Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.545.000,00 zł z przeznaczeniem na: - pokrycie planowanego deficytu budżetu w kwocie 970.000,00 zł - spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz emisji papierów wartościowych – obligacji w kwocie 575.000,00 zł

Gmina Pokrzywnica ogłasza przetarg

  • Adres: 06-121 Pokrzywnica, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 918 721 , fax. 236 918 555
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pokrzywnica
    Al. Jana Pawła II 1
    06-121 Pokrzywnica, woj. mazowieckie
    tel. 236 918 721, fax. 236 918 555
    REGON: 13037836700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pokrzywnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.545.000,00 zł z przeznaczeniem na: - pokrycie planowanego deficytu budżetu w kwocie 970.000,00 zł - spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz emisji papierów wartościowych – obligacji w kwocie 575.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.545.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu w kwocie 970.000 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz emisji papierów wartościowych – obligacji w kwocie 575.000,00 zł, zgodnie z Zarządzeniem nr 23/2020 Wójta Gminy Pokrzywnica z dnia 17 czerwca 2020 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. Charakterystyka kredytu: 1) Kwota kredytu: 1.545.000,00 zł. 2) Planowany okres kredytowania –od podpisania umowy do dnia 31.05.2040 r. 3) Uruchomienie kredytu –jednorazowo. 4) Liczba rat kredytowych –17 rat Kwoty spłat kredytu w poszczególnych latach: 2024 rok: I rata do 31.05.2024 r. – 45.000 zł 2025 rok: II rata do 31.05.2025r. – 50.000 zł 2026 rok: III rata do 31.05.2026 r. –50.000 zł 2027 rok: IV rata do 31.05.2027 r. – 100.000 zł 2028 rok: V rata do 31.05.2028 r. – 100.000 zł 2029 rok: VI rata do 31.05.2029 r. – 100.000 zł 2030 rok: VII rata do 31.05.2030 r. – 100.000 zł 2031 rok: VIII rata do 31.05.2031 r – 100.000 zł 2032 rok: IX rata do 31.05.2032 r. – 100.000 zł 2033 rok: X rata do 31.05.2033 r. – 100.000 zł 2034 rok: XI rata do 31.05.2034 r. – 100.000 zł 2035 rok: XII rata do 31.05.2035 r. – 100.000 zł 2036 rok: XIII rata do 31.05.2036 r. – 100.000 zł 2037 rok: XIV rata do 31.05.2037 r. – 100.000 zł 2038rok: XV rata do 31.05.2038 r. – 100.000 z 2039 rok: XVI rata do 31.05.2039 r. – 100.000 zł 2040 rok: XVII rata do 31.05.2040 r. – 100.000 zł Spłata kredytu nastąpi w latach 2024 roku do 2040 roku w 17 ratach rocznych, płatnych w terminie do 31 maja każdego roku. Całkowita spłata kredytu nastąpi 31 maja 2040 roku. Wykorzystanie kredytu ma nastąpić w jednej transzy 1.545.000 zł w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Wykonawcy podają cenę kredytu ogółem wyrażoną w złotych w skład której wchodzą: 1) odsetki od wykorzystanego kredytu, naliczone miesięcznie, stanowiące sumę zmiennej stopy procentowej, opartej no WIBOR3-miesięczny na dzień 01.07.2020 r., 2) marzę banku wyrażoną w procentach. Zamawiający nie przewiduje w cenie kredytu prowizji przygotowawczej. Zastrzega się prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowej prowizji (kosztów); Zastrzega się możliwość niewykorzystania części kredytu przez zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia spłaty rat kredytowych, jak również spłaty rat w wysokości innej niż przedstawione w harmonogramie, z możliwością wydłużenia okresu kredytowania, na formalny wniosek Zamawiającego, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.Odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w okresach kwartalnych w ostatnim dniu miesiąca kończącego kalendarzowy kwartał.; Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 prawa bankowego. Dodatkowe informacje. a) Zamawiający oświadcza, że nie zalega z uiszczaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne; b) Zamawiający oświadcza, że nie posiada wierzytelności, które byłyby zabezpieczone przez wierzycieli w formie przewidzianej przepisami prawa, a w szczególności hipoteką lub zastawem; c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Wykonawców danych i informacji w postaci przetworzonej wg wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnego zapotrzebowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski oraz na realizację usługi objętej przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia wżycie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp., według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialne potwierdzonej kopii, 4. Wzór umowy zaproponowany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach