Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego

Gmina Milejów ogłasza przetarg

  • Adres: 21020 Milejów, ul. Partyzancka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 572 026 , fax. 817 572 385
  • Data zamieszczenia: 2017-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milejów
    ul. Partyzancka
    21020 Milejów, woj. lubelskie
    tel. 817 572 026, fax. 817 572 385
    REGON: 43101955000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego. Kredyt zostaje zaciągnie na: - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w kwocie 1 500 000,-zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), - finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w kwocie 1 250 000,-zł (słownie: jeden milion dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)Wysokość kredytu 2 750 000,00 zł Kredyt spłacany w ratach w latach: 2021 r.: 28.02.2021 = 125 000,00 zł.;30.04.2021 = 125 000,00 zł.; 31.07.2021 = 125 000,00 zł.; 30.09.2021 = 125 000,00 zł.; 2022 r.: 28.02.2022 = 125 000,00 zł.; 31.03.2022 = 125 000,00 zł.; 30.06.2022 = 125 000,00 zł.; 31.08.2022 = 125 000,00 zł.; 30.09.2022 = 125 000,00 zł.; 30.11.2022 = 125 000,00 zł.; 2023 r.: 28.02.2023 = 125 000,00 zł.; 31.03.2023 = 125 000,00 zł.; 30.06.2023 = 125 000,00 zł.; 31.08.2023 = 125 000,00 zł.; 30.09.2023 = 125 000,00 zł.; 30.11.2023 = 125 000,00 zł.; 2024 r.: 28.02.2024 = 125 000,00 zł.; 31.03.2024 = 125 000,00 zł.; 30.06.2024 = 125 000,00 zł.; 31.08.2024 = 125 000,00 zł.; 30.09.2024 = 125 000,00 zł.; 30.11.2024 = 125 000,00 zł.RAZEM: 2 750 000,00 zł Warunki udzielenia kredytu: 1) Wykonawca przygotowując ofertę musi: - uwzględnić wszystkie koszty związane z uzyskaniem kredytu; - uwzględnić wszystkie koszty związane ze spłatą kredytu i podać w ofercie całkowity koszt jego spłaty za przewidywany okres kredytowania; - uwzględnić oprocentowanie kredytu wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1 M za miesiąc poprzedni (tj. marzec 2017r.) plus marża bankowa. 2) Karencja w spłacie kapitału do dnia 28.02.2021 r.; 3) Płatność I raty - 28.02.2021 r.; 4) Odsetki od kredytu w okresie karencji tj. od chwili wypłaty pierwszej transzy kredytu do czasu spłaty pierwszej raty będą płatne do końca każdego miesiąca. Pozostałe wg harmonogramu spłat przygotowanego przez Bank, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu; 5) Przewidywany terminarz spłat kredytu: 2021 r.: 28.02.2021 = 125 000,00 zł.; 30.04.2021 = 125 000,00 zł.; 31.07.2021 = 125 000,00 zł.; 30.09.2021 = 125 000,00 zł.; 2022 r.: 28.02.2022 = 125 000,00 zł.; 31.03.2022 = 125 000,00 zł.; 30.06.2022 = 125 000,00 zł.; 31.08.2022 = 125 000,00 zł.; 30.09.2022 = 125 000,00 zł.; 30.11.2022 = 125 000,00 zł.; 2023 r.: 28.02.2023 = 125 000,00 zł.; 31.03.2023 = 125 000,00 zł.; 30.06.2023 = 125 000,00 zł.; 31.08.2023 = 125 000,00 zł.; 30.09.2023 = 125 000,00 zł.; 30.11.2023 = 125 000,00 zł.; 2024 r.: 28.02.2024 = 125 000,00 zł.; 31.03.2024 = 125 000,00 zł.; 30.06.2024 = 125 000,00 zł.; 31.08.2024 = 125 000,00 zł.; 30.09.2024 = 125 000,00 zł.; 30.11.2024 = 125 000,00 zł. RAZEM 2 750 000,00 zł 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. W w/w sytuacji zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów z powodu nie wykorzystania przyznanych środków finansowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu lub rezygnacji z kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał odsetek, jakichkolwiek opłat i prowizji bankowych od kwoty niewykorzystanego kredytu 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu. W w/w sytuacji Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 8) Oprocentowanie kredytu zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedniego plus marża banku (stała) w okresie obowiązywania umowy. UWAGA:Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć stawkę bazową oprocentowania według średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1M za miesiąc marzec 2017 r. plus marża bankowa. 9) W przypadku spłaty części lub całości kredytu w trakcie miesiąca odsetki będą naliczane w oparciu o faktyczny czas korzystania z kapitału kredytu i płatne będą do ostatniego dnia miesiąca. 10) W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 11) Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się że rok liczy 365 dni. 12) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji z umowy kredytowej. 13) Liczba oraz wysokość transz uruchomienia kredytu będzie ustalona przez Zamawiającego według jego bieżących potrzeb, na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego.UWAGA:Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej przyjmuje się jednorazową wypłatę kredytu w dniu 11 kwietnia 2017 r. 14) Zamawiający dopuszcza pobieranie prowizji tylko od przyznanego kredytu. UWAGA:Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej przyjmuje się, że prowizja ma charakter jednorazowy, a płatność prowizji nastąpi do dnia 11 kwietnia 2017 r. 15) Koszty wynikające z obsługi kredytu zamawiający pokrywa tylko do wysokości prowizji i odsetek od uruchomionego kredytu. Wszystkie czynności wykonywane przy obsłudze kredytu przez wykonawcę są bezpłatne dla zamawiającego. 15) Marża wykonawcy oraz wysokość prowizji nie mogą ulec zmianie podczas trwania umowy; 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania w uzasadnionych przypadkach zmian do umowy kredytu w formie zawarcia stosownego(ych) aneksu(ów), np. przy dokonaniu przedterminowej spłaty części kredytu - strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu. 17) Zmawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, złożył w terminie do 2 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania (bez wezwania Zamawiającego) projekty umów, które będą uwzględniały wszystkie warunki określone w SWIZ. Zamawiający nie będzie związany z przedstawionymi przez Wykonawcę projektami umów i zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych zapisów projektu umowy w celu naniesienia niezbędnych poprawek. Poprawki mogą dotyczyć w szczególności warunków umowy, które nie zostały ściśle określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy czym ewentualne zmiany treści projektu umowy nie spowodują sprzeczności z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 18) Dokumenty potwierdzające zdolność kredytową Zamawiającego udostępnia się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. UWAGA: Zamawiający wyklucza sporządzanie analiz, zestawień finansowych zawartych w przedstawianych dokumentach, według kryteriów określonych przez Wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach