Przetargi.pl
Zaciagniecie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Strachówka w 2020 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Gmina Strachówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-282 Strachówka, ul. C. K. Norwida
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 562 828, , fax. 257 562 829
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strachówka
    ul. C. K. Norwida 6
    05-282 Strachówka, woj. mazowieckie
    tel. 257 562 828, , fax. 257 562 829
    REGON: 71158272400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strachowka.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciagniecie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Strachówka w 2020 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 600 000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Strachówka w 2020 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 66113000-5 – usługi udzielania kredytów. 3. Przewidywany termin uruchomienia kredytu 15.12.2020 r. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w całości bez dodatkowych prowizji i opłat. 5. Okres kredytowania do 31 grudnia 2035 r. 6. Okres karencji w spłacie kredytu do 31 marca 2021 r. 7. Spłata kapitału następować będzie w latach 2021 -2035 w 60 ratach kwartalnych: - rok 2021 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (39 999,96 zł na rok), - rok 2022 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (39 999,96 zł na rok), - rok 2023 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (39 999,96 zł na rok), - rok 2024 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (39 999,96 zł na rok), - rok 2025 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (39 999,96 zł na rok), - rok 2026 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (39 999,96 zł na rok), - rok 2027 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (39 999,96 zł na rok), - rok 2028 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (39 999,96 zł na rok), - rok 2029 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (39 999,96 zł na rok), - rok 2030 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (39 999,96 zł na rok), - rok 2031 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (39 999,96 zł na rok), - rok 2032 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (39 999,96 zł na rok), - rok 2033 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (39 999,96 zł na rok), - rok 2034 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (39 999,96 zł na rok), - rok 2035 – 4 raty po 9 999,99 zł każda (40 000,14 zł na rok). 7. Spłata kapitału następować będzie na koniec każdego kwartału. Pierwsza rata będzie spłacona 31 marca 2021 r., a ostatnia 31 grudnia 2035 r. 8. Spłata odsetek następować będzie kwartalnie, na ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, na podstawie noty wystawionej przez wykonawcę, począwszy od I kwartału 2021r. 9. Odsetki od kredytu będą naliczane kwartalnie według zmiennej stawki WIBOR 3M + stała marża wykonawcy. Oprocentowanie kredytu będzie ustalone w dniu uruchomienia kredytu i będzie ulegało zmianie co 3 miesiące. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do rzeczywistej liczby dni w roku. 10. Koszty obsługi kredytu (cenę kredytu) stanowią: - oprocentowanie kredytu: liczone od wykorzystanego kredytu według zmiennej stawki WIBOR 3 M + stała marża wykonawcy. Stopa oprocentowania kredytu ulega zmianie odpowiednio do zmian 3-miesięcznej stawki WIBOR. Sposób przyjmowania stawki WIBOR 3M w całym okresie kredytowania będzie polegał na przyjęciu stawki WIBOR 3M obowiązującej w ostatnim dniu miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy i jest aktualizowana co 3 miesiące. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca przez cały okres kredytowania. Nie dopuszcza się naliczania żadnych innych opłat (np. za prowadzenie rachunków, przelewy). - prowizja: liczona jako % od wykorzystanej kwoty kredytu, płatna po uruchomieniu kredytu na podstawie noty wystawionej przez Wykonawcę, w ciągu 5 dni od otrzymania. Prowizja musi zawierać wszystkie opłaty, które są związane z uruchomieniem kredytu. 11. Zabezpieczenie kredytu -weksel in blanco z deklaracją wekslową. 12. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat (odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu). 13. Okres kredytowania dla potrzeb wyliczenia kosztów obsługi kredytu należy liczyć od terminu uruchomienia środków. 14. Prowizja od kredytu płatna po uruchomieniu kredytu. 15. Do wyliczenia kosztów obsługi kredytu należy przyjąć datę uruchomienia środków kredytowych oraz oprocentowanie WIBOR 3M aktualne na dzień 23.11.2020 r. 16. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji poza wymienionymi w SIWZ. 17. Uchwały budżetowe aktualne i z lat poprzednich oraz podstawowe informacje o Zamawiającym dostępne są na stronie internetowej: http://ugstrachowka.bip.org.pl 17. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie pisemnego oświadczenia o poddaniu się egzekucji w świetle przepisów art. 97 ust. 1 i 2 Prawo bankowe. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwoty i terminu uruchomienia kredytu bez dodatkowych kosztów. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu bez dodatkowych opłat. 20. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy pzp Zamawiający wymaga aby co najmniej jedna osoba monitorująca realizację przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy posiadała zatrudnienie u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę. 21. W związku z powyższym Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w pkt.20. W wykazie osób Wykonawca zobowiązany jest podać: imię, nazwisko, zakres czynności wykonywanych prac poprzez poszczególne osoby oraz termin obowiązywania umowy o pracę dla każdej wykazanej osoby. W przypadku jakichkolwiek zmian odnośnie wskazanego powyżej zatrudnienia Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego w terminie 5 dni od daty zaistnienia zmian. W zakresie użytych w opisie przedmiotu zamówienia ( dokumentacji projektowej) znaków towarowych lub nazw własnych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę) – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej oraz na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo Bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późń. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Sposób wyliczenia odsetek od kapitału – załącznik nr 2 do SIWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach