Przetargi.pl
Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 1 951 710,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 082 346,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 869 364,00 zł.

Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
    REGON: 12328470000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 1 951 710,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 082 346,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 869 364,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 1 951 710,00 zł (słownie: jeden milion dziewięćset pięćdziesiąt jeden tysięcy siedemset dziesięć złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 082 346,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 869 364,00 zł. Kredyt zostanie uruchomiony w transzach na rachunek bankowy Gminy w BS Przedbórz o/Ruda Maleniecka Nr 82 8988001 0040 0403 5190 0003 w następujących terminach: I transza do 05.10.2020 r. - 200 000,00 zł, II transza do 27.11.2020 r. - 800 000,00 zł, III transza do 28.12.2020 r. – 951 710,00 zł. bez konieczności składania dodatkowego wniosku przez Zamawiającego. Źródłem spłaty będą wpływy z dochodów własnych Gminy Ruda Maleniecka. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w 40 ratach kwartalnych w terminie do końca każdego kwartału począwszy od 31 marca 2021 r. do 31 grudnia 2030 r. Pierwsza rata kwartalna wynosi 48 900,00 zł, a każda następna wynosi 48 790,00 zł. Okres karencji w spłacie rat kapitałowych – do 31 marca 2021 r. Harmonogram spłat rat kredytu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych, od wykorzystanego kredytu, począwszy od miesiąca uruchomienia kredytu. Termin spłaty odsetek przypada w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego. W przypadku, gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu (bądź odsetek) przypadają w dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 2357 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W dniu składania ofert Wykonawca przedkłada 1. Wypełniony formularz ofertowy; 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia); 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach