Przetargi.pl
„Zaciągnięcie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 600 000,00 zł na zadania inwestycyjne Gminy Radoszyce”

Gmina Radoszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26230 Radoszyce, ul. Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 735 083 , fax. 413 735 084
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radoszyce
    ul. Żeromskiego 28
    26230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 735 083, fax. 413 735 084
    REGON: 29101062000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaciągnięcie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 600 000,00 zł na zadania inwestycyjne Gminy Radoszyce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 600 000,00 zł na zadania inwestycyjne Gminy Radoszyce. 3.2. Przeznaczenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 600 000,00 zł na sfinansowanie deficytu na zadania inwestycyjne: „Zapobieganie skutkom klęsk żywiołowych poprzez budowę wielofunkcyjnego zbiornika wodnego małej retencji w Radoszycach” oraz „Poprawa dostępu do infrastruktury sportowej poprzez budowę sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Kapałowie” Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu. 3.3. Zakres zamówienia: Wykorzystanie kredytu – w całości od dnia podpisania umowy - wypłacone w jednej transzy. Uwaga: Do celu porównania i oceny ofert, wykorzystanie i uruchomienie pełnego kredytu należy przyjąć teoretycznie na dzień 03.12.2018r 3.4. Okres kredytowania od dnia podpisania umowy kredytowej do 31.12.2032 r. 3.5. Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do 31.03.2021 r. 3.6. Całość kredytu winna być postawiona do dyspozycji zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty zawarcia umowy. 3.7. Wykonawca nie będzie pobierał żadnej prowizji przygotowawczej. 3.8. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat związanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu. 3.9. Spłata kredytu (kapitału) dokonywana będzie w 48 ratach kwartalnych na ostatni dzień każdego kwartału poczynając od 31.03.2021 r. zgodnie z harmonogramem: w roku 2021 - 4 raty po 64 750,00zł, w roku 2022 – 4 raty po 64 750,00zł, w roku 2023 – 4 raty po 77 250,00zł, w roku 2024 – 4 raty po 77 250,00 zł, w roku 2025 – 4 raty po 77 250,00 zł, w roku 2026 – 4 raty po 77 250,00zł, w roku 2027 – 4 raty po 77 250,00zł, w roku 2028 – 4 raty po 77 250,00zł, w roku 2029 – 4 raty po 77 250,00zł, w roku 2030 – 4 raty po 77 250,00zł, w roku 2031 – 4 raty po 77 250,00zł, w roku 2032 – 4 raty po 75 250,00zł. 3.10.Płatność odsetek następować będzie od 2019 roku przez cały okres spłaty kredytu– do końca każdego kwartału a wyliczenie odsetek wykonawca doręcza zamawiającemu nie później jak na 5 dni roboczych przed terminem płatności. Dopuszcza się płatność odsetek kwartalnie do 10 dnia miesiąca po zakończeniu kwartału kalendarzowego ( tj. do 10 stycznia, 10 kwietnia, 10 lipca, 10 października) z zachowaniem pisemnej informacji o wysokości odsetek. 3.11.Wysokość odsetek wyliczona będzie na dzień podpisania umowy kredytowej. 3.12.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu i wcześniejszą spłatę kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. 3.13. Oprocentowanie kredytu: WIBOR 3M + stała marża banku w okresie kredytowania. 3.14.Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 3.15.Do naliczania odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w roku. 3.16.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zabezpieczenie zostanie ustanowione w momencie podpisywania umowy kredytowej. Nie przewiduje się uzależnienia wypłaty transz kredytu od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków. Zgodnie z deklaracją wekslową Bank będzie uprawniony do wypełnienia weksla in blanco, wystawionego przez Gminę Radoszyce, na sumę zadłużenia z tytułu umowy kredytowej wraz z przysługującymi Bankowi odsetkami. Nie przewiduje się złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji, zgodnie z art. 777 k.p.c. 3.17.Umowa kredytowa, weksel in blanco i deklaracja wekslowa będą podpisane przez Burmistrza Miasta i Gminy Radoszyce przy kontrasygnacie Skarbnika Miasta i Gminy. 3.18.Zamawiający oświadcza, że informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Radoszyce pod adresem http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=radoszyce/ lub w Urzędzie Miasta i Gminy Radoszyce, 26-230 Radoszyce, ul. Żeromskiego 28, pok. 23 3.19. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 3.19.1Warunek ten zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 pracowników, którzy będą wykonywać rodzaj prac zgodny z rodzajem zamówienia w zgodzie ze swoimi kompetencjami i zakresem czynności. 3.19.2. Wykonawca: a) zobowiązuje się, że w/w pracownicy będą w całym okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). b) w terminie 3 dni od podpisania umowy oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę; d) za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dot. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalność gospodarczą w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.).w przypadku określonym w art.178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach