Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Miejska Pieszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-250 Pieszyce, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8365487, 8365488 , fax. 074 8367230
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pieszyce
    ul. Kościuszki 2 2
    58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8365487, 8365488, fax. 074 8367230
    REGON: 89071784600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pieszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie polega na udzieleniu długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 2.000.000,00 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; między innymi Wykonawca winien być bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia l997r. - Prawo bankowe (Dz. U. Nr 72 z 2002r. poz. 665 z późniejszymi zmianami) - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - złożyli dokumenty i zaświadczenia wskazane w pkt V niniejszego opracowania, 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. l pkt. 1-10. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: a) wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wyniki prowadzonego postępowania; c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków; 4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy dostarczą wymagane dokumenty i oświadczenia zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605 z późn.zm.), tj.: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty wg załącznika nr l. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. l ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa osobne oświadczanie) - wg załącznika nr 2. 3. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku przedsiębiorców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy nie mający siedziby lub miejsca zamieszkania w Polsce, składają dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w kraju siedziby/miejsca zamieszkania oraz dokumenty potwierdzające, że nie zostało wobec wykonawcy wszczęte postępowanie upadłościowe ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeśli takie dokumenty nie są wydawane, wykonawca składa oświadczenie w formie o której mowa w § 2 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87. póz. 605) 4. Pełnomocnictwo do wykonywania czynności prawnych i występowania w imieniu Banku (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez wykonawcę). 5.Zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikających z ustawy - Prawo bankowe - dotyczy banków utworzonych po 01.01.1998 r. (zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych). 6.Podmioty występujące wspólnie: 6. l. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy składającego ofertę. 6.2.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo wykonawców składających ofertę wspólną należy dołączyć do oferty. 7. Oświadczenie o objęciu wykonawcy Bankowym Funduszem Gwarancyjnym. 8. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich dwóch lat usług podobnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 9. Projekt umowy przygotowany przez Wykonawcę, zawierający postanowienia pkt. XIV SIWZ. 10. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie. Wymienione w SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnika). Każda strona kopii dokumentu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie oferenta z postępowania - zgodnie z ustawą Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieszyce.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach