Gmina Łochów ogłasza przetarg
- Adres: 07130 Łochów, Al. Pokoju
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 437 800 , fax. 256 437 880
- Data zamieszczenia: 2016-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
Al. Pokoju 75
07130 Łochów, woj. mazowieckie
tel. 256 437 800, fax. 256 437 880
REGON: 71158209000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu bankowego na kwotę 2.350.957 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu złotowego w kwocie 2.350.957,00 zł, słownie (dwa miliony trzysta pięćdziesiąt tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt siedem złotych) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Łochów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.): 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby/osób wykonującej/wykonujących następując czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności techniczno-formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/wykonujących wskazane w Rozdziale III ust. 4 pkt 1 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej oświadczenie w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby/osób wykonującej/ wykonujących wskazane w Rozdziale III ust. 4 pkt 1 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/wykonujących wskazane w Rozdziale III ust. 4 pkt 1 SIWZ czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w Rozdziale III ust. 4 pkt 1 SIWZ czynności. 6. Przedmiot zamówienia wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV: 66.11.30.00-5 usługi udzielania kredytu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 1.987.746,50 zł złotych
Dodano: 2024-06-26 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego
Dodano: 2024-05-21 - udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 797.898,60 złotych
Dodano: 2024-03-14 - „Udzielenie Gminie Glinojeck kredytu długoterminowego”
Dodano: 2024-02-13 - Kredyt długoterminowy w kwocie 3.219.961,24 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2.383.691,28 zł oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 836.269,96 zł
Dodano: 2024-01-11 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 670 000,00 zł - Nr ref. GKI 271.20.2023
Dodano: 2024-01-03 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 550 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
Dodano: 2023-12-14 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 PLN dla Gminy Wieniawa
Dodano: 2023-12-11 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2023-12-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na pokrycie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2023-12-07