Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2020 w wysokości 771716,00 zł z przeznaczeniem na wkład własny na realizację projektów współfinansowanych ze środków unii europejskiej oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Dąbie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-660 Dąbie, Plac Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2710073 w. 112 , fax. 632 710 086
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbie
    Plac Mickiewicza 1
    62-660 Dąbie, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2710073 w. 112, fax. 632 710 086
    REGON: 31101907100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2020 w wysokości 771716,00 zł z przeznaczeniem na wkład własny na realizację projektów współfinansowanych ze środków unii europejskiej oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. 1. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2020 w wysokości 771716,00 zł z przeznaczeniem na wkład własny na realizację projektów współfinansowanych ze środków unii europejskiej oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do: - 22.05.2020 r. w kwocie 771716,00 zł. na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego (fax, e-mail). 3. Spłata rat kredytu nastąpi w latach 2027 – 2028 w ratach miesięcznych na dzień podany w poniższej tabeli: Lp. Data spłaty Wysokość raty w zł 1 31.03.2027 109 862,22 2 31.05.2027 100 000,00 3 30.09.2027 100 000,00 4 30.11.2027 100 000,00 5 31.03.2028 100 000,00 6 31.05.2028 100 000,00 7 30.09.2028 100 000,00 8 30.11.2028 61 853,78 Razem: 771 716,00 4. Nie przewidujemy karencji w spłacie odsetek. Spłata kredytu rozpocznie się od 31.03.2027 r. 5. Oprocentowanie na bazie zmiennej stawki WIBOR 3 M oraz marży banku. Wykonawca zobowiązany jest podać wysokość marży w procentach. Dla celów porównywalności cenowej ofert oprocentowanie należy liczyć na podstawie notowania WIBOR 3 M obowiązującego w dniu ogłoszenia niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu UZP. 6.Marża banku jest stała w okresie kredytowania. 7. Wysokość jednorazowej prowizji od udzielonego kredytu Wykonawca zobowiązany jest podać w procentach. Prowizja będzie płatna w terminie uruchomienia każdej transzy kredytu. 8.Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych bez karencji, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. 9. Zabezpieczenie kredytu będzie w formie weksla „ in blanco” wraz z deklaracją wekslową – do wysokości zobowiązania. 10. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do zaciągnięcia mniejszej kwoty kredytu /nie wykorzystanie pełnej kwoty kredytu/ oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu przez Zamawiającego w dogodnych dla niego terminach, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy o zamiarze dokonania spłaty w terminie 3 dni przed jej dokonaniem. W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczone będą wyłącznie od aktualnego zadłużenia i za faktyczny okres jego występowania a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat i prowizji z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. W takich przypadkach Strony ustalą nowy harmonogram spłaty. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłaty, bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. W takich przypadkach Strony ustalą nowy harmonogram spłaty w formie aneksu do umowy. 13. Nie przewiduje się innych kosztów związanych z obsługą kredytu niż wymienione w SIWZ. 14. Oferta powinna dotyczyć wykonania wszystkich czynności wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. 15.Jeżeli Wykonawca nie będzie pobierał opłat za którąkolwiek usługę wyszczególnioną w formularzu ofertowym, winien w tej pozycji wpisać cyfrę „0”. 16. Pozostawienie bez wypełnienia jakiejkolwiek pozycji skutkuje odrzuceniem oferty. 17. Na stronie internetowej Zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl zamieszczone są pozostałe dokumenty i informacje przydatne dla Wykonawcy przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 18. Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie prawa bankowego (zgodnie z § 12 umowy) 19. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia spłaty kredytu (okresu kredytowania) o czas oznaczony nie dłużej niż 4 kwartały. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania. Dokumentację przetargową można pozyskać ze stron internetowych http://dabie.nowoczesnagmina.pl lub w Urzędzie Miejskim w Dąbiu w godzinach pracy urzędu (8.00-15.00).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wymagania wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 b ustawy PZP. Warunki uzna za spełnione na podstawie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (załącznik „Wzór” do formularza ofertowego). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę z dopiskiem "za zgodność z oryginałem" i opatrzone datą ich potwierdzenia natomiast oświadczenia woli winny zostać złożone w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach