Przetargi.pl
Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5128 E w Kaniej Górze, o długości 2,4 km

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5128 E w Kaniej Górze, o długości 2,4 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony o wartości do 5.150.000 euro na roboty budowlane. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5128 E w Kaniej Górze, o długości 2,4 km. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych: 1) roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równym na długości 2,45 km, 2) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem, przy zużyciu emulsji 0,8kg/m2 na powierzchni 13.475,00 m2, 3) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechanicznie w ilości 50 kg/m2, 4) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna), na powierzchni 13.575,00 m2, 5) wykonanie warstwy górnej podbudowy z tłucznia kamiennego lub destruktu asfaltowego gr 10 cm, na zjazdach w drogi gruntowe, na powierzchni 450,00 m2, 6) regulacja pionowa 6 studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu od 0.2 do 0.3 m3, 7) ścięcie pobocza wraz z uzupełnieniem ubytków gruntem rodzimym, na powierzchni 2.450 m2. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załączniki do SIWZ. Miejscem wykonania zamówienia jest droga powiatowa Nr 5128 E na odcinku 2,4 km usytuowanym w miejscowości Kania Góra, gm. Zgierz. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcznej gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres 36 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych,00/100). Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6% wartości brutto oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych,00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż: a) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 3 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych naprawy nawierzchni dróg, o wartości minimum 350.000,00 zł. brutto- każda, b) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. c) dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia o porównywalnych parametrach: walec statyczny samojezdny - 1 szt., walec statyczny samojezdny ogumiony- 1 szt., samochód ciężarowy o ładowności min. 15 ton - 3 szt., skrapiarka do bitumu- 1 szt., rozkładarka mas bitumicznych o szer. min. 4,0 m - 1 szt., szczotka mechaniczna - 1 szt., koparko - spycharka - 1 szt., piła do cięcia asfaltu - 1 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia -niespełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt 10 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w dziale III. 2). pkt 1. należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W celu spełnienia warunków określonych w dziale IIII. 2). w pkt 2. należy przedłożyć: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 6 do SIWZ - wymagane udokumentowanie wykonania, co najmniej 3 robót polegających na wykonaniu robót budowlanych w zakresie naprawy nawierzchni dróg, o wartości min. 350.000,00 zł brutto, każda. W przypadku wykonania robót na rzecz Zamawiającego należy je ująć w w/w wykazie. W przypadku załażenia dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia przez Wykonawcę nabytego w skutek uczestnictwa w konsorcjum należy wskazać w wykazie za jaką części robót lub w jakim zakresie uczestniczył Wykonawca, 2) dokumenty (min. 3 referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku świadczenia robót na rzecz Zamawiającego, załączenie przedmiotowych dokumentów nie jest wymagane, 3) oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy robót drogowych - wg załącznika nr 6 do SIWZ, wraz z uprawnieniami budowlanymi oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, wystawionym przez podmiot do tego uprawniony, 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony wg załącznika nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga następującego sprzętu o porównywalnych parametrach: a) walec statyczny samojezdny - 1 szt., b) walec statyczny samojezdny ogumiony- 1 szt., c) samochód ciężarowy o ładowności min. 15 ton - 3 szt., d) skrapiarka do bitumu- 1 szt., e) rozkładarka mas bitumicznych o szer. min. 4,0 m - 1 szt., f) szczotka mechaniczna - 1 szt., g) koparko - spycharka - 1 szt., h) piła do cięcia asfaltu - 1 szt. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie o którym w pkt 4, Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III. 2). w pkt 1 i 4 należy przedłożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa powyżej, zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach