Przetargi.pl
Zaciągnięcie i obsługa kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne w wysokości do 1 195 000,00zł dla inwestycji: „ Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Fałkowie ”

Gmina Łubowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-260 Łubowo, Łubowo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 275 930 , fax. 614 275 858
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubowo
    Łubowo 1
    62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 275 930, fax. 614 275 858
    REGON: 63125945900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie i obsługa kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne w wysokości do 1 195 000,00zł dla inwestycji: „ Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Fałkowie ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie i obsługa kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne w wysokości do 1 195 000,00 zł. Zamawiający informuje, że kredyt będzie przeznaczony na pokrycie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy na realizację przedsięwzięcia pod nazwą „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Fałkowie” 2. Zakres zamówienia: 2.1. Wykorzystanie kredytu - do dnia 16.12.2019r. w dwóch transzach, zgodnie z dyspozycją kredytobiorcy. 2.2. Dla celów porównania ofert przyjmuje się udzielenie kredytu w następujących transzach: 14.08.2019r. 540 000,00 16.12.2019r. 655 000,00 2.3. Spłata kredytu oraz odsetek: - rozpoczęcie spłaty odsetek 15.09.2019r., - rozpoczęcie spłaty kapitału 15.01.2024r., - zakończenie spłaty kapitału 15.12.2030r., - zakończenie spłaty odsetek 15.12.2030r., - karencja w spłacie kapitału: do 15.01.2024roku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, złożone w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, formularz ofertowy, stanowiący zał. nr do SIWZ, dokumenty dotyczące podwykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP- jeśli dotyczy, oświadczenie RODO, zgodnie z zał. do SIWZ, pozostałe zgodnie ze SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach