Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 11-400 Kętrzyn, Plac Słowiański 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7513805 , fax. 089 7513812
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
Plac Słowiański 2 2
11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7513805, fax. 089 7513812
REGON: 51100846300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnik.ketrzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Gminy Miejskiej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu w wysokości 800 000,00 PLN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu przeznaczonego na sfinansowanie zadania inwestycyjnego Adaptacja istniejącej hali budowlanej na instalację związaną z odzyskiem i unieszkodliwieniem odpadów. Okres spłaty kredytu 48 miesięcy. Oprocentowanie zmienne Wibor 3-miesięczny + marża( stała przez cały okres kredytu) .Rata kapitałowa i odsetki spłacane co kwartał. Prawnym zabezpieczeniem kredytu będzie poręczenie Gminy Miejskiej Kętrzyn. Prowizja jednorazowa płatna po uruchomieniu kredytu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. Art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj. : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków- zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty a) podpisane oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6 b SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. e)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie , w tym ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika ; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy.f) projekt umowy z uwzględnieniem wymagań określonych w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalnik.ketrzyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego na kwotę 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na finansowanie zobowiązań
Dodano: 2014-07-30 - Usługa: udzielenie kredytu odnawialnego.
Dodano: 2013-09-03 - udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.400.000 PLN, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
Dodano: 2013-05-08 - Usługa: udzielenie kredytu odnawialnego.
Dodano: 2012-07-20 - 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na okres od 2012r. do 2020r., z terminami spłaty kwartalnymi począwszy od 30 czerwca 2014r do 30 listopada 2020r., w wysokości 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek .
Dodano: 2012-05-29 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na inwestycję pn. Budowa domu pogrzebowego z pomieszczeniami usługowymi z przyłączami: elektrycznym do sieci energetycznej, wody do sieci wodociągowej, kanalizacji do sieci kanalizacyjnej, odprowadzenia wód deszczowych do sieci kanalizacji deszczowej na działce nr 88/1, 89, 86/4 obręb 4 gm. Dobre Miasto. w wysokości 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy zł).
Dodano: 2011-06-22 - Usługa: udzielenie kredytu odnawialnego.
Dodano: 2011-06-15 - Zaciągnięcie kredytu w wysokości 3 500 000 PLN
Dodano: 2011-03-11 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 2.574.700 zł.
Dodano: 2010-11-03 - Zaciągnięcie kredytu w wysokości 4 350 000 PLN
Dodano: 2010-09-10