Gmina Dorohusk z siedzibą w Dorohusku-Osadzie ogłasza przetarg
- Adres: 22-175 Dorohusk, Niepodległości
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5661089 w. 20 , fax. 825 661 061
- Data zamieszczenia: 2018-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dorohusk z siedzibą w Dorohusku-Osadzie
Niepodległości 50
22-175 Dorohusk, woj. lubelskie
tel. 82 5661089 w. 20, fax. 825 661 061
REGON: 53787500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdorohusk.e-bip.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.700.000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dorohusk oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wykup wyemitowanych obligacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.700.000,00 zł. (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dorohusk oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wykup wyemitowanych obligacji. • formę zabezpieczenia kredytu długoterminowego stanowi weksel własny „in blanco” , • okres spłaty kapitału - od marca 2020 do listopada 2022 roku według harmonogramu spłaty zamieszczonego poniżej w pkt. 1.2., • spłata odsetek- odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca, a ich spłata dokonywana będzie do 20 dnia miesiąca następującego po dacie naliczenia odsetek według harmonogramu spłaty przedstawionego w pkt. 1.3. Płatności odsetkowe będą realizowane z dołu, na podstawie zawiadomienia od Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek z tym, że Wykonawca ma obowiązek każdorazowo miesięcznie informować Zamawiającego o kwocie naliczonych odsetek, • spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów własnych budżetu gminy w latach 2018-2022, • termin uruchomienia kredytu- jednorazowo w dniu podpisania umowy (nie później niż do 27 grudnia 2018r.) przelewem na rachunek Zamawiającego BS Leśniowice O/Dorohusk nr rachunku: 50 8195 0009 2002 0030 0025 0001 • naliczanie odsetek od faktycznego stanu zadłużenia • oprocentowanie kredytu zmienne ustalane w oparciu o wskaźnik WIBOR 3M oraz marżę Wykonawcy obliczane od bieżącego salda, • waluta PLN • kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku, • Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, • Zamawiający dopuszcza wysokość prowizji przygotowawczej nie większej niż 0,5 %, 1.2. HARMONOGRAM SPŁAT KAPITAŁU: 1) 2020r. kwota spłaty kapitału 100.000,00 PLN z czego: - 50.000,00 PLN do 31.03.2020r. - 50.000,00 PLN do 31.05.2020r. 2) 2021r. kwota spłaty kapitału 600.000,00 PLN z czego: - 150.000,00 PLN do 31.03.2021r. - 150.000,00 PLN do 31.05.2021r. - 150.000,00 PLN do 30.09.2021r. - 150.000,00 PLN do 30.11.2021r. 3) 2022r. kwota spłaty kapitału 1.000.000,00 PLN z czego: - 250.000,00 PLN do 31.03.2022r. - 250.000,00 PLN do 31.05.2022r. - 250.000,00 PLN do 30.09.2022r. - 250.000,00 PLN do 30.11.2022r. 1.3. HARMONOGRAM SPŁAT ODSETEK NALICZANYCH NA DZIEŃ: 1) 31.12.2018r. 2) 31.12.2019r. 3) 31.03.2020r. 4) 31.05.2020r. 5) 31.12.2020r. 6) 31.03.2021r. 7) 31.05.2021r. 8) 30.09.2021r. 9) 30.11.2021r. 10) 31.12.2021r. 11) 31.03.2022r. 12) 31.05.2022r. 13) 30.09.2022r. 14) 30.11.2022r. 1.4. Celem zbadania zdolności kredytowej Zamawiający udostępnia następujące dokumenty: 1.Opinia RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu 2. Rb-28s 2017 3. Rb-28s na dzień 30.09.2018r. 4. Rb-27s 2017 5. Rb-27s na dzień 30.09.2018r. 6. Rb-NDS 2017 7. Rb-NDS na dzień 30.09.2018r. 8. Rb-Z 2017 9. Rb-Z na dzień 30.09.2018r. 10. uchwała RIO z wykonania budżetu za 2017 11. uchwała RIO z wykonania budżetu za I półrocze 2018 12. prognoza spłaty długu 13. zarządzenie Wójta Gminy Dorohusk nr 83/2018 z 30.11.2018r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy: posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski w zakresie udzielania kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz.U. 2018 poz. 2187), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.389.000,00 zł
Dodano: 2024-07-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Tuczna
Dodano: 2024-06-17 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 3.550.000,00 ZŁ
Dodano: 2023-12-05 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 584 000,00 zł, który przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Chodel
Dodano: 2023-11-08 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 900 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w roku 2023
Dodano: 2023-06-02 - „UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 998.000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY RUDNIK W 2022 ROKU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW”
Dodano: 2022-12-09 - Kredyt długoterminowy w kwocie 3200000,00 zł z przeznaczeniem na wkład własny zadania "Rewitalizacja zdegradowanego obszaru Konowicy w Terespolu"
Dodano: 2021-02-26 - Kredyt długoterminowy 1.285.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz zaplanowanych w budżecie zadań inwestycyjnych
Dodano: 2021-02-02 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 870 000,00 zł.
Dodano: 2021-01-29 - Udzielenie i obsługa kredytu obrotowego odnawialnego lub w rachunku bieżącym w wysokości 2 000 000,00 złotych dla Gminy Niedrzwica Duża
Dodano: 2021-01-22