Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1 600 000 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego

Urząd Miasta i Gminy Gąbin ogłasza przetarg

  • Adres: 09530 Gąbin, ul. Stary Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 674 164 , fax. 242 674 164
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Gąbin
    ul. Stary Rynek 16
    09530 Gąbin, woj. mazowieckie
    tel. 242 674 164, fax. 242 674 164
    REGON: 52843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gabin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1 600 000 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1 600 000 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego. Warunki zaciągnięcia kredytu: - termin uruchomienia kredytu – maksymalnie 5 dni od daty podpisania umowy, - Zamawiający przewiduje wykorzystanie całości kredytu do 31.12.2017 r., - spłat kredytu nastąpi w terminie do 28.12.2030 r. - zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów - okres karencji w spłacie kredytu (kapitału) – do dnia 31.03.2018 r. - spłata pierwszej raty kredytu nastąpi do dnia 31.03.2018 r. - sposób spłaty kredytu: w stałych, równych ratach kwartalnych zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu, spłata odsetek- malejąco - spłata rat kapitału w okresach kwartalnych w ostatni dzień kwartału, w przypadku IV kwartału każdego roku spłata do 28 grudnia. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów - odsetki naliczane będą miesięcznie. Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/366 dni w roku. Odsetki (w ofercie) należy uwzględnić od przewidywanej daty początkowej wykorzystania kredytu, tj. od daty uruchomienia kredytu. - spłata odsetek w okresach miesięcznych w ostatni dzień miesiąca, w przypadku grudnia 28-ego dnia miesiąca - spłata odsetek następowała będzie w ratach miesięcznych i zakończy się z chwilą całkowitej spłaty kredytu, tj. w sytuacji , gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca trwania umowy. - marża bankowa i prowizja nie mogą być pobierane jednorazowo, lecz mają być wkalkulowane w raty miesięcznie - planowany termin podpisania umowy to- 27.11.2017 r., termin podpisania umowy może ulec zmianie - oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M , zmienność stawki WIBOR 3M w okresach kwartalnych - zabezpieczenie – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową - kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, - źródłem sfinansowania pobranego kredytu będą dochody gminy z podatku dochodowego od osób fizycznych, - dokumenty REGON, NIP, opinia RIO o możliwości spłaty kredytu, oraz wyboru Burmistrza Miasta i Gminy i powołania Skarbnika Gminy zostaną przedłożone Wykonawcy , którego oferta zostanie wybrana do wykonania zamówienia przed podpisaniem umowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli: - Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm.), a w przypadku banków państwowych, pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty – zał. 1 do SIWZ. - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 stawy PZP, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach