Przetargi.pl
Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 1 180 000 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 305 680 zł. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w kwocie 874 320 zł.

Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka
    26242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
    REGON: 123284700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 1 180 000 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 305 680 zł. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w kwocie 874 320 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 1 180 000,00 zł. (słownie: jeden milion sto osiemdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 305 680,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w kwocie 874 320,00 zł. Kredyt zostanie uruchomiony w dwóch transzach na rachunek bankowy Gminy: I transza – 16.10.2017r. w kwocie 700 000 zł. II transza – 28.11.2017r. w kwocie 480 000 zł. bez konieczności składania dodatkowego wniosku przez Zamawiającego. Źródłem spłaty będą wpływy z dochodów własnych Gminy Ruda Maleniecka. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w 40 ratach kwartalnych w terminie do końca każdego kwartału począwszy od 31 marca 2019 r. do 31 grudnia 2028 r. Każda kwartalna rata wynosi 29 500,00 zł. Okres karencji w spłacie rat kapitałowych – do 31 marca 2019 r. Harmonogram spłat rat kredytu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2016r., poz. 1988 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach