Przetargi.pl
Zaciagnięcie kredytu długoetrminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Gmina Dębe Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 05311 Dębe Wielkie, ul. Strażacka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 564 700 , fax. 257 564 734
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębe Wielkie
    ul. Strażacka 3
    05311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie
    tel. 257 564 700, fax. 257 564 734
    REGON: 71158264100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debewielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciagnięcie kredytu długoetrminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. a) wysokość kredytu: do kwoty 2 437 458,00 (słownie: dwa miliony czterysta trzydzieści siedem tysięcy czterysta pięćdziesiąt osiem zł 00/100), b) kredyt może być wykorzystany w całości lub w części bez dodatkowych kosztów, które będą ustalone do wysokości faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu, c) okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 31.12.2025 roku. d) rozpoczęcie spłaty kredytu: - w roku 2021 – 100 000,00 zł w 4 ratach po 25 000,00 zł (31 marca, 30 czerwca, 30 września, 31 grudnia); - w roku 2022 – 500 000,00 zł w 4 ratach po 125 000,00 zł (3 stycznia, 30 czerwca, 30 września, 31 grudnia); - w roku 2023 – 500 000,00 zł w 4 ratach po 125 000,00 zł (31 marca, 30 czerwca, 30 września, 31 grudnia); - w roku 2024 – 600 000,00 zł w 4 ratach po 150 000,00 zł (31 marca, 30 czerwca, 30 września, 31 grudnia); - w roku 2025 – 737 458,00 zł w 2 ratach po 150 000,00 (31 marca, 30 czerwca,), jedna rata w wysokości 200 000,00 zł (30 września) i jedna rata w wysokości 237 458,00 zł (31 grudnia); e) spłata odsetek w okresach miesięcznych, f) odsetki naliczane będą miesięcznie od faktycznie wykorzystanych środków płatne do 15-go dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, g) oprocentowanie kredytu będzie stałe, liczone jako suma stawki WIBOR 1 M z dnia 16.08.2017 r., powiększone o stałą marżę bankową, określoną na dzień otwarcia oferty, h) zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, i) do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M z dnia 16.08.2017 r., j) oferent jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie jednej stawki składającej się ze stopy procentowej WIBOR 1 M oraz marży banku, w skład której wchodzą wszystkie opłaty i prowizje, k) zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę Dębe Wielkie wraz z deklaracją wekslową, l) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu kredytowania oraz zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu w zależności od kondycji finansowej Gminy, m) do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć datę uruchomienia kredytu 08.09.2017 r. n) celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty finansowe - które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ: - sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za II kwartał 2017 roku - sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych za II kwartał 2017 roku. - sprawozdanie Rb - 28 S - z wykonania wydatków budżetowych za II kwartał 2017 roku, - sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za II kwartał 2017 roku, - sprawozdanie Rb - N o należnościach za II kwartał 2017 roku, - Uchwała nr FK.XX.0007.280.2017 Rady Gminy Dębe Wielkie z dnia 22 czerwca 2017 r. w sprawie: zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów, - Uchwała Nr Wa.167.2017 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 25 kwietnia 2017 roku w sprawie wydania opinii o przedłożonej przez Wójta Gminy Dębe Wielkie sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Dębe Wielkie za 2016 roku, - Uchwała Nr Wa.251.2017 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 11 lipca 2017 roku w sprawie wydania opinii dotyczącej możliwości spłaty przez Gminę Dębe Wielkie kredytu długoterminowego w kwocie 2 437 458,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów, Sposób obliczenia ceny Do określenia wartości zamówienia zastosowanie mają: - stawka WIBOR 1M z dnia 16.08.2017 r. - opłaty i prowizje banku - wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie pracowników Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. czynności w zakresie prowadzenia rachunku bankowego, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 & 1 Kodeksu Pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej, na podstawie art. 22 & 1 Kodeksu Pracy. W okresie realizacji zamówienia, na każde żądanie zamawiającego, wykonawca w terminie 3 dni roboczych przedłoży stosowne oświadczenie potwierdzające zatrudnienie pracowników o których mowa powyżej. Nie przedłożenie przez wykonawcę oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników o których mowa powyżej, w terminie 3 dni roboczych będzie traktowane jako niedopełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. W przypadku nie wywiązania się wykonawcy z obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia opisanego w pkt 3 na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 500,00 zł miesięcznie, od każdego niezatrudnionego pracownika na umowę o pracę wykonującego czynności w zakresie realizacji zamówienia. W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określony przez wykonawcę w ofercie. W przypadku odmowy przedstawienia oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników na umowę o pracę, Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach w zakresie prowadzenia rachunku bankowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności bankowej – Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1988 ze zm.) lub innego dokumentu, na podstawie którego prowadzona jest działalność w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami Prawa Bankowego. Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia pkt 6.1. lit. b)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) wg załącznika nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach