Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 4 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę zaciągniętych kredytów

Gmina Golina ogłasza przetarg

  • Adres: 62590 Golina, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2418095 w. 50, 51 , fax. 63 241 80 95 wew. 232
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golina
    ul. Nowa 1
    62590 Golina, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2418095 w. 50, 51, fax. 63 241 80 95 wew. 232
    REGON: 31101905900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 4 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 4 500 000,00 zł (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych), na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę zaciągniętych wcześniej kredytów. 2. Termin uruchomienia kredytu nastąpi w 2 (dwóch) transzach w wysokości: 3 000 000,00 zł i 1 500 000,00 zł w ciągu ………… dnia/dni* od daty złożenia wykonawcy, przez zamawiającego, pisemnej dyspozycji o uruchomienie kredytu za pośrednictwem fax-u lub elektronicznie. 3. Kredyt zostanie udzielony zamawiającemu na okres od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 roku. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części kredytu, niewykorzystania przyznanego kredytu w pełnej wysokości oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 5. W przypadku zmniejszenia kwoty kredytu, będącego następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, sporządzony zostanie aneks do umowy kredytowej. 6. Spłata kapitału w 16 ratach kwartalnych, w następujących terminach i kwotach: a) 2018 - okres karencji, b) 2019: Termin: Kwota (zł): Termin: Kwota (zł): Termin: Kwota: Termin: Kwota: 30 marca 200 000,00 30 czerwca 200 000,00 30 września 200 000,00 30 grudnia 200 000,00 c) 2020: Termin: Kwota (zł): Termin: Kwota (zł): Termin: Kwota: Termin: Kwota: 30 marca 200 000,00 30 czerwca 200 000,00 30 września 200 000,00 30 grudnia 200 000,00 d) 2021: Termin: Kwota (zł): Termin: Kwota (zł): Termin: Kwota: Termin: Kwota: 30 marca 325 000,00 30 czerwca 325 000,00 30 września 325 000,00 30 grudnia 325 000,00 e) 2022 Termin: Kwota (zł): Termin: Kwota (zł): Termin: Kwota: Termin: Kwota: 30 marca 400 000,00 30 czerwca 400 000,00 30 września 400 000,00 30 grudnia 400 000,00 7. Kredyt udostępniony poprzez przelanie na rachunek bieżący zamawiającego, tj.: w Banku Spółdzielczym w Koninie Oddział w Golinie, nr 37 8530 0000 0700 0619 2000 0010. 8. Oprocentowanie kredytu określone w oparciu o stopę referencyjną WIBOR 1M plus marża banku (dodatnia lub ujemna). O każdej zmianie oprocentowania wynikającej ze zmiany stopy referencyjnej WIBOR 1M, bank powiadomi zamawiającego w formie pisemnej z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywała. Do obliczenia ceny, prosimy o przyjęcie stawki WIBOR 1M z 25 lipca 2018 roku. 9. Spłata kredytu będzie zabezpieczona w następujący sposób: weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 10. Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami niż wymienione w siwz. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem opłat i prowizji, które będą ustalone w umowie. 11. Zamawiający informuje, że wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu rzeczywistą liczbę dni występujących w danym roku (365 – 366). 12. Zamawiający potwierdza zgodę w postaci kontrasygnaty Skarbnika Gminy pod treścią umowy kredytowej. 13. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksem nie później niż na 7 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu. 14. W przypadku dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu lub jego całości wykonawca dokona rekalkulacji odsetek za okres obrachunkowy, w którym nastąpiła spłata i poinformuje pisemnie zamawiającego o wysokości odsetek za bieżący okres obrachunkowy w ciągu 2 (dwóch) dni od daty otrzymania przez wykonawcę pisemnego powiadomienia o wcześniejszej spłacie. 15. W przypadku dokonania przez zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 16. Kwota spłaconego kredytu ani kwota przedterminowo spłacona nie podlega ponownemu wykorzystaniu. 17. Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany terminów oraz czasookresu spłat kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie przez bank działalności, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015r., poz. 128 ze zm.) lub inny dokument, z którego wynika takie zezwolenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz; pełnomocnictwo - jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach