Przetargi.pl
ZACIĄGNIĘCIE POŻYCZKI PRZEZ SZPITAL POWIATOWY W WOŁOMINIE W WYSOKOŚCI 3.500.000,00 PLN

Szpital Powiatowy w Wołominie - Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. Gdyńska 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7633100 , fax. 022 7633340
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Wołominie - Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Gdyńska 1/3 1/3
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 022 7633100, fax. 022 7633340
    REGON: 00031031500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwolomin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZACIĄGNIĘCIE POŻYCZKI PRZEZ SZPITAL POWIATOWY W WOŁOMINIE W WYSOKOŚCI 3.500.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie pożyczki lub kredytu dla SZPITALA POWIATOWEGO W WOŁOMINIE w wysokości 3.500.000,00 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie będzie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt. 1 i 2 musi spełnić odrębnie każdy z Wykonawców z wyjątkiem obowiązku wniesienia wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa jw. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa jw. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić następujące dokumenty: 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki (załącznik nr 1 do SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29.01.04 r. - prawo zamówień publicznych. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualne zezwolenie , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji/,zezwolenia/ licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 4. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku banku wystarczy OŚWIADCZENIE , że bank jest w posiadaniu środków niezbędnych do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeśli ten wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 3.500.000,00 zł. 5. harmonogram spłat (wzór zał.2 do SIWZ) z uwzględnieniem wszystkich elementów kosztu wskazanego w ofercie Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 6. wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 7. wypełnionego druku zawierającego dane o Wykonawcy ( niezbędne do korespondencji) który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 8. akceptacji istotnych warunków umowy - załącznik nr 4 9. pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 10. pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: prowizja od uruchomienia pożyczki lub kredytu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwolomin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach