Przetargi.pl
ZAD. I - remont chodnika na ul. Młodzieżowej Wieluniu ( strona lewa ) - 635m2 ZAD.II - remont chodnika w m. Turów - 200 m2

Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Fabryczna 7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8431450 , fax. 043 8431452
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu
    ul. Fabryczna 7 7
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8431450, fax. 043 8431452
    REGON: 73093854000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pzdwielun.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAD. I - remont chodnika na ul. Młodzieżowej Wieluniu ( strona lewa ) - 635m2 ZAD.II - remont chodnika w m. Turów - 200 m2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAD. I - remont chodnika na ul. Młodzieżowej Wieluniu ( strona lewa ) - 635m2 ZAD.II - remont chodnika w m. Turów - 200 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oświadczenie - załącznik nr 2, 2. Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 3, 3. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4, 4. informacje ogólne o wykonawcy - formularz nr 1, 5. informacje o wymaganym sprzęcie niezbędnym dla realizacji robót - formularz nr 2, 6. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości większej niż 10% ceny umownej - formularz nr 3, 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie - załącznik nr 2, 2. Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 3, 3. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4, 4. informacje ogólne o wykonawcy - formularz nr 1, 5. informacje o wymaganym sprzęcie niezbędnym dla realizacji robót - formularz nr 2, 6. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości większej niż 10% ceny umownej - formularz nr 3, 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pzd.powiat.wielun.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach