Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Toszek i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Toszek ogłasza przetarg

  • Adres: 44-180 Toszek, Bolesława Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Toszek
    Bolesława Chrobrego 2
    44-180 Toszek, woj. śląskie
    REGON: 276257771
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.toszek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Toszek i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie w okresie 05.01.2024 (36 miesięcy) bankowej obsługi budżetu Gminy Toszek i jej jednostek organizacyjnych:• Urzędu Miejskiego w Toszku,• Ośrodka Pomocy Społecznej w Toszku,• Centrum Usług Wspólnych w Toszku,• Publicznego Przedszkola w Toszku,• Szkoły Podstawowej nr 1 im. Ireny Sendler w Toszku,• Szkoły Podstawowej nr 2 im. Gustawa Morcinka w Toszku,• Szkoły Podstawowej w Pniowie,• Szkoły Podstawowej w Kotulinie,• Szkoły Podstawowej w Paczynie.Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów: • Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) • Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj.:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna za spełniony niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej (Wykonawca powinien posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku i rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 w/w ustawy inny równoważny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo BankoweW przypadku konsorcjum:Przedmiot zamówienia może być wykonywany przez tego lub tych członków konsorcjum, który/ którzy posiada/ją uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizują usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniuw następującym zakresie:a) Posiadają wiedzę i doświadczenie tj.:Wykonawca musi: wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał/wykonuje co najmniej dwie usługi (nie krócej niż 12 miesięcy) polegające na obsłudze bankowej budżetów jednostek sektora finansów publicznych, których dochody budżetowe w jednym roku wynosiły co najmniej 30 000 000,00 zł.Zamawiający dopuszcza wykazanie się wykonywaniem usług ciągłych pod warunkiem, że na dzień składania ofert Wykonawca jest w stanie udowodnić spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie wymaganych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach