Urząd Gminy w Kruklankach ogłasza przetarg
- Adres: 11612 Kruklanki, ul. 22 Lipca
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 874 217 002 , fax. 874 217 002
- Data zamieszczenia: 2018-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kruklankach
ul. 22 Lipca 10
11612 Kruklanki, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 874 217 002, fax. 874 217 002
REGON: 53564600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkruklanki.warmia.mazury.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów. 1. Kwota kredytu – 4.000.000,00 zł 1.2 Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego zgodnie z warunkami przedstawionymi w formularzu ofertowym lecz nie pózniej niż do dnia 28 grudnia 2018 roku. Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy bez prowizji i opłat. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmniejszania kwoty kredytu - bez prowizji i dodatkowych opłat. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę. W przypadku zmniejszenia ogólnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu Wykonawca dokona aktualizacji „Harmonogramu spłat rat kapitałowych kredytów”, bez kosztów obciążających Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do działalności bankowej oraz złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 6 do SIWZ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 3)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenia zamówienia – wypełniony i podpisany załącznik nr 10 do SIWZ. 4)Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Pzp zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 8 Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU
Dodano: 2023-12-30 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jedwabno oraz spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2023-12-14 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 200 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2022-09-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego
Dodano: 2022-09-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówno w 2022 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 2 990 000,00 zł.
Dodano: 2022-08-25 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Piecki na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2021-02-12 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe pokrycie planowanego deficytu.
Dodano: 2021-01-08 - UDZIELENIE I OBSŁUGĘ KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU EMISJI OBLIGACJI
Dodano: 2020-12-10 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu i spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2020-12-10 - „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 060 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetu w 2020 r. oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów"
Dodano: 2020-11-16