Przetargi.pl
„Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2019 w wysokości 2 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Dąbie”.

Gmina Dąbie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-660 Dąbie, Plac Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2710073 w. 112 , fax. 632 710 086
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbie
    Plac Mickiewicza 1
    62-660 Dąbie, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2710073 w. 112, fax. 632 710 086
    REGON: 31101907100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2019 w wysokości 2 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Dąbie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2019 w wysokości 2 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. 2. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do: - 29.11.2019 r. w kwocie 2 000 000,00 zł. na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego (fax, e-mail). 3. Spłata rat kredytu nastąpi w roku 2026 w ratach miesięcznych na dzień podany w poniższej tabeli: Lp. Data spłaty Wysokość raty w zł 1 30.01.2026 100 000,00 2 27.02.2026 100 000,00 3 31.03.2026 180 000,00 4 30.04.2026 180 000,00 5 29.05.2026 180 000,00 6 30.06.2026 180 000,00 7 31.07.2026 180 000,00 8 31.08.2026 180 000,00 9 30.09.2026 180 000,00 10 30.10.2026 180 000,00 11 30.11.2026 180 000,00 12 31.12.2026 180 000,00 Razem: 2 000 000,00 4. Nie przewidujemy karencji w spłacie odsetek. Spłata kredytu rozpocznie się od 30.01.2026 r. 5. Oprocentowanie na bazie zmiennej stawki WIBOR 3 M oraz marży banku. Wykonawca zobowiązany jest podać wysokość marży w procentach. Dla celów porównywalności cenowej ofert oprocentowanie należy liczyć na podstawie notowania WIBOR 3 M obowiązującego w dniu ogłoszenia niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu UZP. 6.Marża banku jest stała w okresie kredytowania. 7. Wysokość jednorazowej prowizji od udzielonego kredytu Wykonawca zobowiązany jest podać w procentach. Prowizja będzie płatna w terminie uruchomienia każdej transzy kredytu. 8.Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych bez karencji, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. 9. Zabezpieczenie kredytu będzie w formie weksla „ in blanco” wraz z deklaracją wekslową – do wysokości zobowiązania. 10. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do zaciągnięcia mniejszej kwoty kredytu /nie wykorzystanie pełnej kwoty kredytu/ oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania. 11. Nie przewiduje się innych kosztów związanych z obsługą kredytu niż wymienione w SIWZ. 12. Oferta powinna dotyczyć wykonania wszystkich czynności wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. 13.Jeżeli Wykonawca nie będzie pobierał opłat za którąkolwiek usługę wyszczególnioną w formularzu ofertowym, winien w tej pozycji wpisać cyfrę „0”. 14. Pozostawienie bez wypełnienia jakiejkolwiek pozycji skutkuje odrzuceniem oferty. 15. Na stronie internetowej Zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl zamieszczone są pozostałe dokumenty i informacje przydatne dla Wykonawcy przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 16. Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie prawa bankowego (zgodnie z § 12 umowy) Dokumentację przetargową można pozyskać ze stron internetowych http://dabie.nowoczesnagmina.pl lub w Urzędzie Miejskim w Dąbiu w godzinach pracy urzędu (8.00-15.00).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 b ustawy PZP. Warunki te Zamawiający uzna za spełnione na podstawie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (załącznik „Wzór” do formularza ofertowego). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach