Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3 500 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu.

Wójt Gminy Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 97-225 Ujazd, Plac Kościuszki 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7192123 , fax. 044 7192129
  • Data zamieszczenia: 2012-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ujazd
    Plac Kościuszki 6 6
    97-225 Ujazd, woj. łódzkie
    tel. 044 7192123, fax. 044 7192129
    REGON: 00055099900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3 500 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga : Kwota kredytu : 3 500 000,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych); Okres kredytowania - Zamawiający zaciągnie kredyt na 5 lat (60 miesięcy) z okresem spłaty kapitału od 31.01.2013r.do 30.11.2017r.; Waluta kredytu - Spłata kredytu następować będzie w walucie PLN Przeznaczenie kredytu - spłata wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu. Zabezpieczenie kredytu - weksel in - blanco wraz z deklaracją wekslową. Oprocentowanie kredytu - Zamawiający wymaga aby na etapie realizacji umowy odsetki z tytułu kredytu naliczane były w oparciu o WIBOR 3M obowiązującą w dniu zapadalności spłaty raty kredytu oraz stałą marżę banku wskazaną w formularzu oferty. Naliczenie oprocentowania: Zamawiający wymaga podania ceny oferty według zasad wskazanych w pkt 11 niniejszej SIWZ. Marża: stała w całym okresie obowiązywania umowy Skrócenie okresu kredytowania: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu banku przez Zamawiającego w terminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej spłaty. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty. Dysponowanie kredytem : nastąpi w dwóch transzach: I transza - w wysokości 1 800 000,00 zł. Pierwsza transza zostanie postawiona do dyspozycji Gminy w ciągu 48 godz. od dnia podpisania umowy. II transza - w wysokości 1 700 000,00 zł. zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w dniu 17.12.2012r. Wysokość rat kapitałowych: 1)Raty płatne w wysokości: - pierwsza rata płatna w wysokości 59 324,00 zł. -pozostałe 58 rat płatne w wysokości 59 322,00 zł. 2)Do rat kredytu wliczone będą odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane w okresach miesięcznych i płatnych w ostatnim dniu każdego miesiąca Spłata kredytu: Zamawiający wymaga, aby następowała: 1)W ratach miesięcznych, płatnych do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. Spłata rat kapitałowych kredytu będzie następowała po upływie karencji w 59 ratach miesięcznych począwszy od 31.01.2013r. do 30.11.2017r. Zapłata rat kapitałowo - odsetkowych -Zamawiający wymaga aby odsetki naliczane były od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujazd.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach