Przetargi.pl
Zaciągnięcia kredytu długoterminowego na działalność inwestycyjną w wysokości 4.546.777,00 zł

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Moniuszki 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8332078
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. Moniuszki 12 12
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 059 8332078
    REGON: 00052771800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czarne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcia kredytu długoterminowego na działalność inwestycyjną w wysokości 4.546.777,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1)Zaciągnięcia kredytu długoterminowego na działalność inwestycyjną w wysokości 4.546.777,00 zł (słownie: cztery miliony pięćset czterdzieści sześć tysięcy siedemset siedemdziesiąt siedem złotych 00/100) z przeznaczeniem na finansowanie wydatków inwestycyjnych, zgodnie z Uchwałą Nr XXVI/169/09 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 20 lutego 2009 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na działalność inwestycyjną. Pozyskane środki z kredytu przeznacza się na sfinansowanie udziału własnego w projektach finansowanych ze środków strukturalnych Unii Europejskiej w ramach programu RPO Województwa Pomorskiego 2007-2013, PROW 2007-2013, Ministerstwa Sportu i Turystyki, oraz zadań inwestycyjnych przyjętych w uchwale budżetowej na 2009 z późniejszymi zmianami. 2)Okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 31 grudnia 2014 roku. 3)Pobieranie kredytu w trzech transzach: a) I transza - do 31 lipca 2009 r. w kwocie 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100), b) II transza - do 30 września 2009r. w kwocie 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100), c) III transza - do 30 listopada 2009r. w kwocie 546.777,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści sześć tysięcy siedemset siedemdziesiąt siedem złotych 00/100). Wykonawca postawi środki finansowe do dyspozycji Zamawiającego poprzez ich przelanie na rachunek bankowy budżetu gminy: BS Człuchów o/ Czarne 77 9326 0006 0040 0116 2000 0100. 4)Okres karencji przy spłacie kredytu - do 31 grudnia 2009r. 5)Koszty obsługi kredytu: - oprocentowanie kredytu będzie zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę i inne opłaty zaproponowane przez bank wybrany w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, - prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 4.546.777,00 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty które są związane z uruchomieniem kredytu. 6)Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 7)Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych w dniu 15- tego każdego miesiąca. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia i płatne miesięcznie. 8)Spłata kapitału następować będzie w ratach miesięcznych w dniu 15- tego każdego miesiąca: a) w roku 2010 - 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100), tj. 11 rat x 33.333,00 zł, 1 rata x 33.337,00 zł, b) w roku 2011 - 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100), tj. 11 rat x 33.333,00 zł, 1 rata x 33.337,00 zł, c) w roku 2012 - 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset złotych 00/100), tj. 12 rat x 125.000,00 zł, d) w roku 2013 - 1.050.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), tj. 12 rat x 87.500,00 zł, e) w roku 2014 - 1.196.777,00 zł (słownie: jeden milion sto dziewięćdziesiąt sześć tysięcy siedemset siedemdziesiąt siedem złotych 00/100), tj. 11 rat x 99.731,00 zł, 1 rata x 99.736,00 zł. 9)Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 10)Marża banku zaproponowana w ofercie przetargowej pozostanie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy kredytowej. 11)Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) nie wykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, b) wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, c) zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed uruchomieniem transzy kredytu, d) ewentualne uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Sposób dokonywania oceny w/w arunków będzie odbywał sie wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Informację o zatrudnieniu podwykonawców - załącznik nr 3;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czarne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach