Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zabrodzie w 2019 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.

Urząd Gminy w Zabrodziu ogłasza przetarg

  • Adres: 07-230 Zabrodzie, ul. Wł. St. Reymonta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 757 12 28 , fax. 029 757 12 61
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Zabrodziu
    ul. Wł. St. Reymonta 51
    07-230 Zabrodzie, woj. mazowieckie
    tel. 029 757 12 28, fax. 029 757 12 61
    REGON: 55059700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.bip.zabrodzie.pl/p,36,zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zabrodzie w 2019 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zabrodzie w 2019 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 66113000-5 – usługi udzielania kredytów. 2. Przewidywany termin uruchomienia kredytu 27 grudnia 2019r. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w całości bez dodatkowych prowizji i opłat. 4. Okres kredytowania do 31 grudnia 2029 r. 5. Okres karencji w spłacie kredytu do 30 marca 2020 r. 6. Spłata kapitału następować będzie w latach 2020 -2029 w 40 ratach kwartalnych: rok 2020 – 4 raty po 5 000,00 zł każda (20 000,00 zł na rok), rok 2021 – 4 raty po 20 000,00 zł każda (80 000,00 zł na rok), rok 2022 – 4 raty po 25 000,00 zł każda (100 000,00 zł na rok), rok 2023 – 4 raty po 25 000,00 zł każda (100 000,00 zł na rok), rok 2024 – 4 raty po 50 000,00 zł każda (200 000,00 zł na rok), rok 2025 – 4 raty po 50 000,00 zł każda (200 000,00 zł na rok), rok 2026– 4 raty po 50 000,00 zł każda (200 000,00 zł na rok), rok 2027– 4 raty po 50 000,00 zł każda (200 000,00 zł na rok), rok 2028– 4 raty po 50 000,00 zł każda (200 000,00 zł na rok), rok 2029 – 4 raty po 50 000,00 zł każda (200 000,00 zł na rok), 7. Spłata kapitału następować będzie na koniec każdego kwartału. Pierwsza rata będzie spłacona 31 marca 2020 r., a ostatnia 31 grudnia 2029 r. 8. Spłata odsetek następować będzie kwartalnie, na ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, na podstawie noty wystawionej przez wykonawcę, począwszy od IV kwartału 2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: · spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. W tym zakresie Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej oraz na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 ), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. · nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 i ust 5 Ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach