Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 3 500 000,00 zł

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62530 Kazimierz Biskupi, Plac Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 411 210 , fax. 632 411 215
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Plac Wolności 1
    62530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie
    tel. 632 411 210, fax. 632 411 215
    REGON: 541196
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierz-biskupi.bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 3 500 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 3 500 000,00 zł. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi maksymalnie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 3. Dla potrzeb obliczenia ceny oferty należy przyjąć datę uruchomienia kredytu na dzień 29.06.2018r. 4. Dopuszcza się składanie dyspozycji uruchomienia kredytu na podstawie odrębnej dyspozycji wg wzoru obowiązującego u Wykonawcy, który uzyska zamówienie. 5. Spłata rat kredytu nastąpi w latach 2019 – 2025 w ratach kwartalnych na ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał. Przewidujemy karencję w spłacie kredytu do dnia 29 marca 2019 r. Spłata rat kredytu nastąpi po okresie karencji i rozpocznie się od dnia 29.03.2019 r. do dnia 31.12.2025 r. wg następującego harmonogramu spłat : Do dnia 29.03.2019 r. – 125.000,00 zł Do dnia 28.06.2019 r. – 125.000,00 zł Do dnia 30.09.2019 r. – 125.000,00 zł Do dnia 31.12.2019 r. – 125.000,00 zł W latach 2020 – 2025 spłata nastąpi w 24 równych ratach kwartalnych po 125.000,00 zł. 6. Spłata kredytu oraz odsetek może przypadać wyłącznie w dzień roboczy dla Banku. W przypadku kiedy termin spłaty przypadać będzie na dzień wolny od pracy należy przyjąć następny dzień roboczy po tym dniu. 7. Oprocentowanie na bazie zmiennej stawki WIBOR 1 M (obowiązującej na 25-go dnia miesiąca przed rozpoczęciem każdego okresu odsetkowego) oraz marży banku. Wykonawca zobowiązany jest podać wysokość marży w procentach. Dla celów porównywalności cenowej ofert oprocentowanie należy liczyć na podstawie notowań WIBOR 1 M z dnia 25.05.2018 r. 8. Wysokość jednorazowej prowizji od udzielonego kredytu Wykonawca zobowiązany jest podać w procentach. Prowizja będzie płatna w terminie uruchomienia kredytu. 9. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla „ in blanco” wraz z deklaracją wekslową – do wysokości zobowiązania. Weksel „in blanco” oraz deklaracja wekslowa jest kontrasygnowana przez Skarbnika Gminy. 10. Kredyt będzie wykorzystany na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek. 11. Nie przewiduje się innych kosztów związanych z obsługą kredytu. 12.Oferta powinna dotyczyć wykonania wszystkich czynności wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Oferowana cena netto musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cenę oferty należy podać w % ( w stosunku procentowym do wartości kredytu). Podanie ceny w inny sposób, niż przewidziany niniejszą specyfikacją spowoduje odrzucenie oferty. 14.Jeżeli Wykonawca nie będzie pobierał opłat za którąkolwiek usługę wyszczególnioną w formularzu ofertowym, winien w tej pozycji wpisać cyfrę „0”. 15. Pozostawienie bez wypełnienia jakiejkolwiek pozycji skutkuje odrzuceniem oferty. 16. Wykonawca może przesłać pytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z art. 38 Ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że Formularze Klienta nie będą rozpatrywane. 17. Na stronie internetowej Zamawiającego: www.kazimierz-biskupi.bip.net.pl są zamieszczone dokumenty i informacje przydatne dla Wykonawcy przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego, takie jak m. in.: - Uchwała budżetowa Rady Gminy Kazimierz Biskupi - Uchwała w sprawie WPF na lata 2018-2026 - Informacje dotyczące stanu mienia komunalnego – jego wartości, - Statut Gminy Kazimierz Biskupi, - kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/ deficycie Rb NDS, - kwartalne sprawozdanie o stanie należności Rb-N - kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg działów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń RB-Z
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6 b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 ze zm.]. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Konin o / Kazimierz Biskupi nr 60 8530 0000 0200 0374 2000 0015 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Gminy Kazimierz Biskupi (godziny otwarcia 800 – 1400. 7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b] ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca (bank) posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach