Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2019 w wysokości 2.000. 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Babiak

Gmina Babiak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-620 Babiak, Plac Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2711071, 2711624, 26160457, , fax. 063 2711624
  • Data zamieszczenia: 2019-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babiak
    Plac Wolności 5
    62-620 Babiak, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2711071, 2711624, 26160457, , fax. 063 2711624
    REGON: 00053302190931
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2019 w wysokości 2.000. 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Babiak
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2019 w wysokości 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. 2. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminie i transzy dostosowanej do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do: - do 30.11.2019 r. w kwocie 2.0000.000,00 zł na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego (fax, e-mail). 3. Spłata rat kredytu nastąpi w latach 2020 – 2028 w ratach kwartalnych na dzień podany w poniższej tabeli: Data spłaty Wysokość raty w zł 30.06.2020 40.000,00 30.09.2020 40.000,00 31.12.2020 40.000,00 31.03.2021 16.000,00 30.06.2021 0,00 30.09.2021 0,00 31.12.2021 0,00 31.03.2022 25.000,00 30.06.2022 25.000,00 30.09.2022 25.000,00 30.12.2022 25.000,00 31.03.2023 36.000,00 30.06.2023 36.000,00 29.09.2023 36.000,00 29.12.2023 36.000,00 29.03.2024 36.000,00 28.06.2024 36.000,00 30.09.2024 36.000,00 31.12.2024 36.000,00 31.03.2025 62.000,00 30.06.2025 62.000,00 30.09.2025 62.000,00 31.12.2025 62.000,00 31.03.2026 80.000,00 30.06.2026 80.000,00 30.09.2026 80.000,00 31.12.2026 80.000,00 31.03.2027 100.000,00 30.06.2027 100.000,00 30.09.2027 100.000,00 31.12.2027 100.000,00 31.03.2028 127.000,00 30.06.2028 127.000,00 30.09.2028 127.000,00 31.12.2028 127.000,00 RAZEM 2.000.000,00 4. Nie przewidujemy karencji w spłacie odsetek. Spłata kredytu rozpocznie się od 30.06.2020 r. 5. Oprocentowanie na bazie zmiennej stawki WIBOR 3 M oraz marży banku. Wykonawca zobowiązany jest podać wysokość marży w procentach. Dla celów porównywalności cenowej ofert oprocentowanie należy liczyć na podstawie notowania WIBOR 3 M obowiązującego w dniu ogłoszenia niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu UZP. 6.Marża banku jest stała w okresie kredytowania. 7. Wysokość jednorazowej prowizji od udzielonego kredytu Wykonawca zobowiązany jest podać w procentach. Prowizja będzie płatna w terminie uruchomienia każdej transzy kredytu. 8.Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych bez karencji, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. 9. Zabezpieczenie kredytu będzie w formie weksla „ in blanco” wraz z deklaracją wekslową – do wysokości zobowiązania. 10. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do zaciągnięcia mniejszej kwoty kredytu /nie wykorzystanie pełnej kwoty kredytu/ oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania. 11. Nie przewiduje się innych kosztów związanych z obsługą kredytu niż wymienione w SIWZ. 12. Oferta powinna dotyczyć wykonania wszystkich czynności wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. 13.Jeżeli Wykonawca nie będzie pobierał opłat za którąkolwiek usługę wyszczególnioną w formularzu ofertowym, winien w tej pozycji wpisać cyfrę „0”. 14. Pozostawienie bez wypełnienia jakiejkolwiek pozycji skutkuje odrzuceniem oferty. 15. Na stronie internetowej Zamawiającego: www.babiak.org.pl są zamieszczone są pozostałe dokumenty i informacje przydatne dla Wykonawcy przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 16. Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie prawa bankowego (zgodnie z § 12 umowy) Dokumentację przetargową można pozyskać ze stron internetowych www.babiak.org.pl, lub w Urzędzie Gminy w Babiaku w godzinach pracy urzędu (8.00-15.00).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) poprzez dołączenie do oferty zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego lub innego dokumentu uprawniającego do wykonywania czynności bankowych (np. statut w przypadku banków spółdzielczych lub inny dokument w przypadku banków państwowych). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do formularza ofertowego).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach