Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na potrzeby Gminy Koluszki

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7256700 , fax. 044 7145840
  • Data zamieszczenia: 2015-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65 65
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 044 7256700, fax. 044 7145840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na potrzeby Gminy Koluszki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości: 4.600 000,00 zł słownie: cztery miliony, sześćset tysięcy złotych przeznaczonego na sfinansowanie deficytu budżetowego Gminy Koluszki, oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 2) Uruchomienie środków z kredytu odbywać się będzie na pisemny wniosek Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem. Następny dzień po podpisaniu umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego. Kredyt będzie wzięty w terminie dostosowanym do aktualnych potrzeb Zamawiającego tj. w okresie od dnia 20 października 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych obciążeń finansowych jednak kwota zaciągniętego kredytu nie będzie mniejsza niż: 500.000,00 zł słownie: pięćset tysięcy złotych. 4) Obsługa kredytu będzie dotyczyła faktycznej kwoty wykorzystanego kredytu. 5) Środki z kredytu bankowego będą przekazane na rachunek Gminy Koluszki. Warunki udzielenia i spłaty zaciągniętego kredytu 1) Spłata całej kwoty zaciągniętego kredytu będzie następowała od stycznia 2016 r. do grudnia 2025 r. tj. przez okres 10 lat w następujących terminach i kwotach: a) dziesięć rat płatnych w ostatnim dniu roboczym miesiąca stycznia każdego roku będą wynosiły po: 38.700,00 zł słownie: trzydzieści osiem tysięcy siedemset złotych, b) pozostałych sto dziesięć rat płatnych w ostatnich dniach roboczych w miesiącach od lutego do grudnia każdego roku będzie wynosiło po: 38.300,00 zł ( słownie: trzydzieści osiem tysięcy trzysta złotych). 2) Do każdej ze 120 rat należy naliczyć odsetki od faktycznie zaciągniętego kredytu. 3) Kredyt może być spłacony przed terminem spłaty bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat. W sytuacji, gdy kredyt będzie spłacony wcześniej odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 4) Wykonawcy przyjmują jako zabezpieczenie kredytu weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 5) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne i ustalone na podstawie stawki bazowej WIBOR 1 M powiększonej o stałą marżę banku. Stawka bazowa jest ustalona na okres 1 miesiąca i stanowi stopę WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca i ma zastosowanie do odsetek naliczanych od pierwszego dnia następnego miesiąca kalendarzowego. 6) Spłata odsetek będzie następowała w terminach spłaty kwot zaciągniętego kredytu. Każda z rat kredytu płatna będzie przelewem tak, aby środki znajdowały się na rachunku banku udzielającego kredytu w ostatnim dniu roboczym miesiąca. 7) Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia w ratach miesięcznych na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank Wykonawcę. 8) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich ( PLN ). 9) Marża banku określona w procentach powinna być stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Jedynym zyskiem banku będzie stawka WIBOR 1M powiększona o marżę banku od wykorzystanego kredytu. 10) Zamawiający zastrzega sobie, że kredyt nie może być obciążony dodatkowymi opłatami za: ubezpieczenie kredytu, koszty manipulacyjne, prowizję przygotowawczą od udzielonego kredytu lub innymi kosztami. 11) Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach