Przetargi.pl
Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 2 659 260,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 321 198,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 1 338 062,00 zł.

Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
    REGON: 12328470000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 2 659 260,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 321 198,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 1 338 062,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 2 659 260,00 zł (słownie: dwa miliony sześćset pięćdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście sześćdziesiąt złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 321 198,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 1 338 062,00 zł. 2.2. Kredyt zostanie uruchomiony w transzach na rachunek bankowy Gminy w BS Przedbórz o/Ruda Maleniecka Nr 82 8988001 0040 0403 5190 0003 w następujących terminach: I transza do 22.07.2019 r. - 1 200 000,00 zł, II transza do 30.09.2019 r. - 500 000,00 zł, III transza do 30.11.2019 r. – 959 260,00 zł bez konieczności składania dodatkowego wniosku przez Zamawiającego. Źródłem spłaty będą wpływy z dochodów własnych Gminy Ruda Maleniecka. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w 44 ratach kwartalnych w terminie do końca każdego kwartału począwszy od 31 marca 2020 r. do 31 grudnia 2030 r. Pierwsza rata kwartalna wynosi 79 260,00 zł, a każda następna wynosi 60 000,00 zł. Okres karencji w spłacie rat kapitałowych – do 31 marca 2020 r. Harmonogram spłat rat kredytu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych, od wykorzystanego kredytu, począwszy od miesiąca uruchomienia kredytu. Termin spłaty odsetek przypada w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego. W przypadku, gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu (bądź odsetek) przypadają w dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 2187 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Wypełniony formularz ofertowy, 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia), 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach