Przetargi.pl
Zaciągniecie długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w wysokości 270 000,00 zł

Gmina Niegowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42320 Niegowa, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3151020, 3151048 , fax. 034 3151020, 3151048
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niegowa
    ul. Sobieskiego 1
    42320 Niegowa, woj. śląskie
    tel. 034 3151020, 3151048, fax. 034 3151020, 3151048
    REGON: 53997000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niegowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągniecie długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w wysokości 270 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w łącznej wysokości 270 000,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt tysięcy złotych), w tym: - Karencja w spłacie kapitału kredytu do 30.11.2018 roku. - Data spłaty pierwszych odsetek – 31.12.2017r. - Kredyt udzielany jest na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r., - Kredyt zostanie przedstawiony do wykorzystania od dnia podpisania umowy, z maksymalnym terminem spłaty do dnia 31.12.2025 r - Planowany termin uruchomienia kredytu w dniu 20.12.2017r. - Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. - Spłata odsetek w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. Jeśli termin spłaty odsetek będzie przypadał na dzień wolny od pracy to spłata należności nastąpi w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca. - Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu. - Spłata kapitału kwartalnie na ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy. Jeśli termin spłaty kredytu będzie przypadał na dzień wolny od pracy to spłata należności nastąpi w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kwartał. - Kwota kredytu zostanie przelana na rachunek Zamawiającego nr 37 8591 0007 0330 0920 5051 0001, bez wezwania, w jednej transzy. Planowany termin 20.12.2017r. - Za datę przekazania środków uważa się datę ich wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. - Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2016 r., Poz. 1988 z późn. zm.) w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.2 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. a) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności odpis z Krajowego Rejestru Sądowego; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach