Urząd Miejski w Sulejowie ogłasza przetarg
- Adres: 97-330 Sulejów, ul. Konecka 42
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6102500 , fax. 044 6162551
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulejowie
ul. Konecka 42 42
97-330 Sulejów, woj. łódzkie
tel. 044 6102500, fax. 044 6162551
REGON: 00052426900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU W KWOCIE 2.400.000,00 ZŁ NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO 2009 ROKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy udzielony Zamawiającemu na następujących warunkach i zasadach: - kredyt długoterminowy - okres kredytowania 5 lat, - kwota kredytu - 2.400.000,00 zł ( słownie: dwa miliony czterysta tysięcy złotych) - cel kredytowania - sfinansowanie deficytu budżetowego 2009 roku - uruchomienie kredytu nastąpi w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, na konto wskazane w dyspozycji Zamawiającego, - odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia , - spłata odsetek i rat kapitału będzie następowała w okresach kwartalnych, w ostatnim dniu roboczym kwartału, - spłata kapitału (kredytu) nastąpi w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału, począwszy od I kwartału 2010 roku, w 20 równych ratach kwartalnych, czyli do końca IV kwartału 2014 roku, - od kredytu postawionego do dyspozycji Zamawiającego i przez niego niewykorzystanego Bankowi nie przysługuje odrębna prowizja, - kredytobiorca nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z obsługą kredytu i wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu, - oprocentowanie - stawka rynku pieniężnego WIBOR-3M wyliczony jako średnia z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy dla depozytów trzymiesięcznych plus marża Banku (dodatnia lub ujemna), - wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Bankiem dokonywane będą w polskich złotych, - zabezpieczeniem kredytu wraz z odsetkami wynikającymi z oprocentowania kredytu, w okresie kredytowania będzie weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową, - Zamawiający przewiduje założenie rachunku w Banku oferenta wyłącznie w celu spłaty odsetek i rat kredytu, od którego Bank nie będzie pobierał żadnych prowizji, - Wszystkie czynności, związane z zawarciem umowy i uruchomieniem kredytu, wymagające kontaktu Zamawiającego z oferentem, będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a mianowicie: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę lub doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1. 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Parafowany projekt umowy kredytowej, opracowany przez Wykonawcę, zawierający wszystkie postanowienia opisane w niniejszej SIWZ w rozdziale XVIII. 5. w przypadku gdy oferta zawiera informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz.U. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.), oferent może zastrzec, że nie mogą być one udostępniane poprzez złożenie wypełnionego oświadczenia -załącznik nr 3. Jeżeli oferta nie zawiera takich informacji oświadczenia nie należy załączać do oferty. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulejow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie Zamawiającemu kredytu długoterminowego w walucie polskiej (PLN) w wysokości do 1.000.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-27 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 680 000,00 ZŁ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW I SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 576.271,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt sześć tysięcy dwieście siedemdziesiąt jeden złotych, 00/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie kredytu w walucie polskiej na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek Gminy Wieruszów
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-20 - Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 3.000.000,00 PLN dla SPZOZ w Wieluniu z przeznaczeniem na restrukturyzację zobowiązań
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.700.000,00PLN dla Gminy Witonia
Dodano: 2016-07-20 - Wybór banku do zaciągnięcia kredytu
Dodano: 2016-07-18 - Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych przez Powiat Poddębicki zobowiązań z tytułu kredytów oraz pokrycie deficytu
Dodano: 2016-07-04 - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 2.298.298,14 zł
Dodano: 2016-06-30