Przetargi.pl
ZACIĄGNIĘCIE W 2009 ROKU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.000.000 PLN Z PRZEZNACZENIEM NA SFINANSOWANIE DEFICYTU BUDŻETU GMINY BOGUSZÓW-GORCE

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8449311 w. 32 , fax. 074 8449165
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1 1
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8449311 w. 32, fax. 074 8449165
    REGON: 89071818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZACIĄGNIĘCIE W 2009 ROKU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.000.000 PLN Z PRZEZNACZENIEM NA SFINANSOWANIE DEFICYTU BUDŻETU GMINY BOGUSZÓW-GORCE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1.Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie w 2009 roku kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu gminy Boguszów-Gorce. 1.2.Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.2.1.kwota kredytu - 1.000.000 PLN, 1.2.2.okres kredytowania - 3 lata, tj. od grudnia 2009 r. do czerwca 2011 r., 1.2.3.uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy w terminie 30 grudnia 2009 r., 1.2.4.od przyznanego kredytu Wykonawca nie pobierze prowizji oraz innych opłat, 1.2.5.karencja w spłacie rat kapitałowych - 2010 r., 1.2.6.oprocentowanie kredytu - w oparciu o stawkę WIBOR 1M notowaną na warszawskim rynku międzybankowym ustalaną comiesięcznie jako średnia arytmetyczna z wszystkich notowań w okresie pomiędzy pierwszym a ostatnim dniem poprzedniego miesiąca kalendarzowego, powiększoną o marżę banku, 1.2.7.wysokość marży - stała w całym okresie trwania umowy, 1.2.8.spłata odsetek - w ratach miesięcznych płatnych 25 dnia roboczego każdego miesiąca kalendarzowego, przy czym termin rozpoczęcia spłat ustala się na dzień 25 stycznia 2010 r. 1.2.9.spłata kapitału - w równych 5 ratach miesięcznych płatnych 25 dnia roboczego każdego miesiąca kalendarzowego, przy czym termin rozpoczęcia spłat ustala się na 25 stycznia 2011 r. 1.3.Dodatkowe warunki: 1.3.1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w tym prowizji oraz innych opłat, 1.3.2.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel (n blanco), 1.4.Zamawiający informuje, że wszystkie materiały dotyczące sytuacji finansowej gminy są zamieszczone na stronie internetowej www.bip.boguszow-gorce.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp i nie wykluczony na podstawie art. 24 ustawy pzp. Zamawiający uzna warunek zawarty w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp za spełniony w odniesieniu do Wykonawców posiadających uprawnienia do wykonywania czynności bankowych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.1.O zamówienie mogą ubiegać się banki, które są uprawnione do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665, z późn. zm.). 1.2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1.2.1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.2.koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 1.2.3.oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp według Załącznika Nr 2 do SIWZ, 1.2.4.oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-3 ustawy pzp według Załącznika Nr 3 do SIWZ. 1.3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1.3.1.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 1.3.2.formularz stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ (Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie, 1.3.3.formularz stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp) podpisuje pełnomocnik. 1.4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach