Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych i produktów naftowych oraz akcesorii do pojazdów mechanicznych w 2010 roku

Nadleśnictwo Wipsowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, Wipsowo 51C
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5144520, 5145190 , fax. 089 5145201
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wipsowo
    Wipsowo 51C 51C
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5144520, 5145190, fax. 089 5145201
    REGON: 51054930028001
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych i produktów naftowych oraz akcesorii do pojazdów mechanicznych w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone na dwie części: I część - dostawa paliw,oleju napędowego i oleju opałowego: olej napędowy 130000 litrów, bezyna bezołowiowa PB 95 - 3000 litrów, olej opałowy - 35000 litrów. II część - Dostawa produktów naftowych i akcesorii do pojazdów mechanicznych wg SIWZ. - oleje silnikowe,przekładniowe ,oleje hydrauliczne, płyny hamulcowe,płyny do spryskiwacza, smary itd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane I część - 4000,00 zł, II część 500,00 zł. Wadium należy wnieść na warunkach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wząć udział wykonawcy,którzy spełniają warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust, 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.PZP, a w szczególnościa) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy PZP. 3. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia dokumentów: - dowód wniesienia wadium - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej, - aktualne zaświadczenie z właściwego dla wykonawcy Urzędu Skarbowego potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie,że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miwesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie z właściwego dla wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczenie,że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r.,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 i 24 Prawa zamówień publicznych- wzór wg załącznika nr 2 do SIWZ oraz załącznik nr 5, - koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, - w celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę potencjału technicznego do wykonywania zamówienia należy dołączyć wykaz wykonywanych dostaw odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia w okresie trzech ostatnich lat o wartości nie mniejszej niż 400 tyś dla części I i 40 tyś dla części II, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających,że dostawy te zostały wykonane należycie, - oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków projektu umowy-załącznik 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/wipsowo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach