Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wykup wyemitowanych obligacji.

Gmina Dorohusk z siedzibą w Dorohusku-Osadzie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-175 Dorohusk, Niepodległości
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5661089 w. 20 , fax. 825 661 061
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dorohusk z siedzibą w Dorohusku-Osadzie
    Niepodległości 50
    22-175 Dorohusk, woj. lubelskie
    tel. 82 5661089 w. 20, fax. 825 661 061
    REGON: 53787500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdorohusk.e-bip.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wykup wyemitowanych obligacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wykup wyemitowanych obligacji. • formę zabezpieczenia kredytu długoterminowego stanowi weksel własny „in blanco” , • okres spłaty kapitału - od marca 2022 do listopada 2023 roku według harmonogramu spłaty zamieszczonego poniżej w pkt. 1.2., • spłata odsetek - odsetki naliczane będą w okresach kwartalnych na ostatni dzień kwartału, a ich spłata dokonywana będzie do 20 dnia miesiąca następującego po dacie naliczenia odsetek według harmonogramu spłaty przedstawionego w pkt. 1.3. Płatności odsetkowe będą realizowane z dołu, na podstawie zawiadomienia od Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek z tym, że Wykonawca ma obowiązek każdorazowo kwartalnie informować Zamawiającego o kwocie naliczonych odsetek, • spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów własnych budżetu gminy w latach 2019-2023, • termin uruchomienia kredytu- jednorazowo w dniu podpisania umowy (nie później niż do 27 grudnia 2019r.) przelewem na rachunek Zamawiającego BS Leśniowice O/Dorohusk nr rachunku: 50 8195 0009 2002 0030 0025 0001 • naliczanie odsetek od faktycznego stanu zadłużenia • oprocentowanie kredytu zmienne ustalane w oparciu o wskaźnik WIBOR 3M oraz marżę Wykonawcy obliczane od bieżącego salda, • waluta PLN • kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku, • Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, • Zamawiający dopuszcza wysokość prowizji przygotowawczej nie większej niż 0,5 %, 1.2. HARMONOGRAM SPŁAT KAPITAŁU: 1) 2022r. kwota spłaty kapitału 300.000,00 PLN z czego: - 75.000,00 PLN do 31.03.2022r. - 75.000,00 PLN do 31.05.2022r. - 75.000,00 PLN do 30.09.2022r. - 75.000,00 PLN do 30.11.2022r. 2) 2023r. kwota spłaty kapitału 700.000,00 PLN z czego: - 175.000,00 PLN do 31.03.2023r. - 175.000,00 PLN do 31.05.2023r. - 175.000,00 PLN do 30.09.2023r. - 175.000,00 PLN do 30.11.2023r. 1.3. HARMONOGRAM SPŁAT ODSETEK NALICZANYCH NA DZIEŃ: 1) 31.12.2019r. 2) 31.03.2020r. 3) 30.06.2020r. 4) 30.09.2020r. 5) 31.12.2020r. 6) 31.03.2021r. 7) 30.06.2021r. 8) 30.09.2021r. 9) 31.12.2021r. 10) 31.03.2022r. 11) 30.06.2022r. 12) 30.09.2022r. 13) 31.12.2022r. 14) 31.03.2023r. 15) 30.06.2023r. 16) 30.09.2023r. 17) 30.11.2023r. Płatne do 20 dnia miesiąca następującego po kwartale, pierwsze do 20.01.2020r., ostatnie do 20.12.2023r. 1.4. Celem zbadania zdolności kredytowej Zamawiający udostępnia następujące dokumenty: 1.Opinia RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu 2. Rb-28s za 2018r. 3. Rb-28s na dzień 30.09.2019r. 4. Rb-27s za 2018r. 5. Rb-27s na dzień 30.09.2019r. 6. Rb-NDS za 2018r. 7. Rb-NDS na dzień 30.09.2019r. 8. Rb-Z za 2018r. 9. Rb-Z na dzień 30.09.2019r. 10. Rb-N za 2018r. 11. Rb-N na dzień 30.09.2019r. 12. uchwała RIO z wykonania budżetu za 2018r. 13. uchwała RIO z wykonania budżetu za I półrocze 2019r. 14. prognoza spłaty długu 15. uchwała RIO w sprawie opinii dotyczącej projektu uchwały budżetowej na 2019 r. 16. uchwała RIO w sprawie opinii o projekcie wieloletniej prognozy finansowej 17. uchwała RIO w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu 18. Zarządzenie Wójta Gminy Dorohusk nr 81/2019 z 2.12.2019r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy: posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski w zakresie udzielania kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz.U. 2018 poz. 2187), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach