstotliwość mycia autobusów, jego zakres, stosowane technologie pozostają w gestii Wykonawcy. Warunkiem koniecznym pozostaje jednak, że stosowane technologie, środki i wykonywane czynności nie mogą powodować uszkodzenia poszycia pojazdu lub naklejonych reklam, szczególnie dodatkowego (nie wynikającego z typowego użytkowania) skrócenia żywotności powłoki lakierniczej. Wykonawca codziennie do godziny 4:00 jest zobowiązany oddać do użytkowania pojazdy w których czyste powinno być poszycie zewnętrzne w następującym zakresie: a)powłoka lakierowa nie zabrudzona (dopuszcza się jedynie nieznaczne okurzenie powłoki lakierowej nie powodujące zauważalnej różnicy w jej barwie - w dni suche, szczególnie w okresie letnim nie jest więc wymagane codzienne mycie zewnętrzne pojazdów), b)szyby pojazdu czyste zarówno od zewnątrz jak i od wewnątrz, c)szyba przednia i boczne w obrębie kabiny kierowcy czyste, bez plam lub zacieków, d)koła pojazdów w tym felgi czyste, szczególnie bez śladów substancji ropopochodnych, e)lusterka zewnętrzne czyste, trwale zamocowane do pojazdu, ustawione typowo do jazdy. Wykonawca jest zobowiązany zwrócić szczególną uwagę na wszystkie elementy, które ulegają wzmożonemu zabrudzeniu, w tym szczególnie nadkola, koła, pas dolny, ściana tylna przy wylocie spalin. W okresie zimowym mycie pojazdów nie może skutkować zamarznięciem podzespołów, w tym drzwi. Z uwagi na powyższe przy temperaturach niższych niż - 50C Wykonawca jest zwolniony z wykonywania mycia zewnętrznego pojazdów. Pozostałe pojazdy Zamawiającego (dwa typu dostawczego, jeden typu osobowego) poddawane będą myciu zewnętrznemu w zależności od potrzeb, po uprzednim zgłoszeniu przez uprawnionego pracownika. 3. Okresowe mycie podwozia, silników oraz innych podzespołów. Zakres czynności: W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany dokonywać okresowego, tj. nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, ciśnieniowego mycia podwozia każdego pojazdu (przy wykorzystaniu myjni podwoziowej). W okresie zimowym mycie podwozia odbywać się musi częściej, jednak przy uwzględnieniu warunków atmosferycznych - niedopuszczenie do zamarzania. Przed każdą obsługą techniczną, po uprzednim zgłoszeniu przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, wymagane jest wykonanie kompleksowego mycia podwozia pojazdu (ewentualnie wskazanych podzespołów) w tym szczególnie kompleksowe mycie silnika. Mycie silnika musi odbywać się z zachowaniem warunków technologicznych, tj. nie może powodować uszkodzeń jego instalacji bądź wtłoczenia wody w newralgiczne i wrażliwe elementy (łączenia elektryczne, filtr powietrza, układ wydechowy). I.Warunki organizacyjne. 1.Stan taboru w okresie rozpoczęcia umowy: a)21 autobusów typu Solaris Urbino, b)17 autobusów typu Neoplan N 4000, c)8 autobusów typu Jelcz, d)inne pojazdy: dwa dostawcze marki VW (T4 oraz Caddy), jeden typu osobowego marki Daewoo Nubira. 2.Dostępność pojazdów. Cykl zjazdów z linii i dostępność w zajezdni autobusów przedstawiono w załączniku 9 do SIWZ. 3.Zamawiający udostępni Wykonawcy do wykonania zamówienia pomieszczenie myjni (halę), plac postojowy oraz w wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu, stanowiska naprawcze. 4.Wykonawcy do wykonania usługi udostępnia się urządzenie - myjnię portalową wraz z instalacją wtórnego obiegu wody oraz urządzeniem do wysokociśnieniowego mycia podwozia. Z uwagi na to, że urządzenia są nowe, sterowane komputerowo oraz posiadają szereg funkcji, ich obsługa wymaga przeszkolonej obsługi. Stąd pracownicy wyznaczeni przez Wykonawcę do obsługi myjni powinni posiadać potwierdzenie odbycia stosownego przeszkolenia. Jest to istotne, bowiem nieumiejętna obsługa może doprowadzić do uszkodzenia pojazdu, urządzenia lub w skrajnymprzypadku skutkować wypadkiem obsługującego. Przekazanie Wykonawcy hali, jej wyposażenia i urządzeń odbywać się będzie na podstawie protokołu z dokładnym opisem stanu technicznego. Wykonawca jest zobowiązany zwrócić urządzenia w stanie, w jakim je otrzymał do użytkowania (uwzględniając jedynie typowe zużycie eksploatacyjne), w szczególności ponieść wszystkie koszty obsług zgodne z dokumentacją techniczno - ruchową oraz koszty ewentualnych braków, regulacji, wymiany zużytych szczotek myjni oraz obsług i naprawy uszkodzeń, jakie wynikną w trakcie użytkowania urządzeń przez Wykonawcę. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania w należytym stanie, czystości hali wraz z wyposażeniem. 5.Zamawiający udostępnia Wykonawcy odpłatnie wodę i energię elektryczną. Rozliczenie w tym zakresie odbywać się będzie comiesięcznie (ostatni dzień każdego miesiąca) na podstawie faktycznego zużycia (wskazania liczników). 6.Autobus do mycia i sprzątania Wykonawca otrzyma po uzgodnieniu z Dyspozytorem i za jego zgodą. Wykonawca jest zobowiązany w ramach czynności własnych wstawić pojazd na stanowisko (myjnię), po wykonaniu czynności odstawić pojazd na właściwe stanowisko postojowe. Pojazd musi pozostać zabezpieczony, z zamkniętymi oknami, drzwiami. Wyznaczeni pracownicy Wykonawcy muszą posiadać stosowne uprawnienia do kierowania oraz przeszkolenie w zakresie obsługi pojazdów Zamawiającego. Przejmując autobus, np. by wjechać na myjnię, Wykonawca: a)bierze za niego odpowiedzialność, obejmującą też obowiązek naprawienia ewentualnych szkód wynikłych w czasie dysponowania pojazdem, b)zobowiązany jest ustalić faktyczny stan techniczny poszycia zewnętrznego pojazdu orazukompletowanie wyposażenia. Ujawnione usterki typu: zarysowania, wgniecenia, braki jestzobowiązany natychmiast zgłosić Dyspozytorowi, w przeciwnym przypadku może zostać obciążony kosztami napraw w tym zakresie (jeżeli uszkodzenia poszycia lub braki zostaną stwierdzone po zakończeniu prac przez Wykonawcę, a przed wyjazdem pojazdu na linię). 7.Wykonane prace będą potwierdzone na codziennych kartach ewidencyjnych - potwierdzenie wykonania zakresu czynności przy danych pojazdach (sprzątanie, mycie, zakres prac innych typu mycie podwozia, silnika). Karta ewidencyjna po wykonaniu usługi zdawana będzie do Dyspozytora. Zdanie karty stanowić będzie potwierdzenie Wykonawcy oddania pojazdów do użytkowania. W przypadku stwierdzenia braków w zakresie lub jakości wykonywanych prac miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy umniejszone zostanie dla każdego stwierdzonego przypadku (każdego pojazdu w danym dniu) o 1 %. W przypadku wstąpienia opisanej sytuacji, niezwłocznie po stwierdzeniu uchybień o powyższym informowany będzie uprawniony przedstawiciel Wykonawcy (wymagane jest przekazanie przez Wykonawcę danych kontaktowych do uprawnionych pracowników). Upoważniony do kontaktów z Wykonawcą w powyższym zakresie będzie Dyspozytor lub inny upoważniony pracownik Zamawiającego. Powyższe odnotowane zostanie na dziennej karcie ewidencyjnej wykonanych czynności. Na koniec każdego miesiąca na podstawie dziennych kart ewidencyjnych wykonanych czynności wystawiony zostanie protokół wykonanych prac (podsumowanie miesięczne co do ilości i rodzaju czynności oraz łącznej ilości stwierdzonych braków). W przypadku wystąpienia w danym miesiącu braków co do jakości wykonanych usług (opisanych w protokole) Wykonawca jest zobowiązany to uwzględnić w wartości wystawionej faktury. Pomimo umniejszenia wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie usunąć stwierdzone braki i uchybienia. W przeciwnym przypadku zostanie to wykonane na jego koszt, w sposób, jaki Zamawiający uzna za wymagany. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze usterek w zakresie stanu poszycia zewnętrznego i wyposażenia, nie zgłoszonych wcześniej Dyspozytorowi podczas przejmowania pojazdu przez Wykonawcę, uznane zostaną one jako szkody spowodowane z jego winy. 8.Rozliczenie za wykonane prace będzie się odbywać w okresach miesięcznych. 9.Prace związane z utrzymaniem w czystości autobusów nie powinny dezorganizować obowiązującej u Zamawiającego organizacji pracy. 10.Udostępnione urządzenia i halę Wykonawca może wykorzystywać jedynie do obsługi pojazdów Zamawiającego. II.Inne zagadnienia. 1.Wykonywane czynności związane z utrzymaniem czystości nie mogą zwiększać zagrożenia bezpieczeństwa pracy. 2.Wykonawca zobowiązany zostanie do przeszkolenia swoich pracowników w zakresie przestrzegania przepisów BHP i ppoż. na terenie zajezdni autobusowej. 3.Zabrania się mycia podłóg i wnętrza autobusów strumieniem wody. 4.Zabrania się kierowania autobusami przez pracowników Wykonawcy nie posiadających stosownych uprawnień. 5.Pracownicy Wykonawcy w czasie wykonywania prac oraz w czasie przebywania na terenie MZK Piła Sp. z o.o. winni stosować się do obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów wewnętrznych Zamawiającego. 6.MZK Piła Sp. z o.o. zapewni Wykonawcy korzystanie z wody i energii elektrycznej oraz myjni mechanicznej znajdującej się na terenie zajezdni autobusowej na zasadach określonych w SIWZ. 7.Awaria myjni mechanicznej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku utrzymania pojazdów w należytej czystości. 8.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska oraz przestrzeganie trzeźwości przez pracowników zatrudnionych przy myciu i sprzątaniu autobusów. 9.Szkolenie własnych pracowników i uzyskanie przez nich stosownych uprawnień o których mowa w niniejszej SIWZ (obsługi urządzeń, kierowania pojazdami) stanowi koszt Wykonawcy. 10.Miejsce wykonania usługi - zajezdnia MZK Piła, ul. Łączna 4. Zadanie 2 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i przemysłowych. 1. Sprzątania pomieszczeń biurowych i sanitarnych w budynkach przy ul. Łącznej 4 w Pile. 1.1. Zakres prac: a)Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych - odkurzanie, mycie podłóg, wycieranie kurzu z mebli i sprzętów biurowych oraz parapetów, mycie drzwi, opróżnianie koszy na śmieci. b)Codzienne sprzątanie pomieszczeń ogólnych (korytarzy, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych) - odkurzanie i mycie podłóg, , mycie drzwi, czyszczenie poręczy. c)Mycie przeszkleń wg potrzeb. d)Codzienne sprzątanie pomieszczeń sanitarnych - odkurzanie i mycie podłóg i ścian, mycie oraz dezynfekcja urządzeń sanitarnych uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła. e)Gruntowne maszynowe czyszczenie oraz zabezpieczenie posadzek dwa razy w roku. f)Pranie wykładzin dywanowych dwa razy w roku. g)Mycie okien jeden raz na kwartał. h)Pranie mebli tapicerowanych jeden raz w roku. i)Pranie verticali okiennych jeden raz w roku. j)Sprzątanie i utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do MZK Piła Sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinanie oraz pielęgnacja żywopłotów drzew (doraźne w miarę potrzeb, przewidywana częstotliwość koszenia jeden raz w tygodniu), zbieranie śmieci, usuwanie chwastów z terenów utwardzonych ( polbruku i trylinki). k)Odśnieżanie w okresie zimowym ciągów komunikacyjnych i placu postojowego autobusów umożliwiającego. 1.2 Rodzaje i powierzchnia podłóg do sprzątania codziennego: a)Granitogresy, glazura, terakota, lastryko - 462,5 m2, b)Tarket - 290,5 m2, c)Wykładzina dywanowa - 22,1 m2, d)Wykładzina PCW (w piwnicy, sprzątanie 1 raz w miesiącu) - 57,9 m2 1.3. Rodzaje i ilości urządzeń sanitarnych: a)Toalety - sztuk 8, b)Umywalki - sztuk 20, c)Prysznice - sztuk 3, d)Pisuary - sztuk 5, e)Zlewozmywaki - sztuk 3. 1.4.Informacje pozostałe: a)Powierzchnia terenów zielonych - 10 500 m2 b)Powierzchnia placu postojowego autobusów z wyjazdem - 14 400 m2 c)Wykonawca dostarczy we własnym zakresie sprzęt oraz środki czystości d)Dezynfekcji zgodnie z obowiązującymi przepisami e)Środki higieny osobistej dostarcza zleceniobiorca (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło) 2. Sprzątania powierzchni przemysłowych w budynkach przy ul. Łącznej 4 w Pile. Zamawiający może zlecić Wykonawcy jednorazowe sprzątanie pomieszczenia hali warsztatowej i stacji diagnostycznej. 2.1. Zakres sprzątania - odkurzanie i mycie podłóg i ścian oraz kanałów, odkurzanie sprzętu, mycie okien i bram. 2.2. Rodzaje i ilości podłóg i ścian do mycia: a)Posadzka z granitogresów w diagnostyce - 220 m2 b)Ściany glazurowane w diagnostyce - 100 m2 c)Ściany malowane farbą olejną w diagnostyce - 100 m2 d)Posadzka betonowa antypoślizgowa w technologii sika w myjni autobusowej - 220 m2 e)Ściany glazurowane na ścianie myjni (na odcinku pracy urządzenia myjni znacznie zabrudzone) - 350 m2 3. Sprzątanie i odśnieżanie przystanków autobusowych. 3.1.Sprzątanie przystanków. 3.1.1. Zakres prac: a)Oczyszczanie nawierzchni przystanków z papierów i innych zanieczyszczeń zgodnie z harmonogramem sprzątania. b)Odśnieżanie niewielkiej ilości opadów śniegu i posypywanie piaskiem w okresie zimowym zgodnie z harmonogramem sprzątania (odśnieżanie w przypadku znacznych opadów śniegu na podstawie oddzielnego zlecenia). c)Mycie wiat przystankowych oraz znaków przystankowych jeden raz w miesiącu (typu Budotechnika-sztuk 98, typu Warszawska- sztuk 8, typu Kami sztuk 1, Deptak - na ul. Śródmiejskiej - sztuk 1), szczegółowy wykaz wiat do mycia dołączony zostanie do podpisanej umowy. d)Mycie przeszkleń wiat w miarę potrzeb e)Mycie koszy w miarę potrzeb f)Sprzątanie zanieczyszczeń w razie interwencyjnych zgłoszeń g)Wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych przy użyciu materiałów dostarczonych przez zamawiającego 3.1.2.Harmonogram sprzątania przystanków: I strefa - sprzątanie codzienne: Al. Piastów - sztuk 2 Al. Wojska Polskiego koło poczty - sztuk 2 14-Lutego - sztuk 2 Dworzec PKP - sztuk 1 Bydgoska przy Roosevelta - sztuk 2 Szpital specjalistyczny - sztuk 1 1 Maja koło Merkurego - sztuk 1 Śródmiejska - sztuk 1 Plac Konstytucji 3 Maja - sztuk 2 Browarna koło Kościoła -sztuk 2 Śniadeckich koło Kościoła - sztuk 1 Bydgoska PKO - sztuk 2 Bydgoska WCH - sztuk 2 Al. Wojska Polskiego - Ars Medical - sztuk 2 Ludowa - sztuk 2 Okólna - sztuk 2 Lelewela - szkoła - 2sztuki, pętla - sztuk 1 Kossaka pętla - sztuk 1 Plac Zwycięstwa - sztuk 1 Podchorążych PWSZ - sztuk 2 Al. Powstańców pętla Philips - sztuk 1 Wyspiańskiego SP nr 6 - sztuk 2 II strefa - sprzątanie jeden raz w tygodniu: 1.Cmentarz Motylewska - sztuk 2 2.Al. Poznańska - Motylewska - sztuk 2 3.Al. Poznańska Stogrosz - sztuk 2 4.Al. Poznańska wiadukt PKP - sztuk 2 5.Walki Młodych - sztuk 2 6.Kossaka Wodnik - sztuk 2 7.Łączna - sztuk 2 8.Zielona Dolina (staropolska) - sztuk 2 9.Al. Wyzwolenia - Śniadeckich - sztuk 2 10.Śniadeckich S.P. nr 10 - sztuk 2 11.Dąbrowskiego Berpil - sztuk 2 12.Plac Inwalidów - sztuk 2 13.Wyspiańskiego Bank PeKaO S.A. - sztuk 2 14.Buczka LO -sztuk 2 15.Al. Niepodległości - sztuk 8 16.Al. Wojska Polskiego - 3 sztuki 17.Pozostałe przystanki (około 185 sztuk) Szczegółowy wykaz przystanków do sprzątania dołączony zostanie do podpisanej umowy 3.1.3. Informacje pozostałe: a)czynności sprzątania wykonywane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku; b)pod pojęciem przystanku rozumie się miejsce wsiadania i wysiadania pasażerów; c)za teren przystanku należy przyjmować powierzchnię chodnika przylegającego bezpośrednio do drogi na odcinku długości min. 12 mb lub odcinka chodnika przylegającego bezpośrednio do zatoki autobusowej i 3 m oraz tereny pod wiatami i wokół wiat i kiosków d)pojęcie sprzątania przystanków jest zgodne z Art. 5 ustawy z dnia 13.09.1996 roku O utrzymaniu porządku w gminach e)wykonawca musi być ubezpieczony i będzie ponosił odpowiedzialność cywilną za niewłaściwe wykonanie usługi oraz skutki dla użytkowników przystanków wynikające z niewłaściwego wykonania usługi lub braku wykonania usługi. f)przystanki położone są przy liniach autobusowych o łącznej długości 282,2 km (długość tras 86,5 km), średnia powierzchnia przystanku około 40 m2. 3.2. Odśnieżanie przystanków. 3.2.1. Zakres prac. Oczyszczanie nawierzchni przystanków z śniegu i lodu oraz posypanie piaskiem zgodnie z harmonogramem odśnieżania oraz schematem na załączniku nr 2 i 3. 3.2.2. Harmonogram odśnieżania przystanków. W przypadku występowania opadów decyzję o rozpoczęciu akcji odśnieżania podejmuje odpowiedzialny pracownik MZK Piła Sp. z o.o. przekazując telefoniczne polecenia odśnieżenia wyznaczonemu przedstawicielowi Zleceniobiorcy. Wyznaczono trzy strefy kolejności odśnieżania: I strefa - przystanki pierwszej kolejności odśnieżania, które należy odśnieżyć w ciągu 2 godzin od momentu otrzymania polecenia o rozpoczęciu akcji: 1.Al. Piastów - sztuk 2 2.Wodna - sztuk 2 3.Popiełuszki - sztuk 2 4.Al. Niepodległości - sztuk 2 5.Dworzec PKP - sztuk 1 6.1 Maja koło Merkurego - sztuk 1 7.Śródmiejska - sztuk 1 8.Buczka - sztuk 2 9.Plac Konstytucji 3 Maja - sztuk 2 10.14 Lutego - sztuk 2 11.Browarna koło Kościoła -sztuk 2 12.Dzieci Polskich - sztuk 2 13.Okrzei - sztuk 3 14.Plac Zwycięstwa - sztuk 1 15.Al. Wojska Polskiego - sztuk 3 16.Bydgoska PKO - sztuk 2 17.Bydgoska WCH - sztuk 2 18.Al. Powstańców Wlkp. przy banku - sztuk 2 19.Wyspiańskiego sztuk 4 20.Kossaka, centrum + Philips - sztuk 3 21.Lelewela -sztuk 1 22.Szpital Wojewódzki - sztuk 1 II strefa - przystanki drugiej kolejności odśnieżania, które należy odśnieżyć w ciągu 3 godzin od momentu otrzymania polecenia o rozpoczęciu akcji: 1.Al. Wojska Polskiego od parku - sztuk 6 2.Ludowa - sztuk 2 3.Okólna - sztuk 2 4.Lelewela - sztuk 6 5.Kossaka - sztuk 4 6.Podchorążych PWSZ - sztuk 2 7.Al. Powstańców Wlkp. - sztuk 6 8.Cmentarz Motylewska - sztuk 2 9.Al. Poznańska - sztuk 12 10.Walki Młodych - sztuk 7 11.Kossaka - sztuk 4 12.Łączna - sztuk 2 13.Zielona Dolina (Staropolska) - sztuk 2 14.Al. Wyzwolenia - sztuk 3 15.Śniadeckich - sztuk 8 16.Dąbrowskiego Berpil - sztuk 2 17.Plac Inwalidów - sztuk 2 III strefa - trzeciej kolejności odśnieżania, pozostałe przystanki, które należy odśnieżyć w ciągu 4 godzin od momentu otrzymania polecenia o rozpoczęciu akcji. Szczegółowy wykaz przystanków do odśnieżania dołączony zostanie do podpisanej umowy. 3.2.3. Informacje pozostałe. a)pod pojęciem przystanku rozumie się miejsce wsiadania i wysiadania pasażerów b)za teren przystanku należy przyjmować powierzchnię chodnika przylegającego bezpośrednio do drogi na odcinku długości min. 12 mb lub odcinka chodnika przylegającego bezpośrednio do zatoki autobusowej i 3 m oraz tereny pod wiatami i wokół wiat i kiosków c)pojęcie odśnieżania jest zgodne z Art. 5 ustawy z dnia 13.09.1996 roku O utrzymaniu porządku w gminach d)wykonawca musi być ubezpieczony i będzie ponosił odpowiedzialność cywilną za niewłaściwe wykonanie usługi oraz skutki dla użytkowników przystanków wynikające z niewłaściwego wykonania usługi lub braku wykonania usługi. e)przystanki położone są przy liniach autobusowych o łącznej długości 282,2 km (długość tras 86,5 km), średnia powierzchnia przystanku około 40 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzk.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach