Przetargi.pl
ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU W KWOCIE 2.400.000,00 ZŁ NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO 2009 ROKU

Urząd Miejski w Sulejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-330 Sulejów, ul. Konecka 42
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6102500 , fax. 044 6162551
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulejowie
    ul. Konecka 42 42
    97-330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 044 6102500, fax. 044 6162551
    REGON: 00052426900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU W KWOCIE 2.400.000,00 ZŁ NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO 2009 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy udzielony Zamawiającemu na następujących warunkach i zasadach: - kredyt długoterminowy - okres kredytowania 5 lat, - kwota kredytu - 2.400.000,00 zł ( słownie: dwa miliony czterysta tysięcy złotych) - cel kredytowania - sfinansowanie deficytu budżetowego 2009 roku - uruchomienie kredytu nastąpi w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, na konto wskazane w dyspozycji Zamawiającego, - odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia , - spłata odsetek i rat kapitału będzie następowała w okresach kwartalnych, w ostatnim dniu roboczym kwartału, - spłata kapitału (kredytu) nastąpi w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału, począwszy od I kwartału 2010 roku, w 20 równych ratach kwartalnych, czyli do końca IV kwartału 2014 roku, - od kredytu postawionego do dyspozycji Zamawiającego i przez niego niewykorzystanego Bankowi nie przysługuje odrębna prowizja, - kredytobiorca nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z obsługą kredytu i wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu, - oprocentowanie - stawka rynku pieniężnego WIBOR-3M wyliczony jako średnia z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy dla depozytów trzymiesięcznych plus marża Banku (dodatnia lub ujemna), - wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Bankiem dokonywane będą w polskich złotych, - zabezpieczeniem kredytu wraz z odsetkami wynikającymi z oprocentowania kredytu, w okresie kredytowania będzie weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową, - Zamawiający przewiduje założenie rachunku w Banku oferenta wyłącznie w celu spłaty odsetek i rat kredytu, od którego Bank nie będzie pobierał żadnych prowizji, - Wszystkie czynności, związane z zawarciem umowy i uruchomieniem kredytu, wymagające kontaktu Zamawiającego z oferentem, będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a mianowicie: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę lub doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1. 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Parafowany projekt umowy kredytowej, opracowany przez Wykonawcę, zawierający wszystkie postanowienia opisane w niniejszej SIWZ w rozdziale XVIII. 5. w przypadku gdy oferta zawiera informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz.U. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.), oferent może zastrzec, że nie mogą być one udostępniane poprzez złożenie wypełnionego oświadczenia -załącznik nr 3. Jeżeli oferta nie zawiera takich informacji oświadczenia nie należy załączać do oferty. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach