Gmina Puszcza Mariańska ogłasza przetarg
- Adres: 96-330 Puszcza Mariańska, Stanisława Papczyńskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(46)8318151 , fax. +48(46)8318118
- Data zamieszczenia: 2020-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Puszcza Mariańska
Stanisława Papczyńskiego 1
96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie
tel. +48(46)8318151, fax. +48(46)8318118
REGON: 75014839000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadania 2 – Nadzór inwestorski, w zakresie którego jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i elektroenergetycznej, (w podziale na części) na zadaniu inwestycyjnym pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu” Przebudowa systemu grzewczego trzech budynków mieszkalnych, komunalnych, wielorodzinnych z termomodernizacją i Odnawialnymi Źródłami Energii w miejscowości Studzieniec Gmina Puszcza Mariańska”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi obejmującej realizację Zadania 2 – Nadzór inwestorski, w sposób zapewniający prawidłową realizację zadania inwestycyjnego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.”Przebudowa systemu grzewczego trzech budynków mieszkalnych, komunalnych, wielorodzinnych z termomodernizacją i Odnawialnymi Źródłami Energii w miejscowości Studzieniec Gmina Puszcza Mariańska”. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część I - Inspektor Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – Koordynator wszystkich inspektorów nadzoru; Część II – Inspektor Nadzoru w specjalności sanitarnej; Część III – Inspektor Nadzoru w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej; Wyłoniony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie świadczył usługę polegającą na wykonywaniu funkcji Nadzoru Inwestorskiego obejmującą pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozdział 3 – Prawa i obowiązki uczestników procesu budowlanego oraz przepisów wykonawczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy, którzy na dzień składania ofert nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp i spełniają warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówienie i SIWZ. I. Dla Części pierwszej (I) - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. II. Dla Części pierwszej (II) - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. III. Dla Części pierwszej (III) - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 2 i nr 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w pkt 6.1. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt.6.1., SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa oświadczenia stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ponadto do oferty należy załączyć: Formularz oferty (pod rygorem nieważności w formie pisemnej) sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu realizacji zamówienia, w trybie art. 22a ustawy Pzp przedstawia w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale) - Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej w oparciu o formularz udostępniony w ramach niniejszej SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy remoncie i konserwacji Studni św. Jana z Dukli we Lwowie.
Dodano: 2024-07-16 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie”
Dodano: 2024-07-05 - ,,Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru działającego w imieniu Inwestora przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)”
Dodano: 2024-06-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych
Dodano: 2024-06-07 - SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
Dodano: 2024-05-27 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja i przebudowa dróg gminnych w ramach realizacji założeń Programu Gospodarki Niskoemisyjnej w Gminie Jabłonna.
Dodano: 2024-05-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadaniu pn.: ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 626 od km 14+190,18 do km 14+735,01 w m. Gąsewo Poduchowne, gm. Sypniewo,,
Dodano: 2024-05-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: instalacji sanitarnych nad robotami budowlanymi sieci kanalizacji sanitarnych w ramach projektu Poprawa gospodarki ściekowej w gminie
Dodano: 2024-04-30 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu
Dodano: 2024-04-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 803 na odcinku od km 13+114 do km 15+809,55 na terenie gminy Skórzec”– nr postępowania 066/24
Dodano: 2024-04-09