Gmina Mrocza ogłasza przetarg
- Adres: 89115 Mrocza, Plac 1 Maja
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 386 74 10 , fax. 52 385 62 41
- Data zamieszczenia: 2018-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrocza
Plac 1 Maja 20
89115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 386 74 10, fax. 52 385 62 41
REGON: 9235088900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie zobowiązania w formie wykupu wierzytelności długoterminowej na realizację zadań inwestycyjnych w Gminie Mrocza w kwocie 758.979,78 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie: Zaciągnięcie zobowiązania w formie wykupu wierzytelności długoterminowej na realizację zadań inwestycyjnych w Gminie Mrocza: 1) Przebudowa drogi gminnej – ul. Rzeczna w Mroczy, 2) Remont ul. Słonecznej w Mroczy, 3) Przebudowa drogi gminnej – ul. Polna w Mroczy, 4) Remont ul. Kościelnej w Mroczy, 5) Budowa chodnika w ciągu ul. Spokojnej w Mroczy – etap II, 6) Remont nawierzchni ul. Wacława Polewczyńskiego „Połomskiego”. Kwota zobowiązania: 758.979,78 zł. Uruchomienie zobowiązania nastąpi w 2 transzach: I transza (477.433,10 zł) w terminie do 31. 10. 2018 r., II transza (281.546,68 zł) w terminie do 15. 11. 2018 r. Całkowity okres realizacji zamówienia: od dnia uruchomienia I transzy zobowiązania – do dnia 30. 11. 2028 r. Spłata kapitału w 32 ratach, po okresie karencji wynoszącym 12 m-cy – licząc od dnia uruchomienia I transzy zobowiązania. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca. W drodze postępowań na roboty budowlane, zamówienie zostało udzielone 3 Wykonawcom i z tyloma będzie musiała zostać zawarta umowa dot. wykupu wierzytelności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) obsługa wierzytelności tj. w szczególności wyliczanie należnych odsetek od wierzytelności, b) informowanie o bieżącym stanie wierzytelności, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp: a) Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, zawierające wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z przyporządkowaniem czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy to także pracowników podwykonawców). W przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia wykonawca poinformuje o tym fakcie zamawiającego w terminie 5 dni od zaistnienia zmiany, przekazując w tym terminie aktualne oświadczenie. b) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Oświadczeniu będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). 3) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający dokonuje kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp na podstawie Oświadczenia, o którym mowa w pkt 4.3. 2a) SIWZ. b) Za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedstawienia Oświadczenia, o którym mowa w pkt 4.3. 2a) SIWZ, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi dysponować prawem do wykonywania działalności bankowej, wynikającym z ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Umowę konsorcjum/spółki cywilnej – jeżeli dotyczy 2) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Miasta Lipna oraz jednostek organizacyjnych na lata 2021-2024
Dodano: 2020-10-22 - Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla następujących zadań: zadanie 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy województwa kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przebudową mostu na rz. Gąsawka w msc. Żnin; zadanie 2: Przebudowa wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117.
Dodano: 2020-04-27 - Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla następujących zadań: zadanie 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy województwa kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przebudową mostu na rz. Gąsawka w msc. Żnin; zadanie 2: Przebudowa wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117.
Dodano: 2020-04-17 - Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla następujących zadań: zadanie 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy województwa kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przebudową mostu na rz. Gąsawka w msc. Żnin; zadanie 2: Przebudowa wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117.
Dodano: 2020-04-10 - Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla zadania: „Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 255 Pakość – Strzelno od km 0+005 do km 21+910 Etap I – Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 255 na odc. od km 0+005 do km 2+220, dł. 2,215 km
Dodano: 2020-01-03 - „Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.281.587,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w latach poprzednich.”
Dodano: 2019-10-14 - Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wąwelnie"
Dodano: 2019-09-05 - Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Miasto Włocławek wraz z jednostkami podległymi pod Wydział Edukacji Urzędu Miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania.
Dodano: 2019-07-05 - Najem długoterminowy dwóch aut dla Przedsiębiorstwa Komunalnego „Gniewkowo” Sp. z o.o.
Dodano: 2019-06-25 - „Udzielenie i obsługa bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu gminy”
Dodano: 2018-11-22