Gmina Miasto Brzeziny ogłasza przetarg
- Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeziny
ul. Sienkiewicza 16 16
95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
REGON: 00052419200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasto Brzeziny na 2009 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3.500.000,00 zł na: 1) finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasto Brzeziny na 2009 rok z przeznaczeniem na dofinansowanie zadań inwestycyjnych w kwocie 3.391.701,00zł, w tym na: a) budowę dróg w ulicach: Sejmu Wielkiego, Niemcewicza, Małachowskiego, Dekerta, Czartoryskiego i Potockiego w Brzezinach wraz z budową kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, b) budowę i przebudowę ulic w osiedlu Szydłowiec w Brzezinach wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, w tym: etap II - 2009 r. - ul. Konopnickiej, Orzeszkowej i Chopina, c) termomodernizację budynku Urzędu Miasta w Brzezinach, d) budowę Przedszkola Nr 1, e) monitoring miasta - przygotowanie dokumentacji, f) remont czterech elewacji i dachu zabytkowej kamienicy położonej przy ul. Sienkiewicza 11 w Brzezinach, 2) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 108.299,00 zł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 611300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 0,00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy , tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia warunek 1 (udzielenie w ciągu ostatnich 3 lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie kredytu w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł, słownie: jeden milion) na potwierdzenie tego warunku Wykonawca musi przedstawić referencje, które będą zawierały opis przedmiotu zamówienia, wartość udzielonego kredytu, okres kredytowania oraz informację, że usługa została wykonana z należytą starannością. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia , 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy następujących dokumentów : 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: - wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, (udzielenie w ciągu ostatnich 3 lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie kredytu w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł, słownie: jeden milion) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie ( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3); Wykonawca musi przedstawić referencje, które będą zawierały opis przedmiotu zamówienia, wartość udzielonego kredytu, okres kredytowania oraz informację, że usługa została wykonana z należytą starannością.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną